Pompa ATD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » pn sty 11, 2010 19:01

katarzyna.83, a zerknij na to :) może Ci się przyda http://allegro.pl/item869592500_zestaw_ ... 19tdi.html Mnie też pompa cieknie, ale jeszcze nie zabrałem się za nią, czyli nie kupiłem jeszcze tego zestawu.
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 19:02 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » pn sty 11, 2010 21:05

Olałbym ten zestaw naprawczy za tą kasę... Można mieć pompę nowszej generacji 038145209M albo 038145209N. Jak ubabrana vacuum od strony silnika olejem to do wymiany uszczelka , jak cieknie pod deklem to 5 śrub out i tylko silikon bo nie ma uszczelek pod to. Pierwsze pompy (bodajże z literą A) miały problem z uszczelnieniem głowica-pompa i podlegały akcji serwisowej .



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn sty 11, 2010 21:09

wesol pisze:katarzyna.83, fajnie ze sie podpielas pod istniejacy temat ale chociaz podaj jaki masz silnik bo ten co jest w temacie nie ma pompy paliwa na silniku. Najlepiej to jeszcze zrob fotke problemu.
Przecież to jest silnik ATD i jest na pompo wtryskach i też ma pompę tandemową [pompa paliwa i vaku pompa] tak jak pisałem wyżej.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » pn sty 11, 2010 23:17

ArtX, a ja mam akurat pompę 038145209N i leje mi i spod dekla i między pompą a głowicą.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pn sty 11, 2010 23:27

Witam w silniku atd nie ma pompy wtryskowej tylko jest pompa tandem i jednocześnie jest pompą vacum od hamulcy i pompa paliwa



katarzyna.83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: katarzyna.83 » śr sty 13, 2010 00:20

o dzięki panowie. ! strasznie mi pomagacie, pozdrawiam i zabieram się znowu do działania.



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » sob sty 30, 2010 17:04

witam podłączam się pod temat ja posiadam tą 1 pompę luk 038 145 209A i cieknie mi mocno nie wiem skąd przewody są oki nie wiem czy uszczelka przy bloku czy mogę kupić gdzieś samą uszczelkę tą do silnika niektórzy jak sprzedają vacu to od razu z tą uszczelką i czy mogę kupić do siebie z oznaczeniem M jak tam kolega wyżej pisał? i czy jak jest taka uszczelka do kupienia to jaki symbol ma?


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

traxxprime
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34

Pompa ATD

Post autor: traxxprime » ndz wrz 26, 2010 12:38

witam podepne sie do tematu mi tez cieknie z tego miejsca i mam pytanie czy moge to odkrecic normalnie i uszcelnic czy zaden plyn sie stamtad nie wyleje moze to smieszne pytanie ale jestem poczatkujacy jezeli chodzi o samochody i ich naprawe z gory dziekuje za pomoc



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Pompa ATD

Post autor: Toledziak » ndz wrz 26, 2010 13:18

A z którego miejsca Ci cieknie? Cieknie Ci olej czy paliwo? Silnik na pompowtrysku?



traxxprime
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34

Pompa ATD

Post autor: traxxprime » ndz wrz 26, 2010 13:27

taak silnik na pompowtrysku zamieszcza zdjecie Obrazek i czy to cos powaznego czy moge to uszczelnic czy cos grubszego sie szykuje



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Pompa ATD

Post autor: Toledziak » pn wrz 27, 2010 06:26

Wyjmij pompe, połóż na stole odkręć dekiel, odtłuść miejsce styku dekla z korpusem benzyną ekstrakcyjną (sam dekiel też), kup sobie sylikon np victor reintz i uszczelnij tym. Poskładaj i poczekaj aż zwiąże. Ja wyjąłem na noc. Aha jest jeszcze jeden figiel, ale nie jestem pewien. Możesz mieć pod deklem zwykle gumowe uszczelnienie. Były dwa rodzaje pompy tandem. Jedna miała metal jako uszczelkę, druga gumę. Z czarnym deklem miały metal na pewno, z takim złotawym nie wiem. W każdym razie jak wyjmiesz to się dowiesz.



traxxprime
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34

Pompa ATD

Post autor: traxxprime » pn wrz 27, 2010 20:06

dziekuje wszystkim za cenne wskazowki i informacje. Niewiem czy jako poczatkujacy podejme sie proby uszczelnienia na wlasna reke tej pompy niemniej jednak na pewno sie przyda :)



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Pompa ATD

Post autor: Toledziak » pn wrz 27, 2010 20:38

Dasz radę, trzeba tylko myśleć co się robi. To wcale nie jest trudne.



traxxprime
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34

Pompa ATD

Post autor: traxxprime » pn wrz 27, 2010 21:06

hehe dzieki toledziak zobaczymy co z tego wyjdzie:P dam znac co i jak



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 138 gości