Pompa wtryskowa 1.9 td wyciek z głowiczki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 20:34

tomek01 pisze:Tak sobie jeszcze pomyślałem jakby tylko poluzować tyle żeby zobaczyć oring,przeciąć go i po koleji odkręcać śruby na inbusy i przekładać oring i dokręcać co wy na to?
taki jest właśnie sposób bez zdejmowania głowicy rozdzielacza :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 20:36

vision pisze:TDI ze względu budowy ( nastawnik ) ma tylko 2 sprężyny te duże , a D /TD 4 bo jest tam mech regu suwaka
Nie będę się kłócił,ale montowałem do swojego głowiczkę od TDI i były gniazda na te sprężynki.Pas :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:36

Czyli jak poluzuje tylko 1cm spreżynki nie wypadną



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz sty 17, 2010 20:38

tomek01 pisze:Czyli jak poluzuje tylko 1cm spreżynki nie wypadną
Nawet nie musisz 1 cm po ok 8 mm będzie już widać oring.
Ja u siebie tak zrobiłem i latam do tej pory :) a ile kasy zaoszczędziłem :okej:



tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:40

Czyli tylko do ukazania sie oringu

[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 19:41 ]
A póżniej operacja cięcie starego i zakładanie nowego i przekładanie przez śruby



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz sty 17, 2010 20:45

Dokładnie tak.Przeczytaj ten temat który podałem na poprzedniej stronie a na pewno dasz radę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:47

karol26 :pub: PLUS DLA CIEBIE O TO MI CHODZIŁO



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz sty 17, 2010 20:48

Nie ma sprawy, mi pomogli to ja pomagam innym.
Udanej operacji.Trzymam kciuki żeby pacjent przeżył :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 21:51

Michaś_1977 pisze:Nie będę się kłócił,ale montowałem do swojego głowiczkę od TDI i były gniazda na te sprężynki.Pas :pub:
fakt otwory są bo głowice dla TD i TDI są takie same , różnica w budowie pompy TDI eliminuje te 2 małe sprężynki :wink:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 25 gości