Ciężko zapal jak jest zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stanley89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 14:17
Lokalizacja: TylkoVWo /Olsztyn

Ciężko zapal jak jest zimny

Post autor: stanley89 » pn sty 18, 2010 16:02

Co może być przyczyną że silnik cieżko mi odpala jak jest zimny a dokladniej rozrusznik przepuszcza... Ale jezeli dodam trochę gazu to wtedy zaczyna już powoli zalapywać. Tak się zastanawiam co ma dodawanie gazu do rozrusznika??


Oceń białasa :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198572

MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Re: Ciężko zapal jak jest zimny

Post autor: MRCZ » pn sty 18, 2010 16:21

Sprawdziłbym świece żarowe. Jeżeli rozrusznik puszcza to może być uszkodzony bendiks np. objechane zęby lub cewka puszcza - spróbuje przeczyścić styk masowy na rozruszniku, jeżeli nie pomoże rozrusznik do regeneracji...



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pn sty 18, 2010 16:22

stanley89, nic nie ma :)
z tym ze moze jak dodasz wiecej gazu to juz mu latwiej zaskoczyc jest stad zapala :)



Awatar użytkownika
stanley89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 14:17
Lokalizacja: TylkoVWo /Olsztyn

Post autor: stanley89 » pn sty 18, 2010 18:15

bendiks jest nowy takze to nie to chyba cos z tym rozrusznikiem jest i świece także są nowe
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 18:17 przez stanley89, łącznie zmieniany 1 raz.


Oceń białasa :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198572

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pn sty 18, 2010 19:04

tulejki w skrzyni i w rozruszniku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sty 18, 2010 21:19

stanley89, jak bendix wymieniony,to trzeba jeszcze przesmarować przekładnie planetarną w środku i tulejki.Sprawdź stan szczotek-w moim były długie ale wytarły się boki i były skoszone,przez co nie były dociskane dobrze do komutatora.
Ja w swoim zrobiłem to wszystko + wymianę elektro-włącznika + wymianę kabli od aku i teraz kręci jak wściekły...wcześniej było tak jak w Twoim :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
stanley89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 14:17
Lokalizacja: TylkoVWo /Olsztyn

Post autor: stanley89 » pn sty 18, 2010 23:03

Michaś_1977 pisze:stanley89, jak bendix wymieniony,to trzeba jeszcze przesmarować przekładnie planetarną w środku i tulejki.Sprawdź stan szczotek-w moim były długie ale wytarły się boki i były skoszone,przez co nie były dociskane dobrze do komutatora.
Ja w swoim zrobiłem to wszystko + wymianę elektro-włącznika + wymianę kabli od aku i teraz kręci jak wściekły...wcześniej było tak jak w Twoim :bajer:
A jak wygląda ta przekładnia planetarna?? igdzie jest elektro-włącznik??


Oceń białasa :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198572

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sty 18, 2010 23:18

stanley89 pisze:A jak wygląda ta przekładnia planetarna??
Między bendiksem,a silnikiem rozusznika-3 tryby pracujące wokół wałka...
stanley89 pisze:igdzie jest elektro-włącznik??
Innymi słowy-elektromagnes-to ta pucha nad rozrusznikiem,do której przykręcone są kable :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt sty 19, 2010 12:45

Wydaje mi się że dobre kable+czyste styki to podstawa ja miałem taki problem że po przekręceniu kluczyka było tylko słychać pyknięcie i tyle musiałem palić na ostro. Wymieniałem szczotki, akumulator, czyściłem elektromagnes i nic dalej to samo, aż w końcu kupiłem 3m przewodu na hurtowni elektr. końcówki i klemy, za kułem po lutowałem i jak na razie od tamtej pory problem nie wraca a już pół roku i jest ok


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
stanley89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 14:17
Lokalizacja: TylkoVWo /Olsztyn

Post autor: stanley89 » wt sty 19, 2010 14:25

Najpierw wymienie tulejki i resztę w srodku a jak to nie pomze to wezmę się wtedy za kable


Oceń białasa :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198572

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » wt sty 19, 2010 16:29

jak chodzi o cene to wymieniałem w tamtym tygodniu i za 4 tulejki zapłaciłem aż 9 złotych 40 groszy więc wydatek nie duży a różnica jest ogromna



Awatar użytkownika
stanley89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 14:17
Lokalizacja: TylkoVWo /Olsztyn

Post autor: stanley89 » wt sty 19, 2010 18:37

Wiem że jest niedrogo tylko teraz jest trochę zimno i nie chce mi sie grzebac przy samochodzie :crazy: już nie wspomne o sciaganiu osłony plastikowej pod silnikiem w takie zimno :P


Oceń białasa :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198572

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości