Filtr paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Również miałem podobny problem co tberent, zaworek był do du i nie trzymał przez co paliwo się cofało a ja do tego miałem kończące się aku i problem z odpaleniem gwarantowany. Kropka w stronę zbiornika z paliwem. Ma to znaczenie gdyż on ma zapobiegać cofaniu się paliwa do zbiornika z pompy. Jak w drugą stronę dasz to raczej nie spełni swego zadania.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Filtr paliwa to podstawa przed zimą, po roku jazdy wkład potrafi się zrobić czarny jak węgiel, drugie to sprawdź czy paliwo nie zamarza, ja zalałem tydzień temu Shella V-Power i przy -20 kasza się z niego zrobiła.
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 00:13 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
ja generalnie polecam zamianę na filtr zwykły który jest tańszy i założenie zaworu zwrotnego za filtrem lub jak ktoś chce to pomiędzy filtrem a pompa, ja miałem taki metalowy który niestety poszedł z autem a był rozbieralny.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości