Swiatla pozycyjne z prwej strony nie swieca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Swiatla pozycyjne z prwej strony nie swieca
Witam mam taki problem.
Golf II 1.3 NZ z LPG dzisiaj rano odpalilem samochod i przez jakies 10 minut chodzil na wolnych obrotach...po 10 minutach wyjechalem i zaczal mi spod deski rozdzielczej leciec dym zauwazylem ze swiatla przygasaly co chwile w samochodzie i na zewnatrz...wrocilem do domu [ppo przejechaniu 1 km i wylaczylem swiatla....gdy je ponownie wlaczalem obroty gwaltownie spadaly i znowu lecial dym...po chwili wszystko minelo... ale swiatla pozycyjne z prawej strony nie dzialaja , sprawdzalem zarowki i bezpieczniki i wszystko ok...bezpiecznik mialem wlozony do prawych postojowych 30A...nie spalil sie
z gory dziekuje za odpowiedzi
Golf II 1.3 NZ z LPG dzisiaj rano odpalilem samochod i przez jakies 10 minut chodzil na wolnych obrotach...po 10 minutach wyjechalem i zaczal mi spod deski rozdzielczej leciec dym zauwazylem ze swiatla przygasaly co chwile w samochodzie i na zewnatrz...wrocilem do domu [ppo przejechaniu 1 km i wylaczylem swiatla....gdy je ponownie wlaczalem obroty gwaltownie spadaly i znowu lecial dym...po chwili wszystko minelo... ale swiatla pozycyjne z prawej strony nie dzialaja , sprawdzalem zarowki i bezpieczniki i wszystko ok...bezpiecznik mialem wlozony do prawych postojowych 30A...nie spalil sie
z gory dziekuje za odpowiedzi
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
No to sukces! Ale samochód - o mało co...przemassbdg pisze:i wszystko ok...bezpiecznik mialem wlozony do prawych postojowych 30A...nie spalil sie
Bezpieczniki są właśnie po to by zabezpieczały (stąd nazwa!) auto przed zwarciami, są z góry przeznaczone na pierwszy ogień i dawanie większych niż mają być jest... po prostu ręce opadają.
I co teraz radzić? Miał bezpiecznik natychmiast się spalić, szukało by się tylko w prawych pozycyjnych - a teraz to dokładny przegląd tamtych okolic albo "rosyjska ruletka": dojadę czy też się autko "chwyci".
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 17:13 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Miałem kiedyś problem z światłami mijania wina była we włączniku musiałem podrasować sprężynki w nim i światła zaczęły działać ale właśnie znikły prawe postojówki, więc jeszcze raz rozebrałem przełącznik i troszkę po ściskałem sprężynki i śmiga wszystko. W twoim też może być wina w przełączniku jak mówisz że ci dymiło więc mogło to dymić z przełącznika świateł rozbierz go i popatrz czy ci się w środku nie stopił.
Mosiek
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Dokładnie tak mi nie działały tylko prawe. Poza tym rozebrać przełącznik to jest 2 minuty możesz sprawdzić i przeczyścić styki trzymaj przełącznik w ręce tak aby piny były do góry i podważaj śrubokrętem zatrzaski jak już ci tył wyjdzie z zatrzasków wyciąg powoli zwracając uwagę na taki nawinięty drucik na takie tworzywo odpowiadający za przyciemnianie lub podświetlanie licznika. Będziesz miał wtedy wszystko widoczne wyczyść zobacz czy nie jest przetopiony i jak będzie ok złóż z powrotem zwracając uwagę na blaszki które są umocowane do pokrętła do przyciemniania i podświetlania licznika.
Mosiek
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wyjmować po jednym elemencie, ten wyłącznik, potem zegary itd. aż do znalezienia miejsca stopienia się izolacji lub plastyku. Należy to robić tak jak np. na filmie CSI-Kryminalne zagadki... Otóż zauważając ślady stopienia, natychmiast stwierdzić należy co się z czym dotknęło, co było przyczyną a co wynikiem; kryminalistyczna robota i to właśnie Kolega da radę sam - elektryk powie: wymiana kabli!
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
odezwe sie jak cos znajde...na dniach usiade do tego, tymczasem dzieki
[ Dodano: 12 Sty 2010 16:46 ]
aha...jeszcze przed jazda wlaczylem wycieraczki a one mi ostatnio szwankuja... przy spryskiwaniu szyby wycieraczki sie zacinaja i staja w miejscu musze je sprowadzac na dol biorac manetke do gory lub na dol...ktos mi mowil ze to moze silniczek od wycieraczek...ale czy jak by z niego dym poszedl to czy by nadal dzialal? no nie wiem...tak mi sie to przypomnialo tylko...
[ Dodano: 12 Sty 2010 16:46 ]
aha...jeszcze przed jazda wlaczylem wycieraczki a one mi ostatnio szwankuja... przy spryskiwaniu szyby wycieraczki sie zacinaja i staja w miejscu musze je sprowadzac na dol biorac manetke do gory lub na dol...ktos mi mowil ze to moze silniczek od wycieraczek...ale czy jak by z niego dym poszedl to czy by nadal dzialal? no nie wiem...tak mi sie to przypomnialo tylko...
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
W VW jest tak że jeśli tylko minimalnie ruszy Kolega manetką by uruchomić wycieraczkę i manetkę puści z ręki - może tak się dziać. Jest tam dość duże pole "martwe" w wyłączniku wbudowanym w silniczek. Należy manetkę przytrzymywać aż wycieraczki idąc w górę dojdą prawie do góry szyby, dopierwo wtedy puszczać.
Jeżeli chodzi o inne uszkodzenie - będziemy myśleć, bo powodów może być sporo: wyłącznik w silniczku (nie sam silniczek), manetki i przekaźnik 72.
Jeżeli chodzi o inne uszkodzenie - będziemy myśleć, bo powodów może być sporo: wyłącznik w silniczku (nie sam silniczek), manetki i przekaźnik 72.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości