Wymontowanie kompresora
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wymontowanie kompresora
Witajcie, posiadam vw corrado g60 1.8 92r. z kompresorem .
Mam pytanie odnośnie kompresora, nie bardzo wiem gdzie są śrubki, te co widziałem lub namacalnie dotknąłem, to wykręciłem ale jeszcze coś go tam trzyma :/
Muszę dostać się do pompy klimy, bo sie jedna śruba odkręciła, a druga złamała
Od spodu nie ma możliwości przykręcić tej górnej śruby a tak samo rozwiercenie tej złamanej śruby
Alternator wyciągnąłem teraz kompresor i może później już jakiś mały dostęp tam będzie...
Moze ktoś pokazać jakiś obrazek gdzie są śruby mocujące kompresor?, ile ich jest i co tam jeszcze będę musiał odkręcić :/
Myślę, że będę musiał też odkręcić tą całą tzw. RAME co trzyma kompresor, alternator...
I chyba napewno
Jeszcze mam takie pytanie czy później będę musiał ustawiać jakieś zapłony itp? jeśli żadnym kołem nie będę kręcił? a tym bardziej czy będzie trzeba jakoś kompresor ustawiać ?? mam za zadanie jeszcze wyregenerować go
A czy dało by sie poprostu wyrzucić z tamtąt pompe do tej klimy? Wsadzić jakiś inny krótszy pasek albo co mi polecicie bo ta pompa tylko na darmo tam jest i sie na dodatek odkręciła :/ Myślę że chyba jednak najlepiej będzie, wywalić tą pompe i walnąć krótszy pasek albo jakoś to przerobić bo tak naprawde ona jest ale ja żadnej klimatyzacji podłączonej pod tą pompe nie mam ktoś wcześniej wywalił klime i zostawił tą pompe nie potrzebnie... Koledzy pomocy?!
Mam pytanie odnośnie kompresora, nie bardzo wiem gdzie są śrubki, te co widziałem lub namacalnie dotknąłem, to wykręciłem ale jeszcze coś go tam trzyma :/
Muszę dostać się do pompy klimy, bo sie jedna śruba odkręciła, a druga złamała
Od spodu nie ma możliwości przykręcić tej górnej śruby a tak samo rozwiercenie tej złamanej śruby
Alternator wyciągnąłem teraz kompresor i może później już jakiś mały dostęp tam będzie...
Moze ktoś pokazać jakiś obrazek gdzie są śruby mocujące kompresor?, ile ich jest i co tam jeszcze będę musiał odkręcić :/
Myślę, że będę musiał też odkręcić tą całą tzw. RAME co trzyma kompresor, alternator...
I chyba napewno
Jeszcze mam takie pytanie czy później będę musiał ustawiać jakieś zapłony itp? jeśli żadnym kołem nie będę kręcił? a tym bardziej czy będzie trzeba jakoś kompresor ustawiać ?? mam za zadanie jeszcze wyregenerować go
A czy dało by sie poprostu wyrzucić z tamtąt pompe do tej klimy? Wsadzić jakiś inny krótszy pasek albo co mi polecicie bo ta pompa tylko na darmo tam jest i sie na dodatek odkręciła :/ Myślę że chyba jednak najlepiej będzie, wywalić tą pompe i walnąć krótszy pasek albo jakoś to przerobić bo tak naprawde ona jest ale ja żadnej klimatyzacji podłączonej pod tą pompe nie mam ktoś wcześniej wywalił klime i zostawił tą pompe nie potrzebnie... Koledzy pomocy?!
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 10:44 przez STO, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
masz pokazana fotke bez kompresora klimy....kompresor g jest przykrecony na 4 sróby od strony kółka napedzajacego go, od strony puszki szmerów ssania u dołu moze byc dodatkowy wspornik który jest przykrecony do bloku i g ladera... nie wiem czy u ciebie bedzie gdyz nie masz kolanka alu. jesli faktycznie nie masz reszty klimy tylko sprezarke klimy to faktycznie mozesz ja wywalic, ale jak piszesz urwałes sróbe jedna od niej takze moze byc" hiuston " mamy problem. no pasek napewno krótszy trzeba dac tu poszukaj w dziale g60 sa podane wymiary pasków ogr z klima i bez klimy i na róznych srednicach kółek. aha jesli zabierzesz sprezarke to pasek ten wielorowkowy musi takze napedzac pompe wody takze bedziesz musiał szukać koła pasowego na ta pompe wody bo wersje z klima miały napedzane pompy wody paskiem klinowym z wspomagania...
znalazłem coś takiego:
i Jakie koło bu tu do mnie pasowało? i jaki pasek, bo ja troszke ciemny jestem A czy poprostu nie można było by kupić troszkę mniejszy pasek i nie bawić się w żadne koła? bo przecież napinacz coś tam jeszcze napnie?! i raczej będzie wszystko tak samo napędzane
Błagam o pomoc:)
I to większe koło mógł bym np. założyć na alternator? Czy na kompresor?Z Klima :
Kolko [mm] Paseczek
80 1760 6PK1760
72 1760 6PK1760
70 1735 6PK1735
68 1735 6PK1735
65 1725 6PK1725
Bez G :] 1535 6PK1535
Bez Klimy:
Kolko [mm] Paseczek
80 1660 6PK1660
72 1660 6PK1660
70 1635 6PK1635
68 1635 6PK1635
65 1625 6PK1625
Bez g 1235 6PK1235
i Jakie koło bu tu do mnie pasowało? i jaki pasek, bo ja troszke ciemny jestem A czy poprostu nie można było by kupić troszkę mniejszy pasek i nie bawić się w żadne koła? bo przecież napinacz coś tam jeszcze napnie?! i raczej będzie wszystko tak samo napędzane
Błagam o pomoc:)
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 11:18 przez STO, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Chodziło mi o kółko na kompresor..... róznej średnicy ludzie wstawiaja. ale najlepiej jak jest orginalne kółko tak jak piszesz wtedy mozesz normalnie docierac kompresor gdy go zregenerujesz lub ktos ci to zrobi bo jesli masz małe problemy z jego rozebraniem sam sie tego nie podejmuj gdyz trzeba miec dobre lkucze jak i dobre specjalistyczne sciagacze do wybrania bierzni niektórych łozysk... na forum jest stronka jak po kolei sie go rozbiera wiec moze daj to prace jakiemuś dobremu mechanikowi który zrobi to powoli i dokładnie daj meila to przesle ci instr. regeneracji. A co do paska to nie pamietam czy org kółko ma 80 czy 82mm zmierz to sie upewnisz jesli bedzie miało 80mm to jak znalazłeś pasek bedzie 6PK1660 ( bez kompresora klimatyzacji).
W linku pokazane jest od A do Z jak wyjąć kompresor.Generalnie fajna stronka z dużą ilością informacji.
http://www.corradotechnik.de/index.php/G-Lader_ausbauen
http://www.corradotechnik.de/index.php/G-Lader_ausbauen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości