[vw]krótsze spręzyny do gwintu-jaki gwint ma najkrótsze

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

[vw]krótsze spręzyny do gwintu-jaki gwint ma najkrótsze

Post autor: dawid018 » pn sty 18, 2010 21:25

witam.problem jest bo gwint skręcony na maxa a i tak mi jeszcze za wysoko.wiem ze można wywalić sprężynki pomocnicze ale jakoś nie specjalnie chce to robić i zastanawiam się czy wszystkie sprężyny w gwintach maja tę samą wysokość?? mój gwint to TA technix. czy zmiana 2 sprężyn na np jedną długą(z gwintu na jedną sprężynę)da jakiś efekt??albo np zmiana na sprężyny z załóżmy z polo gdzie teoretyczni kolumny są krótsze??

prosze o porady co zrobić zeby bardziej zglebić autko.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt sty 19, 2010 07:14

Ja bym wywalił te sprężynki w cholere. Czemu nie chcesz tego zrobić? Na nich auto i tak nie jeździ..


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt sty 19, 2010 19:31

D1_PITER pisze:Na nich auto i tak nie jeździ..
teoretycznie nie ale jak zdarzy się ze mnie gdzieś podbije na tyle ze uniosą się koła to sprężyna może się ustawić krzywo i szlag trafi i sprężynę i amora.dlatego szukam jakiegoś kompromisu.jak nie znajdę to wywalę sprężynki :bigok:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt sty 19, 2010 19:49

dawid018, o jakim wypadaniu springa mówisz?spring w gwincie ma przecierz centrowanie od góry i od dołu


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt sty 19, 2010 20:40

Fahoo pisze:spring w gwincie ma przecierz centrowanie od góry i od dołu
jak się wywali małą sprężynkę i skręci gwint na dól to po wyciągnięciu amora sprężyna lata luźno


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: ChabczaN » śr sty 20, 2010 00:53

dawid018 pisze:jak się wywali małą sprężynkę i skręci gwint na dól to po wyciągnięciu amora sprężyna lata luźno
pozwolcie ze sie przylacze. tak bedzie ona latala luzno ale to zdarza sie tylko jesli auto dzwigasz na lewarku/ podnosniku gdy kolo jest w powietrzu dluzszy czas. amortyzator wtedy zdazy sie wysunąć. tak jak pisales wyzej, gdy cie podbije na dziurze i kolo chwile bedzie w powietrzu (ulamek sekundy) bo watpie zebys jezdzil na rajdach i tym autem skakał, amortyzator nie zdazy sie wysunac takze ta sprezyna nie powinna wyleciec z tych mocowan. i jak chcesz miec tak nisko samochod to wg mnie jest to maloprawdopodobne zebys gdzies wyskoczyl predzej poleci miska :P
chcialem jeszcze dodac ze jak chcesz wsadzic krotsze sprezyny do gwintu to bedzie taki sam efekt jak wyciagniecie tej pomocniczej...
pozdrawiam :grin:
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 01:01 przez ChabczaN, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » śr sty 20, 2010 01:51

a jaką masz długość obecnych sprężyn ?? oczywiscie tych duzych



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr sty 20, 2010 02:19

Fahoo pisze:dawid018, o jakim wypadaniu springa mówisz?spring w gwincie ma przecierz centrowanie od góry i od dołu
ma cenrowanie ale przeciez jak sie sprzezyna pochyli to nei musi ladnie usiasc na talezykach i bedzie trach... ogolnie malo mozliwa sytuacja ale jest...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr sty 20, 2010 10:28

MAPET pisze:ogolnie malo mozliwa sytuacja ale jest...
no właśnie jak znam życie to mnie się taka sytuacja może przydarzyć :grin:
sslawek77 pisze:jaką masz długość obecnych sprężyn ?? oczywiscie tych duzych
jeszcze nie wiem bo nie mierzyłem
ChabczaN pisze:chcialem jeszcze dodac ze jak chcesz wsadzic krotsze sprezyny do gwintu to bedzie taki sam efekt jak wyciagniecie tej pomocniczej...
ee to ja już sam nie wiem.chyba z braku roboty za bardzo kombinuje :grin:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » czw sty 21, 2010 12:32

dawid018 pisze:ChabczaN napisał/a:
chcialem jeszcze dodac ze jak chcesz wsadzic krotsze sprezyny do gwintu to bedzie taki sam efekt jak wyciagniecie tej pomocniczej...

ee to ja już sam nie wiem.chyba z braku roboty za bardzo kombinuje :grin:
wyciągając tą małą zyskasz około 3 cm.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw sty 21, 2010 12:41

sslawek77 pisze:wyciągając tą małą zyskasz około 3 cm.
to juz powinno wystarczyć.tylko ciągle mam przed oczami sprężynę biegającą po całym amortyzatorze.nie wiem czemu :crazy:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » czw sty 21, 2010 16:30

w gwincie KONI oryginalnie niema tych małych sprężyn



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw sty 21, 2010 16:42

sslawek77 pisze:w gwincie KONI oryginalnie niema tych małych sprężyn
no bo jest jedna spręzyna ale czy po skreceniu gwintu na maxa na dół ta sprężyna jest luźna??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sty 21, 2010 16:47

kilka firm nie ma helperów.. chocby nawet FK AKX czyli niska polka FK czy nawet niektore KW
ale sprezyny sa inne , zazwyczaj dluzsze lekko i szersze miejscami w KW i FK

h&R tez nie ma czasem helpera


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości