witam wszystkich
montuje dzisiaj alarm i mam pytanie gdzie sie wpiac przekaznikiem z alarmu aby odciac iskre (zaplon )?
gdzie sie wpiac w skrzynke bezpiecznikow? na jaki kabel?
mozna przeciac zasilanie cewki ?
prosze o wszelkie sugestie
Pozdrawiam
PS przepraszam za brak PL znakow (-:
odciecie zaplonu w mk2 (silnik GU)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Czarny przewód idący do cewki zapłonowej, ewentualnie czarny przewód idący od modułu zapłonu do cewki. Można też odciąć któryś przewód idący z aparatu zapłonowego (czujnik halla) do modułu zapłonu. Zależy ile styków do odcięcia masz do wykorzystania. Jako odcięcie "wspomagające" można odciąć elektrozawór na gaźniku - z tym, że to byłoby tylko uzupełnienie innych odcięć - bo odpalenie samochodu bez zasilania tego elektrozaworu jest możliwe, ale jazda uciążliwa (przy puszczeniu gazu zgaśnie, nie będzie miał wolnych obrotów).
Ogólnie nie polecam odcięcia zapłonu na przewodach idących do stacyjki - bardzo łatwe do ominięcia. Zastosowanie dwóch pierwszych odcięć o których napisałem bardziej komplikuje sytuację - trudniej odpalić. Wymaga to jednak przeciągnięcia do komory silnikowej dodatkowych przewodów, ale jak się postarasz, to można to zrobić to tak, żeby nie było nic widać.
Jeżeli już bardzo nie chcesz ciągnąć kabli do komory silnikowej, to odcięcie na czarnym przewodzie idącym do cewki zapłonowej - pewnie masz starą instalację, więc będzie to przewód idący z pinu D15 lub D23 (czarny).
Ogólnie nie polecam odcięcia zapłonu na przewodach idących do stacyjki - bardzo łatwe do ominięcia. Zastosowanie dwóch pierwszych odcięć o których napisałem bardziej komplikuje sytuację - trudniej odpalić. Wymaga to jednak przeciągnięcia do komory silnikowej dodatkowych przewodów, ale jak się postarasz, to można to zrobić to tak, żeby nie było nic widać.
Jeżeli już bardzo nie chcesz ciągnąć kabli do komory silnikowej, to odcięcie na czarnym przewodzie idącym do cewki zapłonowej - pewnie masz starą instalację, więc będzie to przewód idący z pinu D15 lub D23 (czarny).
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- bullas
- Turbo Thinking
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
mam 2 obwody do odciecia
pierwszy to rozrusznik (skrzynie automat wiec na pycha nie zapali) ,
drogi to zapon.
bede szukal tego czarnego kabla - przewód idący z pinu D15 lub D23 (czarny)
bedzie w skrzynce bezpiecznikow jesli rozumiem?
poprostu przeciac i wstawic przekaznik ?
piny sa opisane gdzies na skrzynce ?
pierwszy to rozrusznik (skrzynie automat wiec na pycha nie zapali) ,
drogi to zapon.
bede szukal tego czarnego kabla - przewód idący z pinu D15 lub D23 (czarny)
bedzie w skrzynce bezpiecznikow jesli rozumiem?
poprostu przeciac i wstawic przekaznik ?
piny sa opisane gdzies na skrzynce ?
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 15:44 przez bullas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Musisz zdjąć skrzynkę z zaczepów i z tyłu skrzynki będziesz miał złącza - każde będzie oznaczone (napis na skrzynce) literką - A, B, C itp. 15 lub 23 to numer pinu w danym gnieździe - jak wypniesz wtyczkę, to będzie widać oznaczenia - drobnym drukiem napisane.
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 16:00 ]
Przecinasz czarny i podłączasz styki przekaźnika.
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 16:00 ]
Przecinasz czarny i podłączasz styki przekaźnika.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości