Telepie "budą"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr paź 07, 2009 01:07

z obrotami fakt wariuja ale i dawka paliwa tez zbyt mocno sie zmienia i za duza na jalowym, na klimie dawka sie stabilizuje i jest ok niepokoi mnie lekko 2cyl w 13 grupie nie miesci sie w normie (-2 do +2), sprawdz tez kat wtrysku



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » śr paź 07, 2009 16:09

antojuja pisze:sprawdz tez kat wtrysku
to chyba, jak mniemam , jedynie w silnikach na VP a nie PD :chytry:
po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7"
Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! gdy już się otworzy drgania powracają :crazy: ....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają :panna:

Odnośnie kąta synchronizacji kieruje się danymi z http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986. ... hronizacji
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 16:13 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw paź 08, 2009 00:38

MarcinRoz pisze:to chyba, jak mniemam , jedynie w silnikach na VP a nie PD :chytry:
sorki rutyna i pospiech



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt paź 16, 2009 17:18

MarcinRoz pisze:Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają :panna:
no to ja mam to samo w mk3 1z też już przerabiałem temat poduszek i dalej to samo, też drgania przechodzą na wydech i kierownice, wydech nowy.
mam jeszcze jedną opcję, koło pasowe na wale, niby nie giba się ale przy obrotach 1500-2000 mam drgania i uuuuuuu.
wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » pt paź 16, 2009 19:26

piter_s pisze:wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.

A ile silnik ma obrotow??


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt paź 16, 2009 20:46

scols11 pisze:
piter_s pisze:wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.

A ile silnik ma obrotow??
jest ok ok 900
ale mówię o buczeniu i drganiach w zakresie 1500 - 2000 obr.



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » śr sty 13, 2010 13:09

piter_s, ruszyło się coś w temacie bbuuuuczenia??


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » śr sty 13, 2010 18:39

Witam moze koło dwumasowe się kończyć



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » czw sty 14, 2010 01:19

ZbyszekGolf pisze:moze koło dwumasowe się kończyć
temat bujania już po części rozwiązany... to wina pompek(korekcje na dwóch przy granicy dopuszczalności). Po zalaniu 2 razy kotła z formułą STP jest o niebo lepiej :bigok: . Teraz głównie zajmuję się problemem buczenia z filtra powietrza( także na biegu jałowym- w garażu efekt basu) i dziwnym odgłosem(metalicznym) z turbiny( pojawia się jak wkręca siE suszarka na obroty). Dźwięk ten słyszalny jest też w środkowym tłumiku.
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 01:27 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

gregorion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 14:37
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: gregorion » pt sty 15, 2010 00:32

Kolego MarcinRoz o jakie pompki Ci chodzi i co z nimi nie tak. Mam identyczny problem buczenia i rezonansu tłumika. Sprawdzałem już wszystko i nic. Może nakreślisz szczegóły, to paru osobom życie uratujesz.



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » pt sty 15, 2010 02:01

gregorion pisze:o jakie pompki Ci chodzi
to taki żargon. Chodzi mi o pompowtryskiwacze. Ty masz silnik na pompie rotacyjnej więc temat "pompek" Cię nie dotyczy. Ojj ten temat "buuuczenia" o zgrozo ciężki do określenia. Trzeba by było wymienić z pół części układu wydechowego ( i to na chybił trafił ) aby dojść końca. Teorii jest tyle ilu użytkowników. Na tyle ile czytałem w golfinach(sam też miałem III AFN, ale mnie ten problem ominął) to często był problem z dolotem powietrza do turbiny, bądź jeden z tłumików się rozleciał... ewent. tzw. "plecionka" czyli łącznik elastyczny przed katalizatorem. Będę coś modził niebawem, więc jak uda mi sie rozwiązać ten problem dam znać co i jak. Oby się udało...W trójce nie miałem tylu problemów co w tym przereklamowanym audi... no chyba , że to auto ma już ponad 500 tysi przebiegu... w co mogę uwierzyć..


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » pt sty 29, 2010 22:56

Witam mam pytanko koelgo jaki zalałeś STP dokładnie??
mi bardzo mocno telepie silnikiem i się zastanawiam czy to nie przez pompowtryski? tylko na zimnymm na ciepłym niccccccc dziwne bardzo sam mechanik sie dziwi... bo tak wciskam sprzegło niesłychać on mówi ze racze dwumas mocno wywalony ale niewieee czemu na ciepłym jest idealnie


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » sob sty 30, 2010 18:55

kaiserman, kolego masz zrobiony program czy zmienione graty? kto to robił?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości