AWARIA NOWEJ TURBINY MONTOWANEJ I STROJONEJ W TUNEUP GDAŃSK

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

michaljag502
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 10, 2009 10:21
Lokalizacja: Łódź

AWARIA NOWEJ TURBINY MONTOWANEJ I STROJONEJ W TUNEUP GDAŃSK

Post autor: michaljag502 » sob sty 16, 2010 13:54

W pazdzierniku tego roku zakupilem golfa 3 tdi afn 96r 210tys.km przebiegu.Poprzedni właściciel zakończył 3 miesiace wczesniej cały projekt tuningowy robiony w firmie TUNE-UP w gdańsku mianowicie:
-wtryski 216
-nowy mocniejszy wkład turbiny
-większy intercooler
-strojenie całości
-i pare innych drobiazgów
Całość wystrojona na 164km i 364nm.
W grudniu posypała sie turbina z przebiegiem 9 tyś km !!!
Auto zakupione z gdańska aż do łodzi więc holowanie auta do gdańska(w celu naprawy gwarancyjnej sobie odpuściłem).Auto zaholowalem do G-LAB w łodzi,diagnoza:wymiana bebechów turbiny. Po wejściu w program Sebastian z G-LAB stwierdził że jest on zupełnie nie dostosowany do turbiny założonej i strojonej w TUNE-UP (jednym słowem PORAŻKA).O kosztach nie wspomne bo na własne życzenie nie skożystałem z gwarancji(za duza odległość a nie wiadomo czy gwarancja by została uznana).
I MOJE PYTANIE DO FORUMOWICZÓW:CZY TAKIE BŁĘDY W RENOMOWANYM ZAKŁADZIE TUNERSKIM POWINNY MIEĆ MIEJSCE...
P.S. Podziękowania dla Sebastiana z G-LAB w łodzi. Super program na zimę 161km i 330nm wiosną przyjadę po twój program popisowy!!! Już nie moę sie doczekać (-:


pasjonat tdi

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » sob sty 16, 2010 14:15

mysle, ze nie ma co roztrząsac tematow na forum, tylko zalatwic to bezpośrednio z tunerem...

poza tym turbina rzecz ulotna :bajer:



michaljag502
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 10, 2009 10:21
Lokalizacja: Łódź

Post autor: michaljag502 » sob sty 16, 2010 14:26

może masz racje,tylko że nie po to sie wydaje sporo kasy i nie robi sie tego u "WIESIA W GARAŻU"tylko w profwsjonalnym warsztacie od podstaw żeby tak szybko się coś posypało


pasjonat tdi

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » sob sty 16, 2010 15:01

Zadzwon do TUNEUp i porozmawiaj z Robertem, a nie odrazu roztrzasasz na forum ;)
Pozatym tak jak Masakra napisal turbina to sprawa ulotna
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 15:02 przez Majiic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » sob sty 16, 2010 15:09

michaljag502, niektórym sypią się turbawy po 10tys gdy wyjeżdżają z serwisu, inni jeżdżą na nich po 300tys., zależy jeszcze jak o nią dbałeś i od charakteru twojej jazdy, poza tym turbawy zazwyczaj montowane nie są nowe tylko po regeneracji a tą nie wszyscy potrafią zrobić dobrze


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » sob sty 16, 2010 15:47

TURBINA??!! - a powiedz mi jaka to była turbina, nówka z ASO, czy nówka z allegro za 1400zły?? Bo jeżeli nówka z VW/AUDI, to tylko twoja głupota, że nie pojechałeś na gwarancje, bo co tam wydać na holowanie/lawete..., lepiej kupić nową turbine za 3000-4000zły, taaak??,
A poza tym, zakładając, ze jest to nówka z ASO, to siedziby masz "wszędzie"!!

Nie wierze w jakiekolwiek papractwo tune-up!! :bajer:

P.S. a co ci ma powiedzieć inny tuner, wiadomo, że powie tak, żebyś pomyślał oooo!! ten to jest PROFI, a tamten za pewnie amator...
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 15:50 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 2 razy.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » sob sty 16, 2010 15:59

a czy wogóle gadałeś z Robem na ten temat ?? czy po prostu masz zamiar prowadzić batalie przez forum ?? najlepiej by było jakbyś do niego zadzwonił pogadał itp wszystko też zależy od tej turbiny co to było od kogo itp, poza tym jaką masz gwarancje że turbo było dobrze traktowane przez poprzedniego właściciela ??


Obrazek

przemeku1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
Lokalizacja: Wrocław

Re: AWARIA NOWEJ TURBINY MONTOWANEJ I STROJONEJ W TUNEUP GDA

Post autor: przemeku1 » sob sty 16, 2010 17:14

michaljag502 pisze: -nowy mocniejszy wkład turbiny
czyli to była regenerowana hybryda?


TDI ASV ++++

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob sty 16, 2010 17:14

Właśnie niektórzy potrafią zniszczyć regenerowane turbo w seryjnym aucie w 1 tyś km


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sty 16, 2010 17:15

niesamowite, turbina sie rozsypała :helm: hybrydy tak maja. poza tym na wlasne zyczenie nie skorzystales nawet z telefonu by pogadac o gwarancji. chcesz bezawaryjne auto to musi byc seryjne.

wywolywanie wojny powolujac sie na zdanie tunera o tunerze to tak nie halo. niech miedzy soba chlopaki dyskutuja o bledach w sztuce. jeden i drugi sa obecni na forum.

zapewniam cie, ze zaden tuner w tym kraju nie ma opinii idealnego. zaden!


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » sob sty 16, 2010 17:38

taka zadyma a nawet nie zapytał u źródła.
he he
turbo jest turbo, zawsze może odlecieć.
po cyferkach widać że tuner zdjął trochę niuta
taki samochód się robi żeby latać a nie uprawiać PSJ

golfa 3 tdi afn 96r 210tys.km przebiegu.
he he he he he ale sie uśmiałem 96 rok i 210tyś????? :goof:
15tyś na rok na diesla żart

nie miej pretensji do tune up
tylko do siebie samego, że kupując samochód i wiedząc że był robiony nie sprawdziłeś wszystkiego pod kątem awaryjności i kondycji osprzętu

poza tym kto dłubie samochód i za 3 miechy sprzedaje :green_fuck:

[ Dodano: 16 Sty 2010 16:41 ]
pewnie właściciel wiedział, że coś nie halo
szykuje się wydatek więc szybciutko znalazł kogoś odpowiedniego i sprzedał



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » sob sty 16, 2010 17:52

znając zycie ten koles co Ci golfa sprzedawał słabo go szanował przed sprzedaza bo wiedział ze sie pozbedzie , wiec pewnie wstawiał mu na zimno i bez opamietania ...
Ty zaś jak go kupiłes poczułes przypływ mocy i tez nie raz sprawdziłeś jak to lata zapominając o kilku zasadach no i turbo powiedziało Papa. :okej:
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 17:53 przez wronek1, łącznie zmieniany 1 raz.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » sob sty 16, 2010 17:55

michaljag502 pisze:Po wejściu w program Sebastian z G-LAB stwierdził że jest on zupełnie nie dostosowany do turbiny założonej i strojonej
jest tez taka kwestia ze program mógł być mocniejszy na specjalne życzenie klienta , a np normalnie Robert by zrobił coś bardziej lajtowego ,

Fakt jest taki że wystarczyłby pewnie telefon do tuneup i wszystko było by wiadomo , z treści postu wynika że rozmowy chyba nie było



Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » sob sty 16, 2010 18:04

Bo takie są te hybrydy, nietrwałe kupa :grin: Tak czy siak ja bym dzwonił do gdańska i tam jechał na gwarancje, moim zdaniem koszta mniejsze :bajer: I dowiedziałbyś się dlaczego było zrobione jak a nie inaczej.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 18:07 przez ewaldino, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości