problem z rozszyfrowaniem blendu z komputera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sty 16, 2010 22:14

tam nie ma membrany, klapą steruje silniczek V157 i nie powinno się ruszać klapą bo można wyłamać plastikowe zęby zębatki, która porusza mechanizmem uchylania klapy - teraz pewnie trzeba będzie zdjąć pokrywkę z silniczka i sprawdzić stan trybików.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 16, 2010 22:35

Sztomel, ze sie tak zapytam o jakiej zebatce Ty mowisz?

klapa gaszaca jest sterowana podcisnieniem i jest mala gruszeczka plastikowa z membrana i sprezyna w srodku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 23:52

Adamm pisze:Sztomel, ze sie tak zapytam o jakiej zebatce Ty mowisz?

klapa gaszaca jest sterowana podcisnieniem i jest mala gruszeczka plastikowa z membrana i sprezyna w srodku
Potwierdzam... :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sty 16, 2010 23:59

Adamm pisze:klapa gaszaca jest sterowana podcisnieniem i jest mala gruszeczka plastikowa z membrana i sprezyna w srodku
Haki pisze:Potwierdzam...
macie rację koledzy ale nie w przypadku silnika AXR - tam klapa jest sterowana elektrycznie a nie podciśnieniowo :
http://motoallegro.pl/item877822854_kol ... r_p_d.html


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 17, 2010 00:02

Sztomel, a to z takim wynalazkim jeszcze nie mialem doczynienia :) :pub:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz sty 17, 2010 00:35

no tak ale u mnie jest sterowana podcisnieniowo bo obok niej jest gruszka i dochodza do niej wezyki z podcisnienia a mam silnik axr



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 00:36

Sztomel pisze:
Adamm pisze:klapa gaszaca jest sterowana podcisnieniem i jest mala gruszeczka plastikowa z membrana i sprezyna w srodku
Haki pisze:Potwierdzam...
macie rację koledzy ale nie w przypadku silnika AXR - tam klapa jest sterowana elektrycznie a nie podciśnieniowo :
http://motoallegro.pl/item877822854_kol ... r_p_d.html
UPS :pub: Sztomel :prayer: heheh dzięki za doinformowanie bo w przyszłym tyg mam robić AXR-a Skodę...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz sty 17, 2010 00:41

Haki pisze:
Sztomel pisze:
Adamm pisze:klapa gaszaca jest sterowana podcisnieniem i jest mala gruszeczka plastikowa z membrana i sprezyna w srodku
Haki pisze:Potwierdzam...
macie rację koledzy ale nie w przypadku silnika AXR - tam klapa jest sterowana elektrycznie a nie podciśnieniowo :
http://motoallegro.pl/item877822854_kol ... r_p_d.html
UPS :pub: Sztomel :prayer: heheh dzięki za doinformowanie bo w przyszłym tyg mam robić AXR-a Skodę...
ale wychodzi na to ze niewszystkie mialy elektrycznie bo ja mam podcisnieniowo a silnik mam axr sprawdz sobie jak jest w tej skodzie
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 00:41 przez golfmaniac22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz sty 17, 2010 00:53

gdybyś miał podciśnieniowo to sterownik nie pokazałby Ci tego kodu błędu, który podałeś, szkoda że wywaliło mi ETKĘ z twardego dysku po zabawach mojej córki z kompem ale z tego co wiem to pneumatycznie miały jeszcze silniki ATD a AXR już na V157, wklej fotę Twojej obudowy EGR i ewentualnie poszukaj zwisającej wtyczki, która pewnie gdzieś Ci tam dynda jeśli ktoś zmieniał EGR.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości