Zobacz do jakiego silnika odnosi się ten temat......a jaki masz Ty.skoku pisze:a ja pytałem mechanika i powiedział, ze po odkręceniu korka, podnies reke na ok 20 cm nad otworem, jezeli jest jeszcze wyczuwalne to zle a jezeli nie czujemy podmuchu to jest ok! ( oczywiscie na wolnych orotach)
[mk2] JP - czy powinno dmuchać po odkręceniu korka??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W 1.9 jest.To jest taka rura gumowa z boku silnika która biegnie z osadnika pokrywy zaworów do bloku silnika.Nawiasem mówiąc w 1,6 też bez problemu można takie coś zrobić ,ponieważ jest wejście do bloku zaślepione które było używane dawno-dawno temu do serva.Per pisze:W MK3 1.9 D 1Y jest chyba tak samo jak w MK2- brak zewnętrznego odpowietrzania.
Poprawcie jesli sie myle.
A wogóle co się dzieje z tym powietrzem jesli nie ma zewnętrznego odpowietrzania.
Co do drugiej części pytania..jest kanał odpowietrzający blok+głowica ,ale jego przekrój pozostawia wiele do życzenia.
Czyli powietrze biegnie z bloku do głowicy no i chyba do kolektora dolotowego bo przewód tam sie kończy.
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 13:26 ]
No to jak w MK3 jest zewnętrzne odpowietrzanie no bo są przewody, to czemu dmucha mi z korka a z bagnetu nie.
Nie jest to jakiś system górnego chłodzenia
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 13:26 ]
No to jak w MK3 jest zewnętrzne odpowietrzanie no bo są przewody, to czemu dmucha mi z korka a z bagnetu nie.
Nie jest to jakiś system górnego chłodzenia
Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości