Jak dodac mocy do MK2?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

zapalka_1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 17:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jak dodac mocy do MK2?

Post autor: zapalka_1987 » ndz mar 12, 2006 23:51

Jestem totalnym laikiem odnosnie mechaniki. Interesuje mnie jak dodac mocy mojemu golfikowi MK2 1.6 NA GAŻNIKU ale w miare tanio. dziekuje
pozdro all :okej:



Awatar użytkownika
boyler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 19, 2005 14:46
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: boyler » pn mar 13, 2006 01:14

nie ma takiej opcji chyba ze drugi silnik
a tanio to w bierdonce :bigok:



fibolek

Post autor: fibolek » wt mar 14, 2006 14:45

Ja też mam takiego Gofera i z tego co nam pozostaje jest wymiana silnika lub głowicy na ta od GTI lub od GT.No bo mozesz włożyć wtrysk od RP ale na przyrost mocy nie licz.Ewentualnie wtrysk ale głowica pod wtrysk ma trochę inną budowę i co najważniejsze tłoki też są inne.Ewentualnie ekstrema z podwójnymi gaźnikami ale to też nie wystarczy.
Pozostaje splanowanie głowicy przebudowa dolotu i wylotu i jazda bez większych emocji.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt mar 14, 2006 14:49

Włóż sobie 1.3 NZ, to będziesz miał troszke więcej przyjemności z jazdy. ;)


Obrazek

fibolek

Post autor: fibolek » pt mar 17, 2006 12:56

Bo teraz próbuje się dowiedzieć czy wtrysk k-jetronic od 1.6 GTI(mk1) podejdzie pod RF.Ale raczej nikt za bardzo nie chce mnie uświadomić.Bo wiem że głowica podejdzie.

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 22:19 ]
głowica jednak nie podejdzie a z k-jetronickiem w RF za dużo dziwnego grzebania.

[ Dodano: Nie Mar 19, 2006 11:14 ]
Także panowie z RF-kami jeździmy i ewentualnie zbieramy na mocniejsze motory.

[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 18:21 ]
Jesli msz gaźnik Pierburg2E2 to możesz zamienić dysze od szybkich obrotów ta o numerze 102,5 na taką 110(np od malucha ideal pasuje) i wten sposób uzyskasz bogatszą mieszankę no i większego buta oraz delikatny przyrost spalania.
Musisz odkręcić górną część gaźnika odwrócić ją do góry nogami no i zobaczysz dwie dysze musisz zmienić tą o numerze 102.5 druga zostawiasz w spokoju(jest ona od wolnych obrotów jak ją wymienisz to lipa będzie).

[ Dodano: Czw Kwi 13, 2006 22:37 ]
Może zastosować też większą dyszę ja niby mam 110(ale nie do końca bo ta 115 jaką mi pokazano i jaką też posiadam jest taka sama lub delikatnie większa od zamontowanej 110).
Bo ta druga dysza(od wolnych obrotów) ma odpowiedną ilość CO w spalinach(ona to daje) i jak ją wymienisz na większą to przeglad ci nie przejdzie.
Aha i jak odkręcisz to uważaj bo w środku jest paliwo oraz delikatna uszczelka.Bedziesz też musiał odpiąć wężyki od ssania(ogrzewanie ssania czy coś takiego) i może ci płyn ulecieć tak około 1 litra z dwóch.No i pamiętaj jak porozpinałeś wężyki podciśnienia bo musisz odpiąć ten z tyłu w dwóch miejscach.Chyba nie musisz odkręcać gaźnik z podstawy ale ja(może niepotrzebnie) to zrobiłem.Pozdro jakby co to pisz tu lub Prv postaram się odpisać w przeciągu 2-ch dni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości