Pompa paliwa 2.0 8v 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pompa paliwa 2.0 8v 2E
[quote="matthewsie"]Witam zrobilem swapa z 1.4 na 2.0l 8v 2E i wszystko wyglada wporzadku, iskra jest, silnik kreci ale nie zapala
pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.
Kolego sprawdz przekaznik NR 30 ( otwórz go i docisnij zworę ) powinnien odpalić
pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.
Kolego sprawdz przekaznik NR 30 ( otwórz go i docisnij zworę ) powinnien odpalić
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
Ogolnie sprawdz wszystkie masy przy silniku i przy akumulatorze i masy przykrecone do budy mozesz miec choinke z powodu slabej masy i dlatego na masie miales prad Sprawdz dokladnie mase silnika jest bardzo wazna Rozrusznik kreci silnikiem sprawc tez mase sterownika silnika
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 09:37 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
hmmm ... a powiedz mi robiles zmiane silnika z wiazka przewodow silnika i skrzynka bezpiecznikowa z 2.0 8v 2E TAK?? a kable idace do pompy zostaly. czyli wpioles kostke do skrzynki ktora byla w aucie orginalnie i zasilala pompe. i napisales ze ten brazowey kabel polaczyles z masa TAK?? i nie pali przy takim polaczeniu. a gdy bylo inne zasilanie do pompy to silnik palil TAK?? jesli na przewodzie brazowym przy wyjetej kostce ze pompy miales plus, to przy polaczeniu z rama auta. zrobiles na tym zasialniu zwarcie. moze to bylo jakies napiecie na silnik?? sprawdz teraz czy przy wyjetej kostce pompy masz tam te napiecie i odlacz ten przewod od masy auta. moze w skrzynce byly roznice w pinach z 1,4 a 2.0 na kostce pompy.. przetnij ten brazowy kabel i koncem ktory idzie do kostki pompy polacz z masa i ten drugi koniec zaizoluj. pompa ruszyt na 100% a czy silnik odpali to juz ci nie powiem zalezy co sie stalo przy tym zwarciu... moze tylko jakis bezpiecznik wybil
powodzenia:)

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
Moglo tez tak byc, wiem ze powinny byc wpiete dwa kable masy do szkrzynki, jedna z takiego okroglego czegos po prawej stronie i jeden kabel z plastikowej jakby puszki zaraz nad szkrzynka, niestety u mnie jest tylko jeden z tej puszki nad skrzynka, nie wiem dlaczego ale nie ma jednego kabla do masy,kabelek znalazlem tylko gdzie mam go wpiac kabel jest tylko na jeden pin z obu stron?? gdzie go wpiac??Paweł Marek pisze:trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
poszukam problemu w poniedzialek odepne kostke do pompy i zobaczymy co tam,
dzieki za pomoc!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No własnie. Sprawdź moze czy jakiekolwiek impilsy masowe pojawiają się na wtyczce listwy tryskowej, plus powinien być tak jak działa pompa bo jest na tym samym przekaźniku, czyli sekunda po zapłonie a potem po uruchomeiniu silnika, ale też to sprawdź czy się pojawia, a nawet dla testu możesz podać wtryskiwaczom plus prosto z aku
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 38 gości