ale kolega tomec 1984 określił się że kasa nie gra roli... więc jak ja bym miał takie plany to tak prędko bym z nich nie zrezygnował... a opinie o tych motorach są jakie są tyle że przez to że większość aut z tymi motorami są ściągnięte już jako padliny z za granicy (long life jak to w de.) i później się dziwią że się tylko psują, w dodatku mają cofnięte liczniki i to dużo... albo już w polsce zajeżdżone... sam chciałem passak z 2001r kupić jak robiłem w niemczech ale miał nalatane 250.000 i sam właściciel komisu (TURAS) się pytał czy chcę żeby mi licznik cofnął za 30ojro... to ja pierdziele taki interes... wiadomo co już było zrobione przy nim...zabba88 pisze:paul86ck, tylko przeszczepienie takiego v6 do mk3 to koszta 2x wieksze jak swap na 1.9PD+big T wiec gdzie tu logika:) A i robota nieporownywalna. Pewnie i awaryjnosc bedzie wieksza jak PD po takim swapie.
zmiana silnika z 1.9 na 2.5tdi w mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
a ja stawiam że niemożliwe w poprzek, a wzdłuż to jedynie RWD trzeba by robić - juz to pisałemzabba88 pisze:tylko przeszczepienie takiego v6 do mk3 to koszta 2x wieksze
czy ktoś widział jakiegos golfa z tym silnikiem ? ludzie zejdźcie w koncu na ziemie z tym V6
moze sobie ktoś popatrzy na żywo na ten silnik a potem popatrzy na komore MK3
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
NO TEZ WŁASNIEO TOMI CHODZIŁO
czy to bedzie chodziło i szukałem porady
ludzie ładują sil;niki do mk3 3.2 z audi i mieszcza to 2.5 tez sie zmiesci he he
no i nikt nie powie ze 2.5v6 chodzi gorzej niz 1.9
czy to bedzie chodziło i szukałem porady
ludzie ładują sil;niki do mk3 3.2 z audi i mieszcza to 2.5 tez sie zmiesci he he
no i nikt nie powie ze 2.5v6 chodzi gorzej niz 1.9
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
nie, u evolutionatomec 1984 pisze:ale pasażerską he he
pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Ale te 3.2 to prawie ja k VR6 mały kot pomiędzy cylindrami jak w 2.8 a 2.5 V6 jest chyba 90stopni pomiędzy cylindrami mieści sie turbo pompa wtryskowa i kolektory ssące .popatrzcie ze w a6 jest pod maska pełno ....tomec 1984 pisze:ludzie ładują sil;niki do mk3 3.2 z audi i mieszcza to 2.5 tez sie zmiesci he he
Według mnie projektem b. ciekawym było by jakieś 2.0 16V TDI
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 01:05 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
tyle ze 3.2 to prawie jak VR, o zwartej budowie no i montowany fabrycznie poprzecznie....generalnie przetrata droga w swapach z tymi motorami a 2.5...dla mnie bez sens z takim czymś się męczyć jak takie same możliwości daje nam 1.9 lub 2.0, pozatym 2.5 montowany jest wzdłużnie - dla upartego napewno da się to upchać w mk3 i mk2 ale roboty na conajmniej pół roku by to na łapach postawić ( przebudowa tunelu,zawieszenia,ścianki grodziowej,półosi etc)tomec 1984 pisze:NO TEZ WŁASNIEO TOMI CHODZIŁO
czy to bedzie chodziło i szukałem porady
ludzie ładują sil;niki do mk3 3.2 z audi i mieszcza to 2.5 tez sie zmiesci he he
no i nikt nie powie ze 2.5v6 chodzi gorzej niz 1.9
Dla mnie szkoda czasu i roboty z rzeźbieniem przy swapie 2.5 a kto twierdzi inaczej chyba na oczy nie widział komory w mk2 i mk3 i silnika wraz ze skrzynią 2.5 V6.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 13:57 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
MZiobro pisze:tyle ze 3.2 to prawie jak VR, o zwartej budowie no i montowany fabrycznie poprzecznie....g
3.2 to VR a nie prawie jak VR, silnik seryjnie podchodzi w poprzekkrzys-jeruzal pisze:Ale te 3.2 to prawie ja k VR6 mały kot pomiędzy cylindrami jak w 2.8
nikt nie mowi, nowsze wersje oznaczenie na literke B juz chyba nie mają prblemów wałkówno i nikt nie powie ze 2.5v6 chodzi gorzej niz 1.9
fajny elestyczny silnik np w Audi A6, długa skrzynia, mozna latac 170 po autostradach
jednak najwieksze moce 270-280KM osiaga się na 1.9 TDI
dla mnie temat zmierza powoli w kierunku zamknięcia, bo sie robi science fiction powoli
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
wiem....napisałem tylko tak aby nikt nie myślał że było coś takiego jak VR6( popularne i chyba już kultowe 2.8 i 2.9) 3.2 tylko 3.2 V6 chodź VR nie jest to pomyłką bo to oznaczenie silnika V o małym kącie umieszczenia cylindrów 15st. w jednym bloku, następne V-ki Volkswagena to można powiedzieć kolejne generacje silników opare o konstrukcję "VR", takie małe OTcowboy pisze:
3.2 to VR a nie prawie jak VR, silnik seryjnie podchodzi w poprzek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości