wracam do tematu gasnie podczas skretu w prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wracam do tematu gasnie podczas skretu w prawo
mam problem a dokladnie mk3 gasnie przy skrecie w prawo tylko i wyłacznie jak wyjade z zakretu zaczyna go dusic i gasnie. wymienilem pompe paliwa filtr i dalej to samo pradu nie rozlacza bo obroty nie spadaja odrazu poprostu jak by nie dostawal paliwa w baku pol zbiornika mecze sie z tym juz 2 tydzien przeczytalem wszystko co jest na forum ale nigdzie nie bylo rady na to. mechanicy to by mi pol samochodu wymienili bez potrzeby ma ktos jakis pomysl
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
manometr od pomiaru cisnienia paliwa za wycieraczkę albo jak ma długi przewód to do kabiny i jazda próbna...
Wydaje się że to musi być coś związanego z paliwem.
ps nie zaszkodziłoby gdybyś używał znaków interpuncyjnych. Łatwiej by sie to czytałol. pozdrawiam
Wydaje się że to musi być coś związanego z paliwem.
ps nie zaszkodziłoby gdybyś używał znaków interpuncyjnych. Łatwiej by sie to czytałol. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 18:19 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sam nie wiem czemu tak jest,że skręt w prawo powoduje większe opory dla silnika,ale w moim dieslu też tak było i pomogło wyregulowanie kąta wtrysku...hmm,jak masz silnik z aparatem,to może zapłon trzeba ustawić...
Dodam jeszcze,że tylko przy skręcie w prawo tak było...w lewo O.K...
Dodam jeszcze,że tylko przy skręcie w prawo tak było...w lewo O.K...
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 18:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a może masz lewe paliwo?? a tak na serio to tak jak kolega sas_gti, mówi manometr i heja bo możemy tak gdybać i zgadywać jeszcze długo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
dobra zaraz biore manometr i zobacze. i sorki za interpunkcje mam tylko pytanie ze znalazlem oring o srednicy pompy czy na dole w koszu jest jakis oring ???
[ Dodano: 13 Sty 2010 21:48 ]
a wiec tak: cisnienie pompy jest dobre. juz dzisiaj niebede sie z tym bawil ale jutro zobacze czy ten oring nie pomoze, bo juz niewiem co mam z tym robic:( sprawdzalem kopulke jest czysta.
[ Dodano: 13 Sty 2010 21:48 ]
a wiec tak: cisnienie pompy jest dobre. juz dzisiaj niebede sie z tym bawil ale jutro zobacze czy ten oring nie pomoze, bo juz niewiem co mam z tym robic:( sprawdzalem kopulke jest czysta.
to dla wszystkich ktorym dzieje sie to samo. Wina lezy w oringu, ktory jest zakladany na pompe od strony sitka. Jest to na 100 % przyczyna ze gasnie na zakretach. trzeba poprostu wyjac pompe wraz z koszem i zobaczyc czy jest zalozony ten oring, widac go z dolu kosza. jezeli jest to zobaczyc czy jest dobrze zalozony ja walczylem 2 tygodnie zeby dojsc do przyczyny.Cisnienie pompy niema nic wspolnego oczywiscie jezeli dobrze chodzi na obrotach i jezeli stan paliwa jest wiekszy niz 1/2 baku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 213 gości