problemy z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Edition's
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: Edition's » sob sty 16, 2010 13:29

Witam
Mam problem ze swoim samochodzikiem mk3 gti silnik 2e.
Na benzynie trzeba długo kręcić (około 5-8sekund|) rozrusznikiem aby zapalił. Wygląda tak jakby paliwo się wracało lub nie wiem. Na gazie pali normalnie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 16, 2010 13:43

Przyczyn może być dużo, ale zacząć wypada od kontroli czujnika temperatury w króćcu w głowicy oraz kontroli czy działa wtryskiwacz rozruchowy (po wykręceniu jak podasz mu napięcie z aku ma ropylać paliwo - tylko musi go być trochę we wtrysku pod cięnieniem, więc wcześniej włącz zapłon żeby pompa nabiła).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Edition's
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Edition's » sob sty 16, 2010 13:52

Ale to nie zależnie od temperatury silnika. Na ciepłym jak i na zimnym trzeba długo kręcić.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 16, 2010 14:06

a jeśli już zapali to wszystko jest w porządku?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Edition's
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Edition's » sob sty 16, 2010 14:14

tak

[ Dodano: 19 Sty 2010 09:44 ]
A czy w instalacji paliwowej jest gdzieś jakiś zaworek zwrotny aby się benzyna nie wracała. Jeśli tak to gdzie się znajduje. Bo mi się wydaje, że właśnie benzyna będzie się wracać do baku i dlatego długo trzeba kręcić rozrusznikiem.


I naprawiłem. Silniczek pali na dyg. Do wymiany okazał się zawór regulacji ciśnienia paliwa umieszczony w listwie wtryskowej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 322 gości