Brak przyspieszacza-Vento 1.9 TD AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Regulator odśrodkowy to zbyt prosty mechanizm, żeby się coś w nim spsuło, może się zapiec jak np kupiłeś pompę, która leżała gdzieś rok na szrocie, wtedy odrazu po odpalenu obroty wskakują na maksa i może się silnik "przekręcić"
Regulator można ustawiać wkręcając i wykręcając jego oś, ale to się robi tylko na stole, bo jak pompa jest na silniku to nie ma dostępu.
Spróbuj ruszyć wydatek (cofnij dźwignię), jak obroty spadną za bardzo to podnieś wkręcając pionową śrubę ze sprężynką, z tyłu pompy.
Regulator można ustawiać wkręcając i wykręcając jego oś, ale to się robi tylko na stole, bo jak pompa jest na silniku to nie ma dostępu.
Spróbuj ruszyć wydatek (cofnij dźwignię), jak obroty spadną za bardzo to podnieś wkręcając pionową śrubę ze sprężynką, z tyłu pompy.
wszystko się da , tu masz na takiej pompie MK3 AAZmaciyk pisze:Czyli do grubszych modów się nie nadaje i trzeba zostawić tak jak jest.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 18:40 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
ori pompa była wymieniana bo była eco i na pompę z LDA i obie miały automatyczny KBSPinkFloyd pisze:Po opisie uzytkownika ( golf III GTD ) i po zegarach wychodzi ze to silnik przed 95r czyli bez sterowania elektronicznegovision pisze:wszystko się da , tu masz na takiej pompie MK3 AAZmaciyk pisze:Czyli do grubszych modów się nie nadaje i trzeba zostawić tak jak jest.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 18:56 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Może tak ale zastanawia mnie jakie sa obroty na jałowym na zimno i po mocnym pałowaniu i rozgrzaniu podejrzewam ze sie zmieniają i trudno bedzie je precyzyjnie ustawićchyba ze sie ustawi w granicach 1000-1050 obrotów bo ja z tym walczyłem i kiedys wróciłem do orivision pisze:ori pompa była wymieniana bo była eco i na pompę z LDA i obie miały automatyczny KBSPinkFloyd pisze:Po opisie uzytkownika ( golf III GTD ) i po zegarach wychodzi ze to silnik przed 95r czyli bez sterowania elektronicznegovision pisze:wszystko się da , tu masz na takiej pompie MK3 AAZ
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 19:02 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
, zaraz zapytam właściciela , a może sam tu napisze , ma ok 950 po rozgrzaniu a pompę ma taką jak ta z linku bo morze piszemy o różnym osprzęcie pompyPinkFloyd pisze:Może tak ale zastanawia mnie jakie sa obroty na jałowym na zimno i po mocnym pałowaniu i rozgrzaniu podejrzewam ze sie zmieniają i trudno bedzie je precyzyjnie ustawićchyba ze sie ustawi w granicach 1000-1050 obrotów
http://allegro.pl/item880680299_pompa_w ... oledo.html
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 20:01 przez vision, łącznie zmieniany 4 razy.
o innej pompie mówimy, coś takiego jak tavision pisze: zaraz zapytam właściciela , a może sam tu napisze , ma ok 950 po rozgrzaniu a pompę ma taką jak ta z linku bo morze piszemy o różnym osprzęcie pompy
http://allegro.pl/item880680299_pompa_w ... oledo.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 01:53 przez maciyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Chodziło mi o taka sterowana modułem 144 - to taki badziew który chodzi ok ale jak coś sie spartoli to ani to TD ani TDI. Na tej pompie zjadłem już zęby poza tym zamiast 75KM auta na niej miały ok 84KM i o 20Nm wiekrzy moment obrotowy i paliły troszkę mniej, najgorzej ze produkowano to tylko 2 lata i da rade dobrze to ustawic tylko na stole pobierczym a jak kupisz taka jak tu ze zdkętym kołem pasowym to kaplica - nie ma frezu i juz zostaje ustawianie naczujavision pisze:, zaraz zapytam właściciela , a może sam tu napisze , ma ok 950 po rozgrzaniu a pompę ma taką jak ta z linku bo morze piszemy o różnym osprzęcie pompyPinkFloyd pisze:Może tak ale zastanawia mnie jakie sa obroty na jałowym na zimno i po mocnym pałowaniu i rozgrzaniu podejrzewam ze sie zmieniają i trudno bedzie je precyzyjnie ustawićchyba ze sie ustawi w granicach 1000-1050 obrotów
http://allegro.pl/item880680299_pompa_w ... oledo.html
[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
He he te same zdjęcie dodalismy
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 01:57 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
A skąd masz taką informację? Z moich własnych doświadczeń z tym silnikiem muszę przyznać, że nie jest strasznie mułowaty, a ja jak miałem auto prawie w serii nie mogłem za nim nadążyć.PinkFloyd pisze:auta na niej miały ok 84KM i o 20Nm
[ Dodano: 21 Sty 2010 11:25 ]
A nie da się ustawić koła na trzpień 6mm, jak w tdi?PinkFloyd pisze:jak kupisz taka jak tu ze zdkętym kołem pasowym to kaplica
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Vento 1.9 TD
Dziękuję użytkownikowi Pink Floyd za tak dokładne opisanie problemu
z regulacją tego cięgna.Co prawda mam Golfa3 1.9D 95r ,ale to chyba to samo.
Wiem już,że po nocy obroty powinny być na poziomie 1050 gdy zimny,a jak się
rozgrzeje to 900.Ale ja mam pytanie odnośnie tego siłownika.
U mnie skok ramienia między jedną śrubką, a drugą jest dość duży.
Gdy pociągnę ramię max w lewo to obroty mam w okolicach 700.Gdy pociągnę
max w prawo to silnik ma obroty ok.1300.Czyli wychodziłoby na to ,że śruby są
źle wyregulowane.Moje pytanie jest takie:
Czy jeżeli wyreguluję obroty tymi śrubami w przedziale 900-1050(tym samym skok ramienia będzie niewielki) to czy ten siłownik
gdy poczuje opór(chodzi o tę lewą śrubę i obroty 1050)będzie dalej wciągał tę linkę czy nie.
I czy coś się czasem nie urwie.
I jeszcze jedno pytanie.Czy tą regulację wykonywać na włączonych światłach,czy nie.
Bo jak włączam światła,albo ogrzewanie tylnej szyby to obroty troszkę spadają.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
z regulacją tego cięgna.Co prawda mam Golfa3 1.9D 95r ,ale to chyba to samo.
Wiem już,że po nocy obroty powinny być na poziomie 1050 gdy zimny,a jak się
rozgrzeje to 900.Ale ja mam pytanie odnośnie tego siłownika.
U mnie skok ramienia między jedną śrubką, a drugą jest dość duży.
Gdy pociągnę ramię max w lewo to obroty mam w okolicach 700.Gdy pociągnę
max w prawo to silnik ma obroty ok.1300.Czyli wychodziłoby na to ,że śruby są
źle wyregulowane.Moje pytanie jest takie:
Czy jeżeli wyreguluję obroty tymi śrubami w przedziale 900-1050(tym samym skok ramienia będzie niewielki) to czy ten siłownik
gdy poczuje opór(chodzi o tę lewą śrubę i obroty 1050)będzie dalej wciągał tę linkę czy nie.
I czy coś się czasem nie urwie.
I jeszcze jedno pytanie.Czy tą regulację wykonywać na włączonych światłach,czy nie.
Bo jak włączam światła,albo ogrzewanie tylnej szyby to obroty troszkę spadają.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości