Brak iskry w 1.8ABS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
Brak iskry w 1.8ABS
Witam. posiadam MK3 z silnikiem 1.8ABS w wersji GT. problem tkwi w tym ze gdzies uciekła iskra i nie wiadomo gdzie...jechałem samochodem i nagle auto zgasło jak by przekrecił kluczyk....i od tamtej pory ani nie zagada....wymieniłem palec kopułke kable i swiece i iskry jak nie było tak nie ma na zadnej swiecy....pomóżcie!!
Beda plusiki :green_fuck:
Beda plusiki :green_fuck:
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wyjąć aparat, do pinów zasiljących podpiąć napięcie 5v, do sygnałowego diodę.
Obracać aparatem. Jak dioda gaśnie i zapala się zgodnie z przerwami w wirniku aparatu to hall z grubsza działa. Na tyle że auto powinno odpalać. Można to też zrobić bez wyjmowania aparatu kręcąc wałem lub przetaczając auto na 5tym biegu od biedy.
Ja stawiam na halla (ewentualnie cewkę)! Nie wiesz jak wygląda hall? Bez przesady wpisz na allegro albo na forum 'czujnik halla vw' i się dowiesz. Nazwa techniczna to czujnik położenia. Trochę własnych starań mile widziane, wszystkiego na tacy Ci nie podamy :p
Obracać aparatem. Jak dioda gaśnie i zapala się zgodnie z przerwami w wirniku aparatu to hall z grubsza działa. Na tyle że auto powinno odpalać. Można to też zrobić bez wyjmowania aparatu kręcąc wałem lub przetaczając auto na 5tym biegu od biedy.
Ja stawiam na halla (ewentualnie cewkę)! Nie wiesz jak wygląda hall? Bez przesady wpisz na allegro albo na forum 'czujnik halla vw' i się dowiesz. Nazwa techniczna to czujnik położenia. Trochę własnych starań mile widziane, wszystkiego na tacy Ci nie podamy :p
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 17:25 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
Wymieniłem cewke za która dałem 170zł i wszystko było ok....dzisiaj jechałem i stał sie ten sam problem....nagle samochód zgasł jak by wyłaczył zapłon i wgl nie ma iskry znowu...wymieniłem cewke kable swiece kopułke i palec....od cewki idzie napiecie do rozdzielacza a od rozdzielacza na swiece juz jest brak....sprawdzałem dzisiaj przyrzadem...pomózcie Co moze byc..?? 

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jakim przyrządem sprawdzałeś czy iskra leci, to się widzi i słyszy. Przykładasz środkowy kabel z kopułki do masy silnika kręcisz silnikiem i ma iskra skakacksieciunio000000 pisze:sprawdzałem dzisiaj przyrzadem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
miernikiem sprawdzałem czy jest przejscie....i z cewki na kablu jest prad ale juz dalej od kopułki na kable od swiec nie idzie....palec jest napewno dobry bo mam w domu jeszcze 2 i kopułke i juz robiłem rózne kombinacje i kapa....cewka wgl sie grzeje mi strasznie....moze byc to cos z Tym zwiazane?? czy moze to byc wina komputera??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości