na mikserze zgodze sie ale na blosie nie ma dużych strat poczytaj o tym na forum jest dużo napisane i ludzie chwalą sobie blosa wiem bo mam ABF praktyczne seria do tego rozpiepszona głowica którą będe musiał wymienić a moc jak w podpisieyahoo_p pisze:I tak większość zagazowanych abfów jeździ na mikserze albo blosie i tyle jest z mocy :green_fuck:
MK III GTI 2.0 8v 115KM czy 20. 16v 150KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 12:03 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
dokładnie mój wynik na A4 Wrocław Katowice 230km/h też na CDA kumpel niedawno sprzedał ABF-a miał tam zwykły mikser to nie miał podlotu do mojegoTAZ pisze:Ja tam mam LPG na blosie i 235km/h wycisnąłem na CDA.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ? co wchodzi w sklad ? Napiszcie wszystko co wiecie
. Pytanie skierowane do osob ktore juz takie cos robili. Wiem ze moze to nie dzial na takie tamaty ale w odpowienim dziale nie moge umiescic jakis blad a troche mi sie spieszy z tym.
GOLF 2.0 16v ABF z gory dziekuje
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
GOLF 2.0 16v ABF z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 00:47 przez Terpis, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm ja ostatnio zmieniałem. W IC dostałem firmy Elring... Nie powiem, że jestem zachwycony bo coś mi trochę przecieka przy świecach : /Terpis pisze:Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ?
Pamiętaj tylko że w zależności od roku produkcji silnika są 2 rożne typy uszczelek...
A komplet składa się z dużej uszczelki (dookoła głowicy, małej podłużnej do świec oraz 2 półokrągłych gumek przy wałka rozrządu..
Kolego ile placiles za ten zestaw ?tirsone pisze:Hmm ja ostatnio zmieniałem. W IC dostałem firmy Elring... Nie powiem, że jestem zachwycony bo coś mi trochę przecieka przy świecach : /Terpis pisze:Koledzy z zapytaniem. Jaka bedzie najlepsza uszczelka pokrywy zaworow do mojego golfa ?
Pamiętaj tylko że w zależności od roku produkcji silnika są 2 rożne typy uszczelek...
A komplet składa się z dużej uszczelki (dookoła głowicy, małej podłużnej do świec oraz 2 półokrągłych gumek przy wałka rozrządu..
hmm jak dobrze pamiętam to z 80 zł...Kolego ile placiles za ten zestaw ?
Jak masz silnik do 95 roku to zerknij do mojego tematu z podpisu bo mam na sprzedanie komplet uszczelek do ABFa za grosze. Cena tak niska bo otworzyłem opakowanie żeby naocznie przekonać się, że Pan z IC się pomylił i muszę kupować inną uszczelkę.
- emilson
- Gadatliwa bestia
- Posty: 928
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
- Lokalizacja: lubliniec
- Kontakt:
dokladnie LCQ ja robiac swapa tylko Victora pakowalem wszystkie mozliwe uszczelki
....i ciesze sie ze wlasnie te,
włozyslimy do innego silnika jakies takie uszczelki w czerwonym opakowaniu to wszystkie powylaziły po za obrys pokrywy i wyglada to niesmacznie pozatym po 3 miesiacach zaczela sie pocic
u mnie VIctor idealnie lezy i nic nie cieknie cena rok temu 67 zł
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
włozyslimy do innego silnika jakies takie uszczelki w czerwonym opakowaniu to wszystkie powylaziły po za obrys pokrywy i wyglada to niesmacznie pozatym po 3 miesiacach zaczela sie pocic
u mnie VIctor idealnie lezy i nic nie cieknie cena rok temu 67 zł
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 11:20 przez emilson, łącznie zmieniany 1 raz.
never ending story
taa, w miescie to tdi wychodzi wrecz rewelacjaduber pisze:moje zdanie takie,chcesz oszczednie tdi,bo nawet dobra zapalniczka jest na benzyne![]()
tez podzielam zdanie ze ABF i gaz to jakos niepasuje.tanio-TDI
to moje zdaniejak by mnie sytuacja zmusiła(dojazdy itp) to predzej drugie auto kupie diesla i zostawie sobie abf'a bez gazu niz go zagazuje.
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
moje mk3 wciaga 8 litrow co daje jakies 33 pln, a to 17 gazu wiec taniej mnie wychodzi smiganie vr6 z sekwencja niz traktorem...
a abf pewnie jeszcze mniej wciaga niz vr6 wiec jeszcze bardziej warto go gazowac
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
nie ma sie co rozplywac nad tym jaki abf to wspanialy silnik, bo to zaden technologiczny cud, tylko zwykly silnik z lepsiejsza glowica
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a tdi to sie oplaca jak sie lata w trasy po autostradach a nie do walki w miescie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości