VW LT 35 nie działają kierunkowskazy a awaryjne tak
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW LT 35 nie działają kierunkowskazy a awaryjne tak
Tak jak w temacie czyli: VW LT 35 2.5tdi BBF ,nie działają kierunki. Po włączeniu kierunkowskazu ,zapala się kontrolka od kierunków na desce i ciągle świeci. Ma ktoś może jakiś schemat ? Gdzie jest jakiś przerywacz od kierunków ? Bezpieczniki pod kierownicą sprawne , samochód był kiedyś anglikiem ale to chyba jest akurat mało ważne. Aha po wyłączeniu zapłonu i wrzuceniu jakiegoś kierunku nie świeci się postojówka odpowiadająca stronie włączenia (nie wiem jak to powinno być) to by było na tyle , liczę na was
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 19:48 przez pablo992, łącznie zmieniany 1 raz.
po włączeniu zapłonu nie ma się świecić postojowe , ani prawe , ani lewe , ma się świecić bez zapłonu , sprawdź dobrze wyłącznik awaryjnych , czy jak jest wyłączony , to dobrze odbija
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:07 ]
po wyjeciu kluczyka ze stacyjki lub wyłączeniu zapłonu zwiera styk P i 30 , wtedy działają postojowe , prawe lub lewe , jak włączysz zapłon maja działać kierunki , o ile wyłącznik awaryjnych jest sprawny
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:07 ]
po wyjeciu kluczyka ze stacyjki lub wyłączeniu zapłonu zwiera styk P i 30 , wtedy działają postojowe , prawe lub lewe , jak włączysz zapłon maja działać kierunki , o ile wyłącznik awaryjnych jest sprawny
miś fazi, napisałem ze po wyłączeniu zapłonu, ale one chyba mają dziłać tak jak pisze Zico63b czyli po wyjeciu kluczyka. Awaryjne działaja normalnie. Jak by co to włącznik awaryjnych jest we włączniku przy kierownicy i raczej odbija dobrze. w ten cały włącznik jest wpinana od dołu skrzynka bezpieczników.
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:16 ]
a jest gdzieś jakiś przerywacz ? najlepiej to jak by ktoś kumaty zerknął w schemat i napisał jak to idzie...miś fazi, który to ten styk P i 30 , mają te styki coś wspólnego z kierunkami ?
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:16 ]
a jest gdzieś jakiś przerywacz ? najlepiej to jak by ktoś kumaty zerknął w schemat i napisał jak to idzie...miś fazi, który to ten styk P i 30 , mają te styki coś wspólnego z kierunkami ?
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 20:16 przez pablo992, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Bo mówimy o dwóch sprawach, czasem mylonych: pozycyjne mamy obgadane. Pozostały migacze/awaryjne.
Skoro awaryjne działają poprawnie, przerywacz, wbudowany czy nie, jest O.K. Problem będzie w przełączniku awaryjnych, przez niego muszą iść kierunkowskazy i jeśli on jakoś "głupio" łączy -robią się psikusy. Brak jednej żarówki albo brud na oprawkach powodowałby tylko zmianę częstotliwości migania - dioda w zegarach nie świeci wóczas ciągłym swiatłem a tylko raz mignie; więc to nie tam.
P i 30 to dla pozycyjnych/postojowych.
Nie mam w domu schematu od LT-ka
Skoro awaryjne działają poprawnie, przerywacz, wbudowany czy nie, jest O.K. Problem będzie w przełączniku awaryjnych, przez niego muszą iść kierunkowskazy i jeśli on jakoś "głupio" łączy -robią się psikusy. Brak jednej żarówki albo brud na oprawkach powodowałby tylko zmianę częstotliwości migania - dioda w zegarach nie świeci wóczas ciągłym swiatłem a tylko raz mignie; więc to nie tam.
P i 30 to dla pozycyjnych/postojowych.
Nie mam w domu schematu od LT-ka
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 20:17 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
no to musisz sprawdzić dokładnie wyłącznik awaryjnych czy styki w nim w stanie spoczynkowym ( nie włączone awaryjne ) mają przejście na przekaźnik kierunków , głównie chodzi o styk łączący z linią 15 , albo nie masz obciążenia na kierunki , brak masy
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:28 ]
stacyjka ma styk 30 , bezpośrednio z aku , oraz styk 15 po włączeniu zapłonu , wyłącznik awaryjnych ma wejście i styku 15 i styku 30 , abyś sobie mógł włączyć awaryjki jak auto całkiem zgaszone , przeż wyłącznik awaryjnych masz zasilanie przerywacza kierunków
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:32 ]
a LTk , to jeden diabeł co golf MK3 i MK 4
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:28 ]
stacyjka ma styk 30 , bezpośrednio z aku , oraz styk 15 po włączeniu zapłonu , wyłącznik awaryjnych ma wejście i styku 15 i styku 30 , abyś sobie mógł włączyć awaryjki jak auto całkiem zgaszone , przeż wyłącznik awaryjnych masz zasilanie przerywacza kierunków
[ Dodano: 14 Sty 2010 19:32 ]
a LTk , to jeden diabeł co golf MK3 i MK 4
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Próbowałem szukać na necie - nie tak łatwo; a jak google wyrzuca mi adres "elekrtroda" to mnie aż otrzepuje: co za nieużyte ludzie tam są!
Znalazłem tylko to:
http://volkswagen.msk.ru/electro/t4/t4_ ... d_2000.pdf
Pełny schemat T4 ale to też to samo; wersja europejska, podstawowa od grudnia 2000
Znalazłem tylko to:
http://volkswagen.msk.ru/electro/t4/t4_ ... d_2000.pdf
Pełny schemat T4 ale to też to samo; wersja europejska, podstawowa od grudnia 2000
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 21:24 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pablo992, mam jeszcze propzycję, włącz awaryjne wyjdź z auta o obejrzyj wszystkie lampy szczególnie ttylne czy tylko jak należy awaryjne świecą, czy nie ma jakiejś tzw choinki, że inne żarównki w lampach poza kierunkami się jarzą. Jeśli by tak było - brak masy w lampie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości