[MK3 TD] zawór upustowy turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » śr sty 20, 2010 17:28

jak dojsc do tego imbusa da rade z gory ?? pewnie raczej od dołu co?? z tego co czytałem i mi radzono to trzeba zmniejszyc cisnienie bo jest za duze samochod jadac na coraz wyzszym biegu coraz bardziej muli i predkosc max to 155 :/ dodam ze boost pin zmieniony a dawki paliwa nie moge zwiekszyc bo nie moge ruszyc sruby od regulacji

[ Dodano: 20 Sty 2010 16:29 ]
zdjecie sruby od pompy Obrazek



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr sty 20, 2010 17:36

ale krecisz śrubokretem czy kluczem 13 chyba, bo to sie wydaje nie mozliwe ze nie idzie ruszyć. Do turbo dojdziesz z gury :grin:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 20, 2010 17:36

Co do turba to zdejmij rurę od filtra powietrza, jak zobaczysz gruszkę pod muszlą wszystko stanie się jasne, ma taką śróbkę z nakrętką.

Co do pomy to tak jak pisałem, na śrubie od dawki masz plombę (taki metalowy klips, tulejka widać ją na zdjęciu) trzeba się jej pozbyć.

[ Dodano: 20 Sty 2010 16:40 ]
Fajnie jakbyś miał manometr do turbo, tak to nie wiadomo czy to napewno wina ciśnienia, może też się okazać że próba zmniejszenia ciśnienia za pomocą śróbki nic nieda bo zawór upustowy jest zapieczony.



Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » śr sty 20, 2010 17:42

jutro zobacze co z tym turbem i ta dawka ;) nie mam garazu :/ no i kontra 13 stka czyli trzymam klucz w miejscu a srubokretem prubuje wkrecic zeby zwiekszyc i tomal masz jakis sposob na pozbycie sie tej plomby ?? dopiero zaczynam sam sie bawic w sprawy mechaniczne troche ciemny jestem ;P z car audio mam zadnego problemu he

[ Dodano: 20 Sty 2010 16:45 ]
i ma ktos moze jakis uzywany manometr ?? po wymianie silnika troche sie spłukałem he

[ Dodano: 20 Sty 2010 16:49 ]
http://allegro.pl/item883554008_manomet ... od_ss.html taki wystarczy czy nie pokaze dokładnie ??



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr sty 20, 2010 17:50

Tak ale popuszczesz tę na 13 klucz a nie tylko trzymasz? Pląbe kąbinerkami pokombinuj :chytry:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » śr sty 20, 2010 17:55

nie no tylko trzymałem i probowałem wkrecac srubokretem



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr sty 20, 2010 17:58

no to teraz popusć i wkręc,a następnie dokrec spowrotem po wkreceniu, tej plomby chyba odrazu nie trzeba rozwalac tam jest troche miejsca na wkrecenie/u mnie tak jest


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » śr sty 20, 2010 18:00

aha jutro sprobuje dzieki jak bedzie jakis problem to sie odezwe ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 18:39

jasiu1771, takie cusik
http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... egory=8695


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sty 20, 2010 19:17

Michaś_1977 pisze:jasiu1771, takie cusik
Michaś_1977, przecież napisał że jest spłukany a ty mu taki wypasiony do montażu na stałe zapodajesz .Kup sobie taki skala do 2,5 bara http://www.allegro.pl/item890743964_man ... uktor.html za 9zeta i też zmierzysz .Ten który chciałeś kupić ma skalę do 4 bar i nie będzie zbyt dokładny bo przy pomiarze interesuje nas wielkość ok.1 bara.Ale takim też zmierzysz ,twój wybór
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 19:20 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 19:48

Jaki on tam wypasiony?... :bajer:
Wypasiony to jest taki z VDO za 200zeta,albo i droższy :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » czw sty 21, 2010 12:07

dzieki michas ;) pewnie kupie ten bo Mi chodzi tylko o zmierzenie jakie jest

[ Dodano: 21 Sty 2010 11:11 ]
a i do zmierzenia cisnienia musze odpiac ten cienki wezyk co idzie od turbo do pompy paliwowej nie ?? i tam podłaczyc wskaznik



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 21, 2010 12:40

Rozcinasz go i wpinasz tam trójnik, który będzie w zestawie.



Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » czw sty 21, 2010 12:59

ale ja chcem tylko zmierzyc nie na stałe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości