[MK2 TDI] tdi a td czym sie rożnią ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
na twoim miejscu zrobilbym tak:
zostawil blok z 1v i ewentualnie wrzucil nowe pierscienie
do tego glowice zainwestuj zeby byla tip-top(jesli chcesz modzic td to jest nieodlaczny element bo lubi padac)
do tego daj metalowa uszczelke od 1,9td zeby miec juz spokoj
kup pompe od silnika SB (moze byc uszkodzona-wtedy poszukaj dobrego pompiarza i niech Ci ja zrobi)
od razu mozesz sie pokusic w pompie o mod LDA oraz gov mod
gdy juz bedziesz wywalal glowice bedziesz mial troche miejsca wiec dobrze by bylo do tego zestawu wrzucic IC(w najgorszym wypadku ORI, a najlepiej cos przed chlodnice)
teraz wtryski jesli seria 1V ci nie leja to raczej nie ma sensu wydawac na to kasy, dopiero jak sie pojawi cos niepokajacego to wymien na te od SB lub od Merca
wrzucaj garret'a T3 z racji tego ze nie ma chlodzenia woda i nei musisz ciagnac dodatkowego obiegu - pamietaj zeby wymienic w niej rury olejowe i rure od dolotu
w k24 bym sie raczej nie pchal
jesli planujesz moce >110koni idzie wydolic to na takim setupie jak napisalem wyzej ale dobrym wyborem bedzie zaiwestowanie w pompe 10mm oraz CO NAJWAZNIEJSZE przerobka twojego sprzegla na 210mm bo w 1V masz 200mm co nie jest dobra opcja(u mnie przy 210mm juz sie slizga na drugim biegu a nie mam mocarza) a przy okazji wymiany sprzegla mozesz tez wstawic skrzynie o oznaczeniu 4T
Pozdro
zostawil blok z 1v i ewentualnie wrzucil nowe pierscienie
do tego glowice zainwestuj zeby byla tip-top(jesli chcesz modzic td to jest nieodlaczny element bo lubi padac)
do tego daj metalowa uszczelke od 1,9td zeby miec juz spokoj
kup pompe od silnika SB (moze byc uszkodzona-wtedy poszukaj dobrego pompiarza i niech Ci ja zrobi)
od razu mozesz sie pokusic w pompie o mod LDA oraz gov mod
gdy juz bedziesz wywalal glowice bedziesz mial troche miejsca wiec dobrze by bylo do tego zestawu wrzucic IC(w najgorszym wypadku ORI, a najlepiej cos przed chlodnice)
teraz wtryski jesli seria 1V ci nie leja to raczej nie ma sensu wydawac na to kasy, dopiero jak sie pojawi cos niepokajacego to wymien na te od SB lub od Merca
wrzucaj garret'a T3 z racji tego ze nie ma chlodzenia woda i nei musisz ciagnac dodatkowego obiegu - pamietaj zeby wymienic w niej rury olejowe i rure od dolotu
w k24 bym sie raczej nie pchal
jesli planujesz moce >110koni idzie wydolic to na takim setupie jak napisalem wyzej ale dobrym wyborem bedzie zaiwestowanie w pompe 10mm oraz CO NAJWAZNIEJSZE przerobka twojego sprzegla na 210mm bo w 1V masz 200mm co nie jest dobra opcja(u mnie przy 210mm juz sie slizga na drugim biegu a nie mam mocarza) a przy okazji wymiany sprzegla mozesz tez wstawic skrzynie o oznaczeniu 4T
Pozdro
przy pompie 9mm na wysokiej fali lub 10mm trzeba już jednak zmienić wtryskiwacze bo życie pokazuje że jednak takie małe wtryski są nawet w stanie zajechać pompę a nie mówiąc o tym że zwyczajnie zaczynają lać.jarekkoval pisze:teraz wtryski jesli seria 1V
jarekkoval, teraz licząc koszta wyszłoby znacznie taniej kupić całego SB
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Dzięki chłopaki Widzę, że lepiej pytać Was niż jakiegoś dobrego mechanika, która nie ma bladego pojęcia o czym rozmawiamy.
Jeśli chodzi o sprzęgło to od razu wymieniałbym skrzynie na 4T.
Chciałbym SB-ka, ale zamiast K14 lub T2 od razu załadować T3. Chyba, że wyrwę kompletnego JR-a, a z niego też byłbym zadowolony.
arwam, czy na pompie 9mm wyciągnie 110PS czy lepiej załadować 10mm?
Wtryski i tak by poszły od razu na te SB-ekowskie.
FMIC to pierwsza sprawa po włożeniu silnika i modach.
P.S. Czy Trochim sprzedaje modowane pompy, czy trzeba mu swoje odsyłać? Bo tego nie wiem.
Jeśli chodzi o sprzęgło to od razu wymieniałbym skrzynie na 4T.
Chciałbym SB-ka, ale zamiast K14 lub T2 od razu załadować T3. Chyba, że wyrwę kompletnego JR-a, a z niego też byłbym zadowolony.
arwam, czy na pompie 9mm wyciągnie 110PS czy lepiej załadować 10mm?
Wtryski i tak by poszły od razu na te SB-ekowskie.
FMIC to pierwsza sprawa po włożeniu silnika i modach.
P.S. Czy Trochim sprzedaje modowane pompy, czy trzeba mu swoje odsyłać? Bo tego nie wiem.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Nie przeszkadzałoby mi to No ale... zablokowany niestety jestem. Wszystkie okazje mi mijają. Gdyby ojciec nie jeździł to miałbym tylko turbo na wymianę.arwam pisze:jest jeszcze JR na sprzedaż za jakieś 700zł w niego trzeba by było tylko komplet uszczelnień i pierścionki wrzucić.
przy JR wtryski mogą zostać jeśli są dobre, są wystarczająco wydajne
Tylko jak kupi kompletnego swapa, to i tak nie wiadomo czy wszystko jest sprawne.
Dzięki jeszcze raz chłopaki. To mi dużo rozjaśniło. Szkoda, że po punkciku nie mogę dać....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości