Silnik GX

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peter091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob sty 16, 2010 16:07
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Silnik GX

Post autor: peter091 » sob sty 16, 2010 16:17

Witam. Mam pytanie, posiadam Golfa II z 88 roku z silnikiem 1.8 GX. Czy silnik GX z roku 88 jest taki sam jak ten sam silnik montowany od roku 89 ( czy przeszedł jakieś zmiany itp ). Przy okazji mam jeszcze problem z tym silnikiem gdyż na wolnych obrotach pracuję bardzo niestabilnie dodam że auto ostatnio stało niejeżdżone przez około 3 miesiące. Czy może być to wina filtra paliwa? Jeżeli nie to co ? ( Auto jest na wtryskach ). Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 16:33

Co do zmian miedzy 88 a 89 r nie kojarzę .. ale z 2 problemem powinienem choć trochę pomóc -- piszesz ,że auto stało 3 mc .. podejrzewam ,że pod chmurką . Co za tym idzie - wilgoci nabrało sporo elementów - zacznij od sprawdzenia aparatu zapłonowego - świec - przewodów . Następnie świeże paliwo i sprawdzenie samego filtra paliwa - ewentualna wymiana. Piszę o paliwie - bo pewnie nie miałeś go po korek w zbiorniku - więc po takim czasie raz ,że trochę straciło na swojej jakości a 2 zebrało się tam sporo wilgoci co jeszcze bardziej pogorszyło jego wartości ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

peter091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob sty 16, 2010 16:07
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: peter091 » sob sty 16, 2010 17:22

Co do świeżego paliwa to autko po "przebudzeniu" przejechało już ok. 500 km, więc cały aparat zapłonowy już wysechł i jest ok. Bardziej obstawiałbym chyba filtr paliwa, bo poprzedni właściciel z tego co mi wiadomo lał zawsze najtańsze paliwo. Dzięki za pomoc. Dzisiaj jadę kupić filtr paliwa i wtedy zobaczymy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 17:40

Przy okazji kup i nowy od powietrza... to podstawa.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

peter091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob sty 16, 2010 16:07
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: peter091 » ndz sty 17, 2010 00:46

Niestety nie udało mi się kupić dzisiaj filtra ale postaram się kupić jak najszybciej i dam odpowiedź.



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz sty 17, 2010 00:49

peter091 pisze:Niestety nie udało mi się kupić dzisiaj filtra ale postaram się kupić jak najszybciej i dam odpowiedź.
tez mam ten silnik i powiem ci ze nie znalazlem filtra tal latwo , kieruj sie ze chcesz filtr do vw sciroco z silnikiem 1,8
a co do tego ze ma niestabilne obroty - to powiedz czy po zagrzaniu silnika juz jest lepiej czy nadal swiruje



peter091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob sty 16, 2010 16:07
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: peter091 » ndz sty 17, 2010 21:21

Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 21:26 przez peter091, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 23:30

peter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Sprawdź kolego DOKŁADNIE :bajer: układ zapłonowy w autku .. począwszy od świec .. kable .. na aparacie kończąc. Rozbierz - zobacz palec .. i wszystko ładnie wyczyść..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pn sty 18, 2010 16:20

peter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
ja bym sprawdzil czy nie ma gdzies nieczelnosci w ukladzie dolotowym, proponuje przeczyscic przepływomierz no i przepustnice



peter091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob sty 16, 2010 16:07
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: peter091 » sob sty 30, 2010 14:18

Dzięki chłopaki za pomoc. Byłem w VW w Sosnowcu kupiłem oryginalną nową kopułkę i palec zamontowałem i wszystko chodzi równiutko. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 30, 2010 16:21

peter091 pisze:Dzięki chłopaki za pomoc. Byłem w VW w Sosnowcu kupiłem oryginalną nową kopułkę i palec zamontowałem i wszystko chodzi równiutko. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.
Czyli diagnoza trafiona .. :bigok: i o to chodzi.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości