Wymiana licznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana licznika
Witam,
Zdaję sobie sprawę z tego, że diesel i benzyna mają różne liczniki i przy kupnie nowego licznika, trzeba uważać na ten fakt, ale mimo to mam jedno, krótkie i zapewne dla wielu z was banalne pytanie. Czy oprócz tego jest istotne do ilu został wyskalowany prędkościomierz?
Pozdrawiam
Zdaję sobie sprawę z tego, że diesel i benzyna mają różne liczniki i przy kupnie nowego licznika, trzeba uważać na ten fakt, ale mimo to mam jedno, krótkie i zapewne dla wielu z was banalne pytanie. Czy oprócz tego jest istotne do ilu został wyskalowany prędkościomierz?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 21:28 przez kurzi5, łącznie zmieniany 2 razy.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Czyli teoretycznie jeżeli w samochodzie był licznik wyskalowany od 20 do 200 to ten, który mam obecnie (wstawiony z powodu głupoty mechanika), czyli ze skalą od 20 do 220 źle pokazuje prędkość?
Druga sprawa - temat właściwie rzecz biorąc założyłem, ponieważ chcę wymienić licznik na taki, który posiada obrotomierz. W związku z tym mam kolejne pytanie. Obrotomierz będzie działał od razu po podłączeniu licznika czy może konieczne będzie ciągnięcie jakiegoś dodatkowego przewodu?
Druga sprawa - temat właściwie rzecz biorąc założyłem, ponieważ chcę wymienić licznik na taki, który posiada obrotomierz. W związku z tym mam kolejne pytanie. Obrotomierz będzie działał od razu po podłączeniu licznika czy może konieczne będzie ciągnięcie jakiegoś dodatkowego przewodu?
najważniejszy w zegarach jest DPN http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm
kolego moze napisz jaki masz silnik i jakie masz zegary to ktos Ci da znac jakie beda pasowaly i nie prawda jest to ze musza byc takie same ze jak byly 20-220 to ze inne nie beda chodzic
ja mialem 0-220 obecnie mam 20-240 i nic nie przeklamuje bo DPN byl taki sam w tych zegarach
kolego moze napisz jaki masz silnik i jakie masz zegary to ktos Ci da znac jakie beda pasowaly i nie prawda jest to ze musza byc takie same ze jak byly 20-220 to ze inne nie beda chodzic
ja mialem 0-220 obecnie mam 20-240 i nic nie przeklamuje bo DPN byl taki sam w tych zegarach
Hmm... silniczek skromny
Benzynka 1.4 60KM (nie wiem jakie oznaczenie silnika - już mi się nie chce iść sprawdzać ale chyba ABD albo coś takiego)
Oryginalny licznik (VDO) miał oznaczenie 1H6 919 033
EDIT:
Chyba, że chodzi o jeszcze jakieś inne oznaczenia
Benzynka 1.4 60KM (nie wiem jakie oznaczenie silnika - już mi się nie chce iść sprawdzać ale chyba ABD albo coś takiego)
Oryginalny licznik (VDO) miał oznaczenie 1H6 919 033
EDIT:
Chyba, że chodzi o jeszcze jakieś inne oznaczenia
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 22:47 przez kurzi5, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli po prostu trzymać się oznaczenia 1H6 919 033 A lub 1H6 919 860 X i liczniki będą na 100% śmigały. Myślę, że już wiem to co chciałem wiedzieć...
EDIT:
aaaa... wróc! Jeszcze kwestia samego działania obrotomierza... może być konieczne ciągnięcie jakiegoś dodatkowego przewodu?
EDIT:
aaaa... wróc! Jeszcze kwestia samego działania obrotomierza... może być konieczne ciągnięcie jakiegoś dodatkowego przewodu?
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 22:56 przez kurzi5, łącznie zmieniany 2 razy.
http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htmw00dnik pisze:ze sie tak podepne pod temat
Jakie liczniki beda pasowaly do 1,6 ABU ?:>
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:52 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości