VW JETTA pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

papa16b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:43
Lokalizacja: RM

VW JETTA pomocy

Post autor: papa16b » wt sty 12, 2010 19:53

Witam posiadam VW Jetta 1.3 Cl 55 Km wiem ze nie jest to super autko ale na razie muszę jeździć takim. Mam problem gdyż wcześniej auto było dynamiczne jakieś rok temu filtry zostały niedawno wymienione. Jakieś 2 lata temu wymieniłem tłumik oczywiście wszystkie części nowe strasznie zamula te auto wiem ze silnik jest za mały do takiego gabarytu ale uwieźcie rok temu był dynamiczny nie wiem mój tato coś zmieniła przy gazie mu tak kręcił żeby mniej spalał czyżby to ta przyczyna . gaźnik był regulowany przez fachowca i sprawdzany wielokrotnie . Nie mam problemów z paleniem nawet teraz przy mrozie . Nawet gdy jadę pod górkę niewielka przy 2 osobach ma problem nieraz muszę nawet redukować do 2 :/ a w mieście to już całkiem zamula Auto to rocznik 1985 było wcześniej teraz mam w dowodzie 1994 . Doradźcie coś z góry dzięki .pozdrawiam Ps. dało by jej dać troszkę mocy?????
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 19:54 przez papa16b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt sty 12, 2010 20:05

Kolego - autko stare - ale kultowe :bajer: co do problemu - zobacz stan przewodów wysokiego napięcia , następnie kopułka + palec w aparacie zapłonowym i same świece do sprawdzenia. Napisałeś ,że ojciec - majstrował coś z gazem by mniej paliło -- skoro to robił to nie dziw się ,że teraz jest mułowate. Może i mniej pali -- ale mocy z powietrza nie weźmiesz :chytry: Więc - podjazd do gaziarza i niech ustawi tak jak powinno być , w dodatku niech wymieni to co się wymienia przy śmiganiu autkiem z LPG... powinno pomóc.

Ps - co do mocy - to nie jest wyścigowe autko więc cudów się nie spodziewaj , ale odpowiednia regulacja powinna tchnąć życie w motorek. :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 12, 2010 21:36

papa16b, napisz czy na obu paliwach tak zmula. Jeśli tylko na LPG to już wiadomo że źle wyregulowana jest instalacja, odkręć trochę śróbę na weżu z gazem od reduktora do miksera i będzie ok, reduktor jeśli stary zregeneruj wg porad na forum i będzie jeszcze bardziej ok. O szczegółach wszystko znajdziesz używając wyszukiwarki u dołu strony (hasła regulacja I-ej generacji, reduktor)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

papa16b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:43
Lokalizacja: RM

Post autor: papa16b » śr sty 13, 2010 17:47

Ale ja nie mam gazu to benzyna i zamula ;/ to co dopiero by było na gazie ;/ tam bylo cos zmieniane przy gazniku z tym gazem jak sie dodaje to cos tam i byla peknieta sprezyna i jest teraz krótsza
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 17:51 przez papa16b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr sty 13, 2010 18:28

nie wiem mój tato coś zmieniła przy gazie mu tak kręcił żeby mniej spalał czyżby to ta przyczyną
na 2 raz kolego precyzyjniej pisz.. bo wychodzi galimatias później :bajer: Sprawdź jeszcze raz dokładnie to co pisałem ... a tą sprężynkę kupiłbym nową od linki i zamontował.
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 18:29 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 84 gości