Witam.
Mam problem z bora. Swiatla mijania wlaczaja sie od razu po przekreceniu kluczyka nawet w pozycji 0, tak maja szwedzi.. Majac wyciagniety kluczyk na pozycji 0 swiatel nie ma, ale po przekreceniu wlacznika na inne pozycje zapalaja sie, to oczywiste.
Chcialbym to ominac swiatla na pozycji 0 wlacznika ? Czy na 0 wlacznika pociagniete jest zasilanie swiatel po przez stacyjke i wystarczy odciac dojscie zasilania na zerze czy po prostu maja inny wlacznik magiczny i trzeba to inaczej obejsc?
Pozdrawiam
Wlacznik swiatel na stale - Bora wersja szwedzka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Hmmm jedni montują specjalnie włączniki automatyczne ze względów prawa w PL .. inni widzę chcą wymontować. Nie pozostaje chyba nic innego jak podjechanie do dobrego elektryka. Myślę ,że włącznik jest zmostkowany z samą stacyjką dodatkowym przewodem i wystarczy go odciąć - ale głowy nie dam bo nie przerabiałem tego tematu.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Chce to zdemontować bo jednak pobiera to trochę prądu jak się świece grzeją...Haki pisze:Hmmm jedni montują specjalnie włączniki automatyczne ze względów prawa w PL .. inni widzę chcą wymontować. Nie pozostaje chyba nic innego jak podjechanie do dobrego elektryka. Myślę ,że włącznik jest zmostkowany z samą stacyjką dodatkowym przewodem i wystarczy go odciąć - ale głowy nie dam bo nie przerabiałem tego tematu.
Kolego Szwedzi nie na darmo to montowali i montują u siebie w standardzie...
Poczytaj co się robi gdy aku długo stał na mrozie ... a doczytasz info , które mówi , by przed odpaleniem wzbudzić akumulator do pracy -- takie chwilowe spore pobranie mocy od niego wzbudza go -- właśnie dlatego nie powinieneś tego rozbrajać bo przy zdrowej baterii - nie ma prawa się jej nic stać.
Poczytaj co się robi gdy aku długo stał na mrozie ... a doczytasz info , które mówi , by przed odpaleniem wzbudzić akumulator do pracy -- takie chwilowe spore pobranie mocy od niego wzbudza go -- właśnie dlatego nie powinieneś tego rozbrajać bo przy zdrowej baterii - nie ma prawa się jej nic stać.

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Świece żarowe komory spalania to ok. 32A, świece podgrzewania płynu - kolejne 30A = ponad 60A, jak to ma się do nędznych 10A świateł?
Ja w największy mróz tak odpalam i wszystko jest dobrze. Z resztą Szwedzi mają chyba większe mrozy i tak jest to przewidziane, by działało!
Jeden tylko warunek: i akumulator i silnik muszą być w dobrym stanie
Ja w największy mróz tak odpalam i wszystko jest dobrze. Z resztą Szwedzi mają chyba większe mrozy i tak jest to przewidziane, by działało!
Jeden tylko warunek: i akumulator i silnik muszą być w dobrym stanie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 80 gości