Więc czujnik Topran zachowuje się w ten sposób, że szybciej wskazuje tem. 70 st. na trasie już mam nie 70 st., a 80 st. dziś rano w miarę fajnie odpalił i zauważyłem, że obroty na zimnym silniku są wyższe niż wcześniej tj ok. 1000 obr. czyli jakby ssanie powracało. Ale to nie jest jeszcze to co było 2 tyg temu. O 8.00 stawiam auto do mechanika zobaczymy co wyczają (jak znam życie pompa do wymiany + uszczelka pod głowicą i całe przednie zawieszenie ). Dam znać, bo temat się przydługi robi.
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 13:04 ]
Info od mechanika:
BRAK SSANIA
Przyczyna nieznana, szuka.
Dziwny problem z odpaleniem zimnego silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kristo pisze:Więc czujnik Topran zachowuje się w ten sposób, że szybciej wskazuje tem. 70 st. na trasie już mam nie 70 st., a 80 st. dziś rano w miarę fajnie odpalił i zauważyłem, że obroty na zimnym silniku są wyższe niż wcześniej tj ok. 1000 obr. czyli jakby ssanie powracało. Ale to nie jest jeszcze to co było 2 tyg temu. O 8.00 stawiam auto do mechanika zobaczymy co wyczają (jak znam życie pompa do wymiany + uszczelka pod głowicą i całe przednie zawieszenie ). Dam znać, bo temat się przydługi robi.
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 13:04 ]
Info od mechanika:
BRAK SSANIA
Przyczyna nieznana, szuka.
Witaj kolego i co z autem??? BO mam taki sam problem silnik AEA 1.6 bez gazu pozdrawiam!!!
Jeden elektryk snuł dziwne wizje więc zabrałem auto. Problem jest nierozwiązany, ale da się z nim żyć. Szukam jakiegoś człowieka co zna się na elektryce samochodowej i wie co to jest vag, a z tym jest problem.rokoski pisze:auto od mechanika nie wróciło lub problem się rozwiązał i jeździ a o nas zapomniał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości