Problem z wysokimi obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » pt sty 15, 2010 23:34

stopczyk26 pisze:
VW Golf II pisze:http://www.gaznik.pl/sche...erburg_2e2.html tutaj masz schemat ideowy twojego gaźnika.
I na tym rysunku czesc nr6 - silownik podwyzszonych obrotow, jak wcisne ten silownik to obroty spadaja ale po przygazowaniu znow utrzymuja sie na wyzszym poziomie
Jak masz mozliwosc to zobacz na innym gaźniku czy bedzie tak samo.

czyli mowa o tym http://www.gaznik.pl/gazniki_zdjecia/pi ... w.obr..jpg
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 23:38 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 15, 2010 23:44

stopczyk26, sprawdzaj po kolei
1. zawór elektroczasowy: odłącz oba wezyki i zaślep,
2. podstawkę gaźnika: jeśli pryśnięcie po niej dezodorantem podnosi obroty jest do wymiany
3. wszystkie węzyki podciśnieniowe muszą być szczelnie założone i nie popękane
4. próbuj regulować wolne obroty śróbą z tyłu tego siłwonika o którym piszesz
5. ustaw podwyśzone obroty biegu jałowego na 3000 - szczegóły znajkdziesz na forum
6. jeśli to wszystko nie pomoże to jest jeszcze sporo rzeczy - element woskowy - idzie to wyregulować są śróbki do tego, pęknięta mambrana w zaorze wzbogacania mieszanki
Nie podaję szczegółów wszystko łatwo znajdziesz na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz sty 17, 2010 22:54

Paweł Marek pisze:1. zawór elektroczasowy: odłącz oba wezyki i zaślep,
To chyba bylo moim problemem bo jak sciagnalem z niego te dwa wezyki i zaslepilem to teraz ladnie rowno trzyma obroty. Takze Paweł Marek, punkcik leci. Mam jeszcze jedno pytanie-mam drugi gaznik, czy jest mozliwosc przelozenia tego zaworu elektroczasowego? Tak wogole to bede musial poszukac kogos kto sprobuje z tych dwoch gaznikow zregenerowac i zlozyc jeden sprawny, i wtedy moze na jakis czas bede mial spokoj z "ukochanym" pierburgiem.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 23:00

możesz, zawory są takie same, oby był sprawny ten drugi. Z drugiej strony nie musisz, ten zawór to jeden z najmniej potrzebnych elementów gaźnika, podnosi tylko obroty na krótką chwilę przy zapalaniu, nie jest to na ogół potrzebne, a lekkie naciśnięcie gazu na chwilkę zrobi to samo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz sty 17, 2010 23:03

Paweł Marek, a moze znasz kogos kto podjalby sie regeneracji tego gaznika czy raczej na odleglosc jest to niemozliwe? Czy po regeneracji trzeba go wyregulowac na aucie?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 23:25

trzeba wyregulowac na aucie w związku z czym trochę obawiałbym się załatwiac naprawę na odległość. Ale co ty tam chcesz regenerować jeśli działa. Na stronie gaznik.pl kupisz zestaw podstawowych membran i sam zmienisz. Najtrudniejszy do samodzielnej naprawy jest siłównik 3-położeniowy, ale nic nie wynika z Twojego problemu żeby był niesprawny. Poza tym wiedz, że na ogół ta regeneracja za którą zapłacisz masę kasy polega na wymianie jakiejś pierdółki za kilka złotych. Trzeba oczywiście mieć wiedzę i za to płacisz. Niemniej gdybyś miał taki regenerowany gaźnik to pisz na forum napiszemy jak ustawić. I zwróc uwagę żeby numery na gaźniku na boku pokrywy (nad napisem 2E) były identyczne co do joty, inaczej będą kłopoty wynikające z niewłaściwej średnicy dysz pod Twój silnik.

[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 10:30 pm ]
a co do pytania czy znam - nie znam. Ale oferty regeneracji sa na gaznik.pl , na allegro i google więcej ci jeszcze znajdą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz sty 17, 2010 23:37

Chodzi o to ze sa powazne problemy z jazda na benzynie. Od samego poczatku jak go tylko mam tak sie dzieje, dziwne ze po zalozeniu instalacji gazowej, i jezdzie na lpg tych problemow nie ma. Otoz sa problemy z ruszaniem bo bardzo czesto gasnie, trzeba go przytrzymac na sprzegle albo dac sporo gazu, oprocz tego szarpie podczas ruszania, przyspieszania, gdy go rozpedzam to nie idzie plynnie ma takie momenty jakby sie zastanawial czy jechac czy nie, i jeszcze na domiar tego wszystkiego na luzie strasznie faluja obroty i jak jest zimno na dworze to ciezko go odpalic na benzynie dlatego wiecej jezdze i pale go na lpg. Ale chyba zdecyduje sie na ten zestaw naprawczy i jak juz go zaloze to wtedy bede probowal go jakos wyregulowac, moze to cos da. Ale to pewnie dopiero jak sie troszke ociepli.

[ Dodano: 17 Sty 2010 22:40 ]
A poki co to na razie wilekie dzieki za pomoc


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 23:50

Konkretnie: patrz na membranę zawory wzbogacania oraz na szczelność podstawy pod gaźnikiem. Jeśli nie pomoże to może być syf w gaźniku i przytykać dysze. Zrobisz jak chcesz ale nic tu nie przemawia za koniecznością daleko idącej regeneracji. Poczytaj na forum od hasłem Pierburg 2E2 wszystkiego się dowiesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: serafin74 » ndz sty 17, 2010 23:56

Witam.Niewiem czy dobrze trafiłem.Mam taki problem ze jak mam zimny silnik to odpala odrazu,ale musze trzymac go na gazie kilka minut az sie rozgrzeje,bo jak puszcze gaz to gasnie.Gaznik to pierburg 2E.Wnioskuje ze to moze byc brak ssania.Jak juz sie rozgrzeje to chodzi ale faluja mu obroty.Posprawdzałem juz wszystko i jest ok.Czy moze to byc spowodowane zespołem ssawki wodno-elektrycznej?Z tego co sie dowiedziałem to osoba od kturej go kupilem rozbierała własnie ten zespół i moze cos sie przestawiło.Bardzo prosze o jakies informacje jak mozna go nastawic.Szukałem w szukajce i nic nie znalazłem na ten temat.Pozdrawiam


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 113 gości