Climatronic szwankuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Climatronic szwankuje

Post autor: wiewioreqezg » czw sty 14, 2010 12:24

Mam taki problem kiedy włączam climatronic strasznie zaczyna mi trząść samochodem :/ jak wyłączę robi się spokój. czemu tak może być???



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw sty 14, 2010 13:42

pewnie masz już uszkodzone wieszaki od chłodnicy lub któryś wentylator ma bicie


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » czw sty 14, 2010 13:47

wiewioreqezg pisze:Mam taki problem kiedy włączam climatronic strasznie zaczyna mi trząść samochodem :/ jak wyłączę robi się spokój. czemu tak może być???
A trzęsie Ci samochodem tylko przy climatronicu? Czy przy zwykłym nawiewie (ECON) również?


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » czw sty 14, 2010 13:56

Trzęsie mi tylko przy climatronicu. Na zwykłym nawiewie nic sie niedzieje. Dodam ze klima niedziała.



Awatar użytkownika
Tekiera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:54
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Tekiera » czw sty 14, 2010 14:18

ja miałem podobną sytuacje jak przepalił sie bezpiecznik ten na akumulatorze to radze sprawdzić tam


Moja Bora!!
___________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265229

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » czw sty 14, 2010 23:30

Tzn jak byłem u mechanika to powiedział mi ze sprzegiełko na sprężarce się niewłącza i dlatego;/ tylko widac było ze koles na kase leci bo niewspomniał nic o naprawie ewentualnej czy coś tylko od razu nową sprężare za 800 zeta chciał mi wstawiac... troche podejrzane mi sie to wydało i podziękowałem. Mówisz ze bezpiecznik. A jak mam go sprawdzic ?? gdzie szukac???



greg

Post autor: greg » pt sty 15, 2010 00:07

wiewioreqezg, przecież przy ujemnej temperaturze kompresor nie powinien ci się włączyć :chytry: to jakie sprzęgiełko?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 15, 2010 00:10

wiewioreqezg pisze: Mówisz ze bezpiecznik. A jak mam go sprawdzic ?? gdzie szukac???

Tekiera napisał
ja miałem podobną sytuacje jak przepalił sie bezpiecznik ten na akumulatorze to radze sprawdzić tam


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » pt sty 15, 2010 00:11

Kolega dużo powiedział widze :/

[ Dodano: 15 Sty 2010 00:49 ]
A myslicie ze to moze byc przez ten bezpiecznik?? z tego co wiem sa tam trzy i jak by jeden był przepalony to wiele rzeczy by niedziałało prawda???dobrze mi sie wydaje?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 15, 2010 10:21

wiewioreqezg pisze:Kolega dużo powiedział widze :/

[ Dodano: 15 Sty 2010 00:49 ]
A myslicie ze to moze byc przez ten bezpiecznik?? z tego co wiem sa tam trzy i jak by jeden był przepalony to wiele rzeczy by niedziałało prawda???dobrze mi sie wydaje?
Dobrze myślisz - zobacz czy nie są pokryte nalotem itp. ewentualnie wyczyść je.
Poza tym zrób test klimatronica - naciskasz i przytrzymujesz chwilę 2 przyciski razem ECON+ OBIEG ZAMKNIĘTY ... napisz co wywaliło.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » pt sty 15, 2010 10:46

Test?? hmm pierwszy raz słysze. A mozesz mi cos o tym przyblizyc?? bez VAGA mogę to zrobic?? gdzie mi wywali błąd?? czy w minusowej temperaturze da sie go przeprowadzic?? ktory to przycisk obieg zamnkiętyy?? jest to bezpieczne dla auta??



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » pt sty 15, 2010 11:27

Możesz przeprowadzić przy ujemnej temperaturze.Naciśnij jednocześnie dwa skrajne przyciski i trzymaj a drugą ręką włącz zapłon.Przytrzymaj jeszcze ze 3 sekundy a climatronik zacznie przeprowadzać test.Po zakończonym teście wyświetlą Ci się kody błędów na wyświetlaczu climatronika.Jeżeli będziesz chciał wyjść z trybu serwisowego wciśnij ECON.Numery błędów spisz i podaj na forum ktoś Ci rozkoduje.Przewijanie błędów przycisk czerwony od temperatury.000 lub 444 koniec zero błędów.Użyj szukajki mnóstwo było o tym.A może Ci trzęsie napinacz paska?



wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » pt sty 15, 2010 12:18

A jest to bezpieczne dla auta?? i mam nacisnac przycisk ECON +?????który??

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:37 ]
ECON + AUTO???? tak??

[ Dodano: 15 Sty 2010 12:36 ]
A co do napinacza.... niemam pojecia czego to mzoe byc wina. moze do roboty mam na serio napinacz i sprzezarke :/ciekawe ile to mnie wyniesie czy w 1 tys sie zmieszcze bo na lato
musze to zrobic



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » pt sty 15, 2010 13:39

wiewioreqezg pisze:A jest to bezpieczne dla auta?? i mam nacisnac przycisk ECON +?????który??

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:37 ]
ECON + AUTO???? tak??
Bezpieczne.Masz razem wcisnąć ECON + strzałka zakręcona i przytrzymać około 3 sek dopóki nie pokażą się wszystkie możliwe ikony na wyświetlaczu.Na końcu pokażą Ci się kody błędów np 4F8.318 itd.Jeżeli pokaże Ci się 444 lub 000 to znaczy że wszystko jest OK.Błędy przewijasz czerwonym przyciskiem.Kasujesz przytrzymując przycisk ECON conajmniej 3 sek.Wychodzisz z serwisu przez przyciśnięcie ECON.Nic się nie bój nic nie popsujesz

Bez przesady z tymi kosztami.Sprężarkę używaną kupisz już za 250 300 zł + nabicie 100 i wymiana ze 100 czyli razem 500.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 13:41 przez zikr6, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości