manetka wycieraczek problem ze spryskiwaczem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

manetka wycieraczek problem ze spryskiwaczem

Post autor: pancur0 » czw sty 21, 2010 14:01

problem polega na tym, ze jak ciagne ja do siebie zeby spryskac szybe to nic sie nie dzieje.
Czasem cos zaskoczy i widze jak delikatnie leci plyn ale do szyby nie dolatuje.
Silniczek wyjalem sprawdzilem - dziala dobrze.
Podlaczylem spowrotem i nadal kiepsko leci.
podlaczalem rowniez bez wezykow pod spryskiwacze i tak samo...
raz zakreci dobrze, a raz jakby nie mogl albo wcale.
Przyczyna moze byc cos na manetce ?
zabrudzona ?

Jak to wyjac tam zeby nic nie uszkodzic ?
manetka starego typu z mfa ;)
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 14:03 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw sty 21, 2010 18:14

ja mialem podobna sytuację pociegajac manetke aby spryskac szybe wycieraczki zalaczaly sie prawiodlowo aby zebrac plyn a silniczek nie poppowal plynu na szybe
peoblem z manetka duzy nie jest aby rozebrac trzeba zdjac kierownice i wychodzi obok stacyjki taka srubką na imbus dokrecona
ja osobiscie nie bawilem sie w wymiane calej manetki bo nie chce inwestowac za bardzo w auto bo zamierzaam zmienic wiec zrobilem cos takiego ze podlaczylem silniczek od spryskiwaczy (byl dobry a manetka go nie uruchamiala) bezposrednio pod zalilanie z aku i mam maly wlaczzniczek w sropdku osobny wszytsko dziala a koszt usprawnienia prawie zerowy :okej:



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Post autor: janek1350 » czw sty 21, 2010 19:36

Ja miałem podobnie i pompka spryskiwacza była do wymiany.



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw sty 21, 2010 19:45

gasiorx pisze:ja mialem podobna sytuację pociegajac manetke aby spryskac szybe wycieraczki zalaczaly sie prawiodlowo aby zebrac plyn a silniczek nie poppowal plynu na szybe
peoblem z manetka duzy nie jest aby rozebrac trzeba zdjac kierownice i wychodzi obok stacyjki taka srubką na imbus dokrecona
ja osobiscie nie bawilem sie w wymiane calej manetki bo nie chce inwestowac za bardzo w auto bo zamierzaam zmienic wiec zrobilem cos takiego ze podlaczylem silniczek od spryskiwaczy (byl dobry a manetka go nie uruchamiala) bezposrednio pod zalilanie z aku i mam maly wlaczzniczek w sropdku osobny wszytsko dziala a koszt usprawnienia prawie zerowy :okej:

ja tam raczej wolałbym zostawić wszystko w oryginale niz jakies guziki : >
mimo wszystko dzieki za pomoc.
Sprawdze przy okazji jak to wyglada, moze tylko zapaskudzone styki i przez to ;)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw sty 21, 2010 23:18

spróbuj WD-40 może faktycznie styki ledwo co łapią u mnie też były zabrudzone ale i tak po wyczyszczeniu nie dzialalo nic wiec zabawilem się w malego wynalazce he he :satan:



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw sty 21, 2010 23:47

musi działac kurde przeciez to carat !:P


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw sty 21, 2010 23:51

pancur0 pisze:musi działac kurde przeciez to carat !:P
nic nie jest wieczne niestety kolego



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » pt sty 22, 2010 01:01

Miałem podobnie... raz działało, raz sikało 5cm strumieniem ;)

Odkręć kierownice, wyjmij manetkę... tam są takie blaszki zakończone wypustkami... Czasem jak u mnie zbiera się na tych blaszkach brud i smar przez co nie przewodzą...
Weź papierek wodny i z odrobiną wody przetrzyj wszystkie blaszki, szczególnie te wypustki... oczyść jakimś zmywaczem i zmontuj... powinno hasać...

Demontuje się prosto... kierownicę trzeba odkręcić - śruba na kolumnie kierowniczej...
Potem powinny manetki same zejść o ile dobrze pamiętam, ewentualnie jakieś dwie śrubki z wierzchu od czoła je przytrzymują, już nie pamiętam... musisz zdjęć dolną obudowę kolumny by wypiąć wcześniej kostki z manetek...
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 01:04 przez Druidionin, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości