p.s homsky
to powiedz mi wtakim razie co może być przyczyną że ta turbina tak czesto wpada w notlauf`a tzn sie juz 2 razy wpadła od czasu czyszczenia (a była na poczatku grudnia czyszczona drugi raz a pierwszy raz był w sierpniu) n75 wymieniony, przewody też, kata nie ma, egr i kolektor równiez wyczyszczony, wtrysków nie sprawdzałem ale spalanie mam podobne do kumpli którzy maja tdi i robią podobne odcinki i spalanie maja podobne może niektórzy o 0,5l mniej wiec przypuszczam że wtryski sa wporzadku
dawka nastawnika vs dawka rozruchowa czy ma coś do turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1. Po pierwsze przeganianie polega na tym ze wciskasz gaz do deski i ciagniesz tak do np. 3,5 tys obr wtedy cisnienie ostro narasta i zawór musi je zbic jak cisniesz wysoko na biegu ale z gazem nie w podłoge to wtedy ruch zaworu jest mniejszy i nic z takiego przeganiania nie bedzie. Czasami pomaga tez dobry soft - wiekrza temperatura spalin i wiekrze cisnienie pomaga kierownicom turbiny. Kierownice szybko sie zapychaja jak maja swój wenętrzyny luz zwiazany z wyrobieniem miechanizmu otwierania ( nie mylic luzu na wirniku ) lub silnik spala olej lub ma przedmuchy a spalony olej szybko zatyka łopadki.
pinkfloyd moze masz racje co do tego przeganiania źle robiłem bo robiłem na odwrót tzn poli mu dawałem na rastać a nie pedał w podłoge, co do spalania oleju nie zauważyłem zbytniego ubytku a dwa w wakacje fakt faktem wyczysciłem tylko jedna strone egr bo nie mogłem odkręcić ale wyczyściłem tylko jedna strone i zbytnio nie osadziła sie sadza na tej stronie wiec co do spalania oleju to trzeba odrzucić tą teze, turbine jak teraz czysciłem to razem z takim gościem co jak juz wczesniej wspomniałem kilkanaście lat pracował przy vw i mówił że jest w nie najgorszym stanie, i sam nie wie co to może być dokłanie że tak często się zapieka,
masz moze jakieś ustawienia fabryczne z vag`a tak żebym mógł np mieć jakieś rozeznanie jak ma być a jak ja mam u siebie.
W sumie najbardziej mnie zastanawia też to kopcenie czasem jest aż siwo (nie zawsze ale raz na jakiś czas) jak zapale i gryzie w gardle jak nie wiem ale jak się nagrzeje to jest juz ok + przy bucie pusci dyma
a bo zapomniałem dopisać co do softu to narazie nie mysle o tym bo mi juz rece przy tym aucie opadają i juz mam mysli aby go do żyda pchać
masz moze jakieś ustawienia fabryczne z vag`a tak żebym mógł np mieć jakieś rozeznanie jak ma być a jak ja mam u siebie.
W sumie najbardziej mnie zastanawia też to kopcenie czasem jest aż siwo (nie zawsze ale raz na jakiś czas) jak zapale i gryzie w gardle jak nie wiem ale jak się nagrzeje to jest juz ok + przy bucie pusci dyma
a bo zapomniałem dopisać co do softu to narazie nie mysle o tym bo mi juz rece przy tym aucie opadają i juz mam mysli aby go do żyda pchać
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 00:13 przez kamilo22, łącznie zmieniany 1 raz.
siwy dym to olej po uszczelniaczach i prowadnicach zaworów spływa po dłuższym postoju i stąd gryzący dym który idzie w wydech, jak idzie po turbawce do interculera to nie jest tak szkodliwe jak spalanie oleju. Ale jak bedziesz stosował pawidłowe przeganianie to bedzie
tak to z tego były nici 


Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 00:47 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
ok duzo mnie juz uczysz i sądze że duzo mnie nauczysz jeszcze, tak wiec jak tylko przyjdzie odwilż bo dziś znów troche po sypało to sprawdze to, a powiedz mi jeszcze bo nie chciałem ci na pw zawracać głowy co z ta moja dawka na nastawniku zmienic ją dla swietego spokoju na 4 czy zostawić ja tak jak jest na 2,2mg i nie napisałem mi masz może jakieś "ustawienia fabryczne z vag`a tak żebym mógł porównać jak ma być a jak ja mam u siebie" tzn chodzi mi o te dawki itd
a ten siwy dym to rzadko ale jak jest to normalnie mgła i powoli ustępuje ale teraz pisze o tym a fakt jest taki że jak się ociepli to pewnie bedzie o wiele mniejsze dymienie teraz kazde auto dymi
a ten siwy dym to rzadko ale jak jest to normalnie mgła i powoli ustępuje ale teraz pisze o tym a fakt jest taki że jak się ociepli to pewnie bedzie o wiele mniejsze dymienie teraz kazde auto dymi
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 01:01 przez kamilo22, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości