problem z prawą szybą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z prawą szybą
Witam mam problem z prawą szybą el nie da jej się opuścić, sprawdzałem prąd w kostce i na domykanie szyby jest ale nie ma na otwarcie, możliwe że jeśli będzie uszkodzony lewy przełącznik od kierowcy to prawa nie będzie działać? Tak było u kolegi w 406. Jeśli nie co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 19:04 przez ciulalla, łącznie zmieniany 1 raz.
Widzę kolego że jesteś użytkownikiem 2.0 8v 2E jak ja 
Ile ja się na ..... bałęm z szybami, a głównie szyba kierowcy ( na chwile obecna mam wyjęty bezpiecznik od szyb :p bo się same otwierały ).
Mówiąc że masz napięcie w kostce masz na myśli kostkę przy sterowniku i silniczku szyby czy kostce do przełączników ?
Przełączniki możesz zawsze sprawdzić ( albo od kogoś na moment pożyczyć albo na szrocie ).
Ja bym stawiał na kable co idą z budy do drzwi w tej gumie. W golfie kable to jakaś masakra pękają notorycznie. U mnie szyba kierowcy się nie otwierała, a winny był przewód pęknięty, ale tak że sam miedziany przewód, a izolacja była cała ( przez to spaliły/stopiły się szczotki w silniczku ). W sumie szyby wariowały ( otwierały się same, zamykały itp. itd. to też wina raczej kabli, ale z tym porządek zrobię na wiosnę )
Więc na sam początek zajrzyj do tych gum co idą w nich kable. W lewych i prawych drzwiach bo z lewych drzwi idą kable do prawych drzwi ( drzwi kierowcy ) do przełączników.
Tak na marginesie to jak by padł sam przełącznik ten podwójny u kierowcy to szyba by raczej chodziła z przełącznika po stronie pasażera.

Ile ja się na ..... bałęm z szybami, a głównie szyba kierowcy ( na chwile obecna mam wyjęty bezpiecznik od szyb :p bo się same otwierały ).
Mówiąc że masz napięcie w kostce masz na myśli kostkę przy sterowniku i silniczku szyby czy kostce do przełączników ?
Przełączniki możesz zawsze sprawdzić ( albo od kogoś na moment pożyczyć albo na szrocie ).
Ja bym stawiał na kable co idą z budy do drzwi w tej gumie. W golfie kable to jakaś masakra pękają notorycznie. U mnie szyba kierowcy się nie otwierała, a winny był przewód pęknięty, ale tak że sam miedziany przewód, a izolacja była cała ( przez to spaliły/stopiły się szczotki w silniczku ). W sumie szyby wariowały ( otwierały się same, zamykały itp. itd. to też wina raczej kabli, ale z tym porządek zrobię na wiosnę )
Więc na sam początek zajrzyj do tych gum co idą w nich kable. W lewych i prawych drzwiach bo z lewych drzwi idą kable do prawych drzwi ( drzwi kierowcy ) do przełączników.
Tak na marginesie to jak by padł sam przełącznik ten podwójny u kierowcy to szyba by raczej chodziła z przełącznika po stronie pasażera.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 19:26 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.
Prąd sprawdzałem w kostce od silnika szyby w prawych drzwiach, dzięki jutro będę sprawdzał kable. Największy problem jest w tym że właśnie nie mam od kogo pożyczyć dzisiaj trochę się naszukałem i nie znalazłem w moim mieście nigdzie przełączniczka. W Peugeocie wszystkie szyby są uzależnione od przełączników w drzwiach kierowcy, z tamtąd jest rozprowadzany prąd.
Też mam 2 auto Peugeot 405 
U mnie przełączniki działały bo sprawdzałem na szrocie jak kupowałem szybę ( stopiły się szczotki ). U mnie właśnie w kostce ( o ile dobrze pamiętam bo sprawdzał znajomy elektro-mechanik - taki bardzie od kable, alternatory, rozruszniki ) nie było na zamykanie czy przełącznik nie odwracał napięcia ( jakoś tak ). Winny właśnie był pęknięty kabel między drzwiami w gumie. Jak zajrzysz to na pewno będziesz miał popękane izolacje więc odbże to obejrzyj i po izoluj.
Napisz jutro co i jak , jak tam zajrzysz i ewentualnie co było przyczyną.
[ Dodano: 20 Sty 2010 19:37 ]
I jak ? Wiadomo już coś z tą szybą ?

U mnie przełączniki działały bo sprawdzałem na szrocie jak kupowałem szybę ( stopiły się szczotki ). U mnie właśnie w kostce ( o ile dobrze pamiętam bo sprawdzał znajomy elektro-mechanik - taki bardzie od kable, alternatory, rozruszniki ) nie było na zamykanie czy przełącznik nie odwracał napięcia ( jakoś tak ). Winny właśnie był pęknięty kabel między drzwiami w gumie. Jak zajrzysz to na pewno będziesz miał popękane izolacje więc odbże to obejrzyj i po izoluj.
Napisz jutro co i jak , jak tam zajrzysz i ewentualnie co było przyczyną.
[ Dodano: 20 Sty 2010 19:37 ]
I jak ? Wiadomo już coś z tą szybą ?
Jeżeli ten kolego-elektronik nie woła za poradę
:p to nie zaszkodzi. No i 10zł plus części - pewnie ( chyba że padł tam przekaźnik to może być że się takiego nie dostanie ) to bardzo nie drogo.
Nie wszystkie miały moduł komfortu. Jak jest to do niego podpięte są wszystkie szyby.
Ale to co jest przy silniczku, a za razem jest jego częścią to jest sterownik silnika szyb.
Ja też zacząłem się dopiero uczyć o Golfie jak go kupiłem i zacząłem korzystać z tego forum, a że lubię grzebać przy aucie i jakieś pojęcie chyba też mam to już druga sprawa.

Nie wszystkie miały moduł komfortu. Jak jest to do niego podpięte są wszystkie szyby.
Ale to co jest przy silniczku, a za razem jest jego częścią to jest sterownik silnika szyb.
Ja też zacząłem się dopiero uczyć o Golfie jak go kupiłem i zacząłem korzystać z tego forum, a że lubię grzebać przy aucie i jakieś pojęcie chyba też mam to już druga sprawa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości