[mk2] problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
obelx1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:47
Lokalizacja: Warszawa

[mk2] problem z obrotami

Post autor: obelx1 » pt sty 15, 2010 18:11

witam posaidam golfa 2 1,8 z 89r B+LPG problem polega na tym iz nie moze na benzynie wejsc na obroty po przelaczeniu na lpg wszystko jest dobrze. rozmawialem z kilkoma osobami i mowia ze do wymiany gaznik tylko sa drogie te gazniki jest jakies inne wyjscie??


Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 18:17

sonda lambda do sprawdzenia na "hello" pozniej dopiero patrz na gaznik.. Pali Ci wiecej? Kopci Ci czasami moze czarnym dymem yy nie wiem dusi sie? To ze nie moze wejść na obroty na benzynie swiadczy o jebutnietej lambdzie
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 18:18 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 18:22

czynisz założenia ze auto ma sondę a nawet nie wiemy jaki to silnik poza tym że 1.8 z gazem :)



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 18:29

sas_gti pisze:czynisz założenia ze auto ma sondę a nawet nie wiemy jaki to silnik poza tym że 1.8 z gazem :)
Moze troche sie wysunałem zbyt do przodu myslami i za szybko obstawilem ze silnik to 1.8 RP :P ahhh kolega pisał, ze GAZNIK.. moj błąd!
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 18:30 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
obelx1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: obelx1 » pt sty 15, 2010 18:33

nie kpci na czarno ale sie czasem przydusi jak jade na benzynie to sie duzi tak jak by lewe powietrze dostawal inaczej chodzi


Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 18:37

jaki masz silnik???



Awatar użytkownika
obelx1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: obelx1 » pt sty 15, 2010 18:37

jak to jaki pojemnosc to 1,8 ?? nie wiem dopiero co go kupilem


Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 18:39

obelx1 pisze:jak to jaki pojemnosc to 1,8 ?? nie wiem dopiero co go kupilem
Troszke mało informacji, za mało heh..

1.8 GU na Pierburgu 2EE? jesli taki to lambda w nim jest
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 18:41 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 18:41

obelx1 pisze:jak to jaki pojemnosc to 1,8 ?? nie wiem dopiero co go kupilem
to skad wiesz że masz gaźnik. Silników 1.8 w golfie 2 było około 18 typów licząc na prędce a tylko dwa z nich pracowały na gaźniku.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 18:42 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
obelx1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: obelx1 » pt sty 15, 2010 18:41

kolego jak to sprawdzic??


Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » pt sty 15, 2010 18:43

1.8 było ze 6 różnych zdecyduj sie albo daj fote bo nikt nie jest jasnowidzem :chytry:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 18:43

zrób foto silnika to Ci powiemy lub odczytaj kod silnika z: bloku spod 4tej świecy, nalepki z bagażnika, książki serwisowej itp. Lub porównaj swój silnik ze zdjęciami silników na stronie
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-Gol ... ionen.html

klikaj po kolei w "Motor MKB 1H" itd...
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 18:44 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 18:44

Powinno być gdzies na bloku silnika ewentualnie zauwazyłem tez ze daja na naklejke ta ktora masz w bagazniku po podciagnieciu tapicery w gore



Awatar użytkownika
obelx1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: obelx1 » pt sty 15, 2010 18:45

zrobi sie widno to zrobie foto i wrzuce na forum


Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości