Gubi zapłon na wolnych obrotach na drugim cylindrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gubi zapłon na wolnych obrotach na drugim cylindrze
Witam
Auto: Superb 1.8T, 2003, 165tys km (pewne). Sekwencja ma jakieś 5 tys km.
Objawy: Auto wywalało błąd check engine. Pierw tylko na wolnych obrotach, potem już cały czas (ale to jest spowodowane tym, że to błąd oczekujący i jeśli pojawi się ileś tam razy to wchodzi jako błąd stały). Silnikiem tylko minimalnie (bardzo minimalnie) telepie na jałowym. Z odczuć w czasie jazdy - auto jedzie normalnie, nie pali więcej.
Czynności: Po podłączeniu pod kompa okazało się, że gubi zapłon na drugim cylindrze. Świece, kable wymienione, cewka sprawna. Mechanik powiedział, że gubi ciśnienie na drugim cylindrze.
Pytanie: Co to może być i czy może mieć związek z gazem?
Pozdrawiam
Auto: Superb 1.8T, 2003, 165tys km (pewne). Sekwencja ma jakieś 5 tys km.
Objawy: Auto wywalało błąd check engine. Pierw tylko na wolnych obrotach, potem już cały czas (ale to jest spowodowane tym, że to błąd oczekujący i jeśli pojawi się ileś tam razy to wchodzi jako błąd stały). Silnikiem tylko minimalnie (bardzo minimalnie) telepie na jałowym. Z odczuć w czasie jazdy - auto jedzie normalnie, nie pali więcej.
Czynności: Po podłączeniu pod kompa okazało się, że gubi zapłon na drugim cylindrze. Świece, kable wymienione, cewka sprawna. Mechanik powiedział, że gubi ciśnienie na drugim cylindrze.
Pytanie: Co to może być i czy może mieć związek z gazem?
Pozdrawiam
A widzisz, cholera, nie dopisałem. Zarówno na gazie i na lpg to samo się dzieje. On pracuje, tylko wypada jeden zapłon na kilkanaście.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 19:11 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiadomo, że ciężko, ale powoła się rzeczoznawcę. Instalacja ma lubryfikator i facet skoro zdecydował się na montaż instalacji to sprawdzał go ostro na kompie w jakim stanie jest silnik i powiedział, że w bardzo dobrym (aż był zdziwiony) a facet jest znany z tego, że odmawia instalacji w podupadających autach, czy np kiepskiej instalacji w aucie gdzie powinna być porządna - więc raczej usterka, tak na zdrowy rozum, musiała się zacząć od momentu montażu instalacji.agrala pisze:takie zapisy nic nie dawaja bo ciezko jest udowodnic ze np wypalone gnizado to wina LPG
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 19:54 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
sprawdz dokladnie czy silnik nie ciagnie lewego powietrza, sprawdz wezyk o ktorym pisze kolega wyzejphanteon pisze:Tak czytam i...może się okazać, że przez złą instalację mogły się wypalić gniazda zaworowe.
Zapomniałem dodać, że gazownik twierdzi, że sonda lambda pokazuje wszystko ok.
Jak czytam ile to może kosztować to...nic tylko sobie w torbę strzelić.
Mechamik sprawdzal to cisnienie czy nie?
Jezeli nie sprawdzal to podmien cewki na tlokach, sprawdz polaczenie cewki ze sterownikiem silnika
jezeli slabe cisnienie to do zrzucenia glowica - wtedy sie oakrze co jest przyczyna
Myślę, że gazownik by to wykrył a mechanik wymieniając świece i kable by to zauważyłjeryk10 pisze:A jaka istalacje masz sekwencje bo jezeli masz sekwencje to zobacz czy czasami wezyk od wtrysku sekwenci nie jest luzny i nie lapie czasem lewego powietrza na tym garze Wezyk moze byc luzny lub dysza jest luzna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości