Pompa wtryskowa 1.9 td wyciek z głowiczki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Pompa wtryskowa 1.9 td wyciek z głowiczki

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 19:13

Witam
Mam problem z pompą wtryskową cieknie spod głowiczki pompy.
Wiem że przychodzi tam gumowy oring.Moje pytanie to czy da się go wymienić bez odkręcania pompy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: Pompa wtryskowa 1.9 td wyciek z głowiczki

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 19:55

tomek01 pisze:Witam
Mam problem z pompą wtryskową cieknie spod głowiczki pompy.
Wiem że przychodzi tam gumowy oring.Moje pytanie to czy da się go wymienić bez odkręcania pompy.
jeżeli masz na myśli , tam gdzie przewody wtryskowe z pompy to moim zdaniem nie choć niektórym się udało przez luzowanie na śrubach



tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:02

Tak to właśnie to miejsce.

[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 19:07 ]
Zastanawiam sie czy nie spróbować luzując głowice,nie znam jej budowy w tym miejscu ,czy istnieje ryzyko ze coś tam wypadnie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 20:10

Ja wolałbym zdemontować pompę,bo nawet jak uda Ci się wymienić,to nie będziesz miał pewności,że któraś ze sprężynek nie wpadnie wgłąb pompy-po prostu nie będziesz w stanie kontrolować wszystkiego.Gdyby tak się stało,to będzie po pompie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:13

znalazłem to na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
jeśli to taka to może jest jakaś szansa



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 20:15

tomek01 pisze:]Zastanawiam sie czy nie spróbować luzując głowice,nie znam jej budowy w tym miejscu ,czy istnieje ryzyko ze coś tam wypadnie?
to kup z 2/3 o ringi budowa http://www.zwalve.eu/v/Smoketail+Suppli ... p+rebuild/

[ Dodano: 17 Sty 2010 19:17 ]
tomek01 pisze:jeśli to taka to może jest jakaś szansa
brakuje 2 małych sprężyn na tym foto



tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:19

Fajne fotki tylko czy ta głowiczka jest jakoś zabezpieczona z tymi spreżynami,czy podczas wysuwania się nie rozsypie?

[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 19:23 ]
Czyli zwykłe td ma 4 sprężynki a tdi 2



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 20:23

tomek01, właśnie chodzi o to,że te 2 sprężynki mogą wpaść do środka...te których nie ma na foto...

[ Dodano: 17 Sty 2010 19:23 ]
tomek01 pisze:Czyli zwykłe td ma 4 sprężynki a tdi 2
Nie.
TDI też ma 4


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 20:24

tomek01 pisze:Czyli zwykłe td ma 4 sprężynki a tdi 2
tak to http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=30 tdi a td http://www.zwalve.eu/v/Smoketail+Suppli ... 3.jpg.html

[ Dodano: 17 Sty 2010 19:25 ]
Michaś_1977 pisze:TDI też ma 4
zgaduj dalej :grin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 20:25 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:26

Teraz dużo jaśniej,pewnie trzeba bedzie wyciągnąć pompe i postawić pionowo



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 20:28

vision pisze:zgaduj dalej :grin:
A niby co mam zgadywać? :bajer:
Zamieściłeś fotę z 4ema sprężynami,więc o co Ci chodzi?
2 duże i 2 małe-o to mi chodziło...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tomek01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:17
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: tomek01 » ndz sty 17, 2010 20:31

Tak sobie jeszcze pomyślałem jakby tylko poluzować tyle żeby zobaczyć oring,przeciąć go i po koleji odkręcać śruby na inbusy i przekładać oring i dokręcać co wy na to?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 17, 2010 20:31

tomek01 pisze:Teraz dużo jaśniej,pewnie trzeba bedzie wyciągnąć pompe i postawić pionowo
pomyśl jak to złożysz
Michaś_1977 pisze:Zamieściłeś fotę z 4ema sprężynami,więc o co Ci chodzi?
TDI ze względu budowy ( nastawnik ) ma tylko 2 sprężyny te duże , a D /TD 4 bo jest tam mech regu suwaka
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 20:32 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz sty 17, 2010 20:32

Ja u siebie wymieniałem ten oring bez rozbierania pompy :D ,pod blokiem, całość zajęła mi może godz. roboty :) robiłęm to we wrześniu i jak do tej pory jest wszystko oki z moim AFN-em :) .Uszczelki kupiłem w serwisie boscha za 30 zł komplet bo nie mieli na sztuki tych na głowicę.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258443&start=30 w tym watku jest instrukcja jak to zrobić bez wykręcania pompy.
Miłej lektury. :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 20:33 przez karol26, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości