Witam, nie moge się doszukać odpowiedzi na moje pytanie.
Posiadam silnik EV na k-jetronic'u oraz głowicę od KR-a i tu rodzi się moje pytanie,
Co się będzie działo gdy założe ją do EV i zostawie k-jetronica??
Co zyskam??
Co może być nie tak?
Głowica z 16V do 8V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 09:08
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Głowica z 16V do 8V
BLUE - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3737804#3737804
MODA - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3024301#3024301
MODA - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3024301#3024301
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 09:08
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
16V -> 8V
Z jednego postu wynika ze się mylisz kolego. To jest propozycja jaką GTO zaproponował do silnika PL/KR.GTO pisze:proponuje K-jet + moduł zaplonowy z PLki z kontrolą stukowego
Więc sprawe osprzętu mam rozwiązaną pytanie tylko co zyskam na takiej modyfikacji??
BLUE - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3737804#3737804
MODA - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3024301#3024301
MODA - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3024301#3024301
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości