skrzynia - wyciek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 16, 2010 16:57

Jesteś pewien, że to olej?? To górna część skrzyni biegów, więc najpierw popatrz dobrze czy ten olej z jakiegoś innego miejsca nie ścieka...

[ Dodano: 16 Sty 2010 15:59 ]
jaki masz kolor płynu chłodzenia ??

[ Dodano: 16 Sty 2010 16:08 ]
miej więcej nad tym miejscem które zaznaczyłeś jest króciec układu chłodzenia w nim jest czujnik temperatury.. i jak wycieka płyn chłodniczy to sobie kapie na skrzynie na to miejsce które zaznaczyłeś.. sprawdź to ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob sty 16, 2010 17:40

szach11 pisze:wypływa taka lekko pomarańczowa
bardziej bym obstawiał że to wyciek płynu chłodniczego, w tym miejscu co zanazczyłeś jest pełny odlew możliwości wycieku tam nie ma



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob sty 16, 2010 18:15

Chłodniczy - na pewno wężyki np. powrotu do zbiornika wyrównawczego albo z króćca z termostatem i czujnikiem.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob sty 16, 2010 19:39

szach11 pisze:Wydaje się być luzny kreci się wokół własnej osi i delikatnie na boki
tak ma być
szach11 pisze:balem sie co kolwiek wyciagac bo chyba plyn by sie polal
płyn poleci
szach11 pisze:wystarczylo ze go dotknalem i juz ciekl delikatnie
wystarczy jak zmienisz oring, w ASO pare złotych i po kłopocie
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 19:40 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob sty 16, 2010 20:24

Obudowa - lusterko i dobra lampa, czujnik rusza się to normalne, ring w intercarsie sprawdź tu: http://sklep.intercars.com.pl/ poleci tyle na ile jesteś biegły w sztuce, cały nie wyleci, ale 1 litr może ci polecieć. odpinasz kabel, zsuwasz blokadę wyjmujesz czujnik, zatykasz palcem, zsuwasz oring z czujnika i dalej to już chyba wiadomo :grin:


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob sty 16, 2010 21:34

wziąć się do roboty!


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 22:37

Witam kupisz w kazdym sklepie z częsciami do vw



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » ndz sty 17, 2010 12:07

Wystarczy, jak nie ma kup czujnik jest z ringiem, one dość regularnie padają, będziesz miał czujnik na zapas, to parę złoty.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 65 gości