[mk3]Cieknie olej - Pomocy!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[mk3]Cieknie olej - Pomocy!!!
Witam mam problem mianowicie wycieka mi olej . Po tych srogich mrozach mailem problem z odma...potem poszlo dalej i zaczelo sie olejem kampie mi i kampie i nie moge odjsc czy to jakas uszczelka czy co innego zamieszczam zdjecia sa na stronie (sorry nie umiemwkleic bezposredniego linka) http://www.pronede.com/demo/ wybaczcie jakos zdjec . olej kapie po calym spodzie mechanik jednoznacznie mi nie powiedzial skad przypuscza za uszczekla pod klawiatura lub cos od miski, sam nie wiem a boje sie zeby to nie była uszczelka pod głowica. Atak apropo jakie sa objawy gdy poszła uszczelka pod głowica? Z góry dzieki za wypowiedzi
[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 18:38 ]
a jednak umiem wkleic sorry
[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 18:38 ]
a jednak umiem wkleic sorry
Ostatnio zmieniony pt mar 10, 2006 20:01 przez demo from b2b, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witaj...zdjecia sa niestety marnej jakosci i niewiele na nich widac... to co ja widze to wycieki spod glowicy( przynajmniej tak wynika z tych zdjec), a jak duzo jest tego oleju?? A czemu mechanik nie potrafi stwierdzic i powiedziec ci skad wycieka olej?? nie widac tego czy jak?? albo zrob wiecej lepszej jakosci fotek albo dokladniej opisz np jakie czesci silnika sa zawilgocone olejem...pozdro
no więc tak - może kapać spod uszczelniacza wałka rozrządu i stamtąd cieć po głowicy do widocznego miejsca. Zmień sobie oznaczenie silnika 1,4 to nie ABS tylko np ABD. Moja propozycja jest taka:
wyczyścić napierw odmę, potem umyć silnik(łacznie z umyciem osłony paska rozrządu - w środku też), nastepnie przejechać kawałek - zdjąć osłonę paska rozrządu i poszukać czy dalej ciekni. Jesli będzie wyciekało po plastiku lub spod plastiku może to być uszczelniacz wałka rozrządu lub osłona klawiatury. Jesli i tu i tu sucho a mokro poniżej - w co wątpię to wtedy może być wycek spod uszczelki głowicy, al ejak mówię stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu lub uszczelkę klawiatury. Z tym ze MUSISZ najpier upewnić się czy odma jest wyczyszczona
wyczyścić napierw odmę, potem umyć silnik(łacznie z umyciem osłony paska rozrządu - w środku też), nastepnie przejechać kawałek - zdjąć osłonę paska rozrządu i poszukać czy dalej ciekni. Jesli będzie wyciekało po plastiku lub spod plastiku może to być uszczelniacz wałka rozrządu lub osłona klawiatury. Jesli i tu i tu sucho a mokro poniżej - w co wątpię to wtedy może być wycek spod uszczelki głowicy, al ejak mówię stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu lub uszczelkę klawiatury. Z tym ze MUSISZ najpier upewnić się czy odma jest wyczyszczona
- Kuntekinte
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
- Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
HMM bylem w Norauto i mechanik powiedzial ze nie sprawdzi bo za bardzo jest silnik zachlapany ostatnio zmienilem olej i chcialem odrazu uszczelke zeby nie kapało ale nie moge dojsc skad. moge umyc silnik przy tych warunkach pogodowych boje sie ze jak złapie mroz to bedzie lipa
[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 19:12 ]
jakie objawy przu uszczelce pod głowica i ewentualnie ile mnie wyniesie???
[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 19:12 ]
jakie objawy przu uszczelce pod głowica i ewentualnie ile mnie wyniesie???
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
to go odpal po umyciu.... szybko wyschnie... a mechanicy w norauto to wiesz... oni sa tak jak manuel z tej reklamy... umia tylko olej wymieniac... jedz do jakiegos konkretnego goscia albo skorzystaj z pomyslu grega to sam zobaczysz skad ci cieknie... a powiem ci ze silnik masz tak zachlapany ze az sie zal robi... to moj tonie w takim razie w oleju
tak czytam i mi sie wiezryć nie chce. Słuchaj - wyciek może następować spod uszczelki lub własnie simmeringu wałka , następnie ścieka po głowicy i zatrzymuje się na uszczelce lub występie bloku, ponieważ silnik jest przechylony w kierunku chłodnicy - bo to 1,4 to masz akurat wyciek w tym miejscu. Stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu, a mechanika to bym wyśmiał - wystarczy umyć silnik i popatrzeć.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
myśle ze odma jest ok mialem z nia problem nie palił zimny ale jakis miesiac temu byłem u mechanika i wyczyscił bo pali juz normalnie , jutro postaram sie gdzies podjechac i umyc silnik bede informował o dalszym przebiegu dziekuje z wszystkim za pomoc moze dzis bede juz spał spokojniej )greg pisze:wyczyścić napierw odmę
- tomyart
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mysle podobnie co greg, nie napisałeś (chyba) nigdzie ile tego oleju ci ubywagreg pisze:tak czytam i mi sie wiezryć nie chce. Słuchaj - wyciek może następować spod uszczelki lub własnie simmeringu wałka , następnie ścieka po głowicy i zatrzymuje się na uszczelce lub występie bloku, ponieważ silnik jest przechylony w kierunku chłodnicy - bo to 1,4 to masz akurat wyciek w tym miejscu. Stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu, a mechanika to bym wyśmiał - wystarczy umyć silnik i popatrzeć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości