Przepraszam panie moderatorze juz nie bede!!!waski1, wyjąłeś mi to z "klawiatury
Dymi na biało Rzuca czarna sadza i pompuje węze z chłodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Michaś_1977, przeciez nagminnie w naszych starcych autkach ciekną króćce przy głowicy, skorodowane chłodnice u dołu, połączenia szczególnie dokładane przez gazowników. To sa własnie takie wycieki niewielkie, których nie widać bo płyn paruje od razu na rozgrzanych elementach i zostają po nim tylko niewlekie osady i zacieki, trzeba dobrze oglądać wszystko. Jeszcze raz piszę - w tym konkretnym wypadku nie wykluczam uszczelki. Zachęcam tylko do dokładnej diagnozy bo objawy nie są ewidentne
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jezeli chcesz sprawdzic pompe wody to odkrec cienki waz od zbiorniczka wyruwnawczego i przygazuj na cieplym silniku czy sie plyn przelewa Jezeli sie przelewa to pompa jest ok jezeli nie to pompa jest padnieta Jezeli z tego weza benda tylko leciec bobelki i tylko bobelki to jest adnieta uszczelka Sprawdz to Cieki waz zbiorniczka wyrownawczego
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Warto tez sprawdzic od dolu pompe wody ja wlasnie tak mialem.Pompa posiada tez otwory technologiczne przez ktore ma cieknac plyn jak zuzyje sie uszczelnienie w pompie.Druga sprawa to dobrze by bylo zmierzyc to cisnienie w ukladzie wystarczy zalozyc na cienki przewod trojnik plastikowy i dolaczyc manometr nawet z pistoletu do pompowania opon dopuszczalne cisnienie jest chyba 1.2 bara jak bedzie uszczelka zgon to bedzie caly czas nabijal w uklad to cisnienie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 98 gości