OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KAMIL25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 19, 2010 19:52
Lokalizacja: INOWROCŁAW
Kontakt:

OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA

Post autor: KAMIL25 » wt sty 19, 2010 20:16

A WIĘC WITAM WAS.!!!!
MAM WIELKI PROBLEM Z MOIM VW TRANSPORTEREM W KTÓRYM MAM ZAŁOŻONY SILNIK OD GOLFA II 1.6D SILNIK TEN MA DWA WLEWY OLEJU JEDEN ORYGINALNY W POKRYWIE SILNIKA A DRUGI ZOSTAŁ ORYGINALNY OD TRANSPORTERA KTÓRY WYCHODZI Z MISKI OLEJOWEJ.

PIERWSZY PROBLEM TO TAKI ŻE MIARKĄ LECI MI OLEJ GDY MAM ZAKRĘCONE OBYDWA KORKI WIĘC ZAKLEIŁEM KONIEC TEJ MIARKI TASMĄ I JEST DOBRZE .
GDY ODKRĘCE KOREK OD MISKI DOLNEJ NATYCHMIAST ZACZYNA MI WYPŁYWAĆ Z MISKI OLEJ.
GDY SZYBKO ODKRECE JESZCZE GÓRNY KOREK OLEJ PRZESTAJE WYPŁYWAC Z WLEWU WYPROWADZONEGO Z DOLNEJ MISKI.

DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE

TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST

CZWARTY PROBLEM TO JAK ODPALE SILNIK I CHCE COFAĆ TO CZESIE STRASZNIE AUTEM ALE JAK SIE TROSZKE ROZGRZEJE TO PROBLEM ZANIKA

W SILNIKU ZOSTAŁ ZAMONTOWANY NOWY ROZRUSZNIK AKUMULATOR JEST TEŻ DOBRY CO DALEJ MAM ROBIĆ??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 19, 2010 20:24

KAMIL25 pisze:TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST
Termostat sprawdź
KAMIL25 pisze:DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE
świece żarowe... kompresja do sprawdzenia..

Aha .. nie piszemy na forum z caps lock'a bo wygląda to jak by ktoś krzyczał..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA

Post autor: Haki » wt sty 19, 2010 20:28

KAMIL25 pisze:A WIĘC WITAM WAS.!!!!
MAM WIELKI PROBLEM Z MOIM VW TRANSPORTEREM W KTÓRYM MAM ZAŁOŻONY SILNIK OD GOLFA II 1.6D SILNIK TEN MA DWA WLEWY OLEJU JEDEN ORYGINALNY W POKRYWIE SILNIKA A DRUGI ZOSTAŁ ORYGINALNY OD TRANSPORTERA KTÓRY WYCHODZI Z MISKI OLEJOWEJ.

PIERWSZY PROBLEM TO TAKI ŻE MIARKĄ LECI MI OLEJ GDY MAM ZAKRĘCONE OBYDWA KORKI WIĘC ZAKLEIŁEM KONIEC TEJ MIARKI TASMĄ I JEST DOBRZE .
GDY ODKRĘCE KOREK OD MISKI DOLNEJ NATYCHMIAST ZACZYNA MI WYPŁYWAĆ Z MISKI OLEJ.
GDY SZYBKO ODKRECE JESZCZE GÓRNY KOREK OLEJ PRZESTAJE WYPŁYWAC Z WLEWU WYPROWADZONEGO Z DOLNEJ MISKI.

DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE

TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST

CZWARTY PROBLEM TO JAK ODPALE SILNIK I CHCE COFAĆ TO CZESIE STRASZNIE AUTEM ALE JAK SIE TROSZKE ROZGRZEJE TO PROBLEM ZANIKA

W SILNIKU ZOSTAŁ ZAMONTOWANY NOWY ROZRUSZNIK AKUMULATOR JEST TEŻ DOBRY CO DALEJ MAM ROBIĆ??

Ad Na początek- pisz normalnie - używając małych i dużych liter - bo teraz to Krzyczysz,,,

Ad 2 - Sprawdź świece -przewody paliwowe - czy nie ma powietrza w układzie...

Ad 3 - Termostat do wymiany - bądź nagrzewnica. Stawiam na to 1. Nagrzewnica , ewentualnie sprawdzenie szczelności układu - wtedy gdy ucieka płyn ze zbiorniczka.

Ad 4 - Trzęsienie auta - może mieć podstawy i w poduszkach - i w tym co pisałem wyżej...

PS ORTOGRAFIA KOLEGO :panna:
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 20:29 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

KAMIL25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 19, 2010 19:52
Lokalizacja: INOWROCŁAW
Kontakt:

Post autor: KAMIL25 » wt sty 19, 2010 20:31

termostat zmówiony świece też w tym tygodniu przyjdą to w przyszłym założe jednak z tego co widziałem to chyba musze wyciagnąć pompe wtryskową żeby wymienić wszystkie świece czy dobrze mi sie zdaje??

a co do kompresji to jak by była słaba to latem by normalnie odpalał a zimą nie??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt sty 19, 2010 20:44

KAMIL25 pisze:termostat zmówiony świece też w tym tygodniu przyjdą to w przyszłym założe jednak z tego co widziałem to chyba musze wyciagnąć pompe wtryskową żeby wymienić wszystkie świece czy dobrze mi sie zdaje??

a co do kompresji to jak by była słaba to latem by normalnie odpalał a zimą nie??
Gdyby komprecha była słaba to przez cały rok miałbyś problemy z odpalaniem.
Wstępnie wymień te częśći , które do Ciebie idą .. i sprawdź układ paliwowy ( pod kątem powietrza w wężykach ) + filtry - powietrza i paliwa...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 19, 2010 20:54

Haki pisze:Gdyby komprecha była słaba to przez cały rok miałbyś problemy z odpalaniem.
Nieprawda.W lecie może palić,w zimie niekoniecznie :bajer:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 19, 2010 20:58

Gdyby komprecha była słaba to przez cały rok miałbyś problemy z odpalaniem.
A wiesz co to różnica temperatur i jak zachodzi zapłon w dieslu... może akurat być tak że na lato jest ok a w zimie lipa
Haki pisze:-przewody paliwowe - czy nie ma powietrza w układzie...
To wtedy w lecie tez by były kłopoty z rozruchem...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

KAMIL25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 19, 2010 19:52
Lokalizacja: INOWROCŁAW
Kontakt:

Post autor: KAMIL25 » wt sty 19, 2010 21:07

widze dwa podzielne zdania na temat kompresji hmm a co do wymiany tych świec to musze wyciągnąć pompe??? no i co z tym wylatującym olejem to może być przyczyną słabej kompresji silnik moc ma napewno wnioskuje to oczywiscie po jego przyspieseniu chyba że to nie świadczy o dobrej kompresji w niedziele zaczne przy nim grzebać to bede wiedział wiecej.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt sty 19, 2010 21:28

KAMIL25 pisze:widze dwa podzielne zdania na temat kompresji
No niestety nikt nie jest jasnowidzem , a kompresję można sprawdzić mierząc ją manometrem w każdym z cylindrów .Minimalna dla TD -eka z komorami wstępnymi to 24-25bar Faktem jest że latem może odpalać przy granicznie małej kompresji a w zimie poniżej zera już nie .
KAMIL25 pisze:a co do wymiany tych świec to musze wyciągnąć pompe???
nie musisz ale jest trochę zabawy z dwiema świecami za pompą .Ja używałem kluczy podwieszonych na żyłkach i nakrętek na nitkach .
KAMIL25 pisze:co z tym wylatującym olejem
sprawdż czy masz drożną odmę bo wygląda jakbyś miał niedrożną i silnik niema jak oddychać


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości