Napinacz paska wielorowkowego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Napinacz paska wielorowkowego.
Niestety nie znalalem jak dotąd odpowiedzi na forum więc zakładam temat.
W moim autku powoli zaczyna niedomagac napinacz paska wielorowkowego a dokładniej tłumik drgań przy tym napinaczu. Z tego co zauwazylem to już się wylał z niego olej wiec nie tłumi i wydaje dziwne dźwięki. Jak go docisnę palcem to przestaje. Teraz nasuwa się pytanie w sklepach nie da się dokupic samego tlumika drgan. Mogę sobie jednynie kupic sam napinacz, albo napinacz z tlumikiem za jedyne uwaga 340zł ( to najtaniej jaki udało mi się znalezc) oczywiście firmy INA. Zastanawiam się czy jest sens kupować jakas używkę z allegro za 100zł w której pewnie za pół roku znowu ten tłumik poleci.
Czy ma ktoś jakiś namiar na takie tłumiki, albo jakis patent zeby dobrać z jakiegos innego auta albo czegoś tam taki tłumik. Nie chcę zmieniać całego napinacza, bo jak narazie nie ma takiej potrzeby poza tym to troche roboty.
Z góry dzieki za odpowiedzi.
W moim autku powoli zaczyna niedomagac napinacz paska wielorowkowego a dokładniej tłumik drgań przy tym napinaczu. Z tego co zauwazylem to już się wylał z niego olej wiec nie tłumi i wydaje dziwne dźwięki. Jak go docisnę palcem to przestaje. Teraz nasuwa się pytanie w sklepach nie da się dokupic samego tlumika drgan. Mogę sobie jednynie kupic sam napinacz, albo napinacz z tlumikiem za jedyne uwaga 340zł ( to najtaniej jaki udało mi się znalezc) oczywiście firmy INA. Zastanawiam się czy jest sens kupować jakas używkę z allegro za 100zł w której pewnie za pół roku znowu ten tłumik poleci.
Czy ma ktoś jakiś namiar na takie tłumiki, albo jakis patent zeby dobrać z jakiegos innego auta albo czegoś tam taki tłumik. Nie chcę zmieniać całego napinacza, bo jak narazie nie ma takiej potrzeby poza tym to troche roboty.
Z góry dzieki za odpowiedzi.
To dziwna sprawa z tymi napinaczami jeżeli tak szybko padają. Widziałem na allegro jakieś po 150 firmy krzak, ale to chyba nie zda egzaminu tym bardziej ze planuje tym autem jeszcze troche pojezdzic.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Dlatego ja przy wymianie rozrzadu profilaktycznie go wymieniam bo nie wytrzyma do drugie zmiany rozrzadumarcin999 pisze:To dziwna sprawa z tymi napinaczami jeżeli tak szybko padają. Widziałem na allegro jakieś po 150 firmy krzak, ale to chyba nie zda egzaminu tym bardziej ze planuje tym autem jeszcze troche pojezdzic.
Mnie tez drgał a gdy docisnąłem palcem to przestawał wiec wymieniłem na nowy, ktory po 8tys powiedział papa(oderwał sie tlumik w jego górnej części wraz z śruba mocujaca). założyłem stary napinacz( nowy wysłałem na gwarancji) który juz był na rozpadzie po czym poczytałem forum i wymieniłem sprzęgło alternatora. I po tym zabiegu nawet stary napinacz chodził cichutko i nie bylo na nim żadnych drgań! na gwarancji przyszedł nowy napinacz a stary który już wtedy wyciąłem z śmietnika leży dalej w razie czego:)
napinac znie idiz edostac al eja kupilem calosc za 200 zl w moim sklepie z czesciami i to zestaw ori. Mozna tez samemu zrobic taki napinacz albo z inego silownika lub jak ja to robilem-wyspawalem ze sruby napinacz mechaniczny. Napinalem sruba i bylo git. Jesli ktos bedzie robil cos podobnie to polecam rolke na tymnapoinaczu przesmarowac oraz ta na dole (prowadzaca) tez- lub wymienic lozyska.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Dziwne, ale mojemu Tacie ori napinacz wytrzymał 183 tys i dopiero ja zmieniłem i juz po zmianie rozrządu. Teraz jest INA za 204 zł, taka była cena dla mnie. Też mam AHF u Taty. Co do łożyska to dałem alternator do regeneracji, bo łożysko było ori (czarne, też od firmy INA) i zmieniłem na INA, do tego doszedł regulator napięcia bosch, komutator, łożyska. Dziwne,że napinacz wysiadł po 30 lub 40 tys km, ale może tak.
pasek napinacza
Panowie,
Mój problem z napinaczem paska wielokolorowego jest następujący:
- po uruchomieniu silnika rolka strasznie hałasuje - taki głośny metaliczny rytmiczny rytmiczny,
który lekko zanika pod dodaniu obrotów ( np powyżej 1600 )
- z napinacza wycieka olej ..
- napinacz strasznie pulsuje ( bije - wyczuwalne na min stukanie )
Zdaje się ze kwalifikuje się do całkowitej wymiany na nowy
Czy mógł by mi ktoś życzliwy napisać numer kompletu części 1J0 xxx xxx ( kompletnego napinacza ) do GOLF IV AHF - chce kupić oryginał
ponieważ nie mogę znaleźć w ETKA 7.0 ...
Z góry dziękuje
Mój problem z napinaczem paska wielokolorowego jest następujący:
- po uruchomieniu silnika rolka strasznie hałasuje - taki głośny metaliczny rytmiczny rytmiczny,
który lekko zanika pod dodaniu obrotów ( np powyżej 1600 )
- z napinacza wycieka olej ..
- napinacz strasznie pulsuje ( bije - wyczuwalne na min stukanie )
Zdaje się ze kwalifikuje się do całkowitej wymiany na nowy
Czy mógł by mi ktoś życzliwy napisać numer kompletu części 1J0 xxx xxx ( kompletnego napinacza ) do GOLF IV AHF - chce kupić oryginał
ponieważ nie mogę znaleźć w ETKA 7.0 ...
Z góry dziękuje
PS: szukam użytkowników TDI w Elblągu
Napinacz paska wielorowkowego.
Odgrzeję "nieco" kotleta Pytanie do tych którzy wymieniali u siebie napinacz i sprzęgiełko alternatora: jaka jest żywotność zamienników? Ile tys. km wytrzymują u Was? Jeśli nie ori to jaki brać, INA ? Z góry dzięki.
Napinacz paska wielorowkowego.
sprzegielko to raczje pozadnej firmy bo lipne zamieniki dlugo nie dzialaja.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
Re: Napinacz paska wielorowkowego.
Ja wymieniałem sprzęgiełko alternatora na INA i przez 50kkm nic się nie stało. Co dalej, nie wiem, bo auto sprzedałem...Radź pisze:Odgrzeję "nieco" kotleta Pytanie do tych którzy wymieniali u siebie napinacz i sprzęgiełko alternatora: jaka jest żywotność zamienników? Ile tys. km wytrzymują u Was? Jeśli nie ori to jaki brać, INA ? Z góry dzięki.
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości