Panel klimatronika wydaje dziwne dźwięki startująca płyta CD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Panel klimatronika wydaje dziwne dźwięki startująca płyta CD
witam
w sumie ten problem mam już dosyć długo... ale jakoś zwlekałem by to zrobić...
sprawa wygląda tak:
jak się przekreci zapłon - climatronic się załącza w dość dziwny sposób - (ok 8 sekundy to słychać) wydaje dźwięk jakby startującej w napędzie płyty CD...
to typowe? jak macie u siebie? też wydaje takie odgłosy czy jest cisza? (chyba powinna być cisza) czy to wina panelu? jak się go wymienia, to trzeba jakieś adaptacje? Trzeba dobierać po numerach części czy nie?
link do pobrania:
http://fenomen1989.wrzuta.pl/sr/f/adsAjtabGJc
link do odsłuchu:
http://fenomen1989.wrzuta.pl/audio/adsA ... ic_golf_iv
dzięki za pomoc
w sumie ten problem mam już dosyć długo... ale jakoś zwlekałem by to zrobić...
sprawa wygląda tak:
jak się przekreci zapłon - climatronic się załącza w dość dziwny sposób - (ok 8 sekundy to słychać) wydaje dźwięk jakby startującej w napędzie płyty CD...
to typowe? jak macie u siebie? też wydaje takie odgłosy czy jest cisza? (chyba powinna być cisza) czy to wina panelu? jak się go wymienia, to trzeba jakieś adaptacje? Trzeba dobierać po numerach części czy nie?
link do pobrania:
http://fenomen1989.wrzuta.pl/sr/f/adsAjtabGJc
link do odsłuchu:
http://fenomen1989.wrzuta.pl/audio/adsA ... ic_golf_iv
dzięki za pomoc
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a tam w panelu są jakieś silniczki? to nie jest silniczek regulacji klapki od obiegu zamkniętego, tylko sam panel tak startuje... a wydaje mi się, że to tylko urządzenie elektroniczne, bo mechaniki to tam przecież chyba nie mamontana2 pisze:mam podobnie, ale jakos sie tym nie przejmuję, to silniczki wydają takie dźwieki, to raczej normalne.
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
od czego to silniczek? :> to gdybym chciał wymienić cały panel - to co trzeba zrobić? wymagane adaptacje? zgodne numery? :>wojtas46 pisze:Tak jest silniczek V71 klapka i te inne pierdoły , u mnie wszystko działa i jest cicho
a przy okazji... schodząc z obrotów ok 2000-2500 do biegu jałowego przy wartości ok 1000-1100 tak 3 razy zatelepie całą buda - oznaki dwumasy?
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ale napisze po raz kolejny - chodzi mi o panel klimatronika (w środkowej konsoli)! a nie o klapkę od regulacji obiegu zamkniętego co jest pod filtrem kabinowym....wojtas46 pisze:Raczej nie a o klapce pisaliśmy fuul tematów i z pozytywnym skutkiem
chyba, że w panelu jest jeszcze jakaś inna płytka... ale wątpię, bo po co ...
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
za panelem na dole jest klapka i silnik nawiewu na nogi wogole jest ich kilka a z tyłu jeszcze od nagrzewnicy ciepłe i zimne - zrobic test silników i proste jak nic nie wyjdzie to rwać panel do elektryka
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
eeehh.... wiem jak chodzą silniczki od klapek i to nie silniczki tylko to buczy w klimatroniku, w samym centrum w panelu test blędów i wywala tylko ten od klapki od obiegu, ale on jest odłączony, bo będę go naprawiałJacek75 pisze:za panelem na dole jest klapka i silnik nawiewu na nogi wogole jest ich kilka a z tyłu jeszcze od nagrzewnicy ciepłe i zimne - zrobic test silników i proste jak nic nie wyjdzie to rwać panel do elektryka
a czy jak założę pierwszy lepszy panel od klimatronika będzie pasować p&p ?
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Nie patrzyłem w Etkę czy są różne, ale panel zawiera cały moduł sterujący w sobie. Teoretycznie nie trzeba, choć instrukcja każe zrobić nastawy podstawowe wszystkich silników od klapek (tam są potencjometry) aby komp zapamiętał skrajne możliwe położenia klapek jak przy przepustnicy. Jak panel 100 % wydaje dźwięki to elektronik z pewnością go podratuje (zimne luty itp) szkoda się pakować z kasą w nowy.
jest kilka: 3B1907044C, 3B2907044C, 3B1907044F, w etce jest też info o kodowaniu sterownika - patrz instrukcja serwisowa, poszukam.
No pisze tylko o nastawach podstawowych, panel prosto się wyjmuje itd. priv mail to podeślę instrukcje. kodowanie polega na: japonia lub wszystkie inne kraje
jest kilka: 3B1907044C, 3B2907044C, 3B1907044F, w etce jest też info o kodowaniu sterownika - patrz instrukcja serwisowa, poszukam.
No pisze tylko o nastawach podstawowych, panel prosto się wyjmuje itd. priv mail to podeślę instrukcje. kodowanie polega na: japonia lub wszystkie inne kraje
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 22:13 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 376 gości