Silnik źle pracuje po odłączeniu akumulatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sty 11, 2010 20:25

Wojtek2532, nie wiem czy pisali tutaj koledzy.. przegladam stronke na komie.,.. wiec wybaczcie.. skoro masz takie objawy strzelania.,. to kopułka, palec, kable , swiece.. to wszsytko do przegladu , swiece jak jakie NO NAME to do wymiany z miejsca... palec i kopułka do wglądu.. przeczyscic styki jak sie da jeszcze tam cos czyscic.. a jak nie to wymiana, niedrogie częsci to są .. ale bardzo wazne, najdrozsze będa do tego kable.. ale to juz na lata :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Wojtek2532
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Wojtek2532 » pn sty 11, 2010 20:41

Witam!
Dzieki za zainteresowanie, kable były wymienione rok temu, w kopułce przeczyściłem styki papierem ściernym, świece wymienie jak wróce z pracy za dnia;), o czywiście napisze o efektach.
Pozdrawiam.
Wojtek



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt sty 12, 2010 11:28

Wojtek2532 pisze:kable były wymienione rok temu
na jakie ???


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 12, 2010 12:27

Wojtek2532 pisze:kable były wymienione rok temu
osobiscie miałęm przypadek że dwa komplety kabli NGK z allegro padły po 2 i po 3 miesiącach.
Poza tym jak choćby jeden lement układu zapłonowego jest zużytu (ma dużą opornosć) to wpływa to na zuzucie reszty tj mogą się od tego palić świece , kable, wypalać palec na kopułke itd.



Wojtek2532
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Wojtek2532 » wt sty 12, 2010 13:10

Kable zdaje się że Cooper
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 13:11 przez Wojtek2532, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 12, 2010 14:40

sprawdź dokładnie rozrząd i zapłon bo szukanie usterki bez sprawdzenia podstaw to szukanie w stogu siana


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Wojtek2532
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Wojtek2532 » wt sty 12, 2010 16:25

Witam!
Jak w domowych warunkach sprawdzić rozrząd/zapłon?
Czy Kolega ma na mysli wezwanei kogoś z VGA?
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 12, 2010 19:52

Wojtek2532 pisze:Witam!
Jak w domowych warunkach sprawdzić rozrząd/zapłon?
musisz zaopatrzyć się przynajmniej w kiążkę sam naprawiam bo inaczej ciężko będzie Ci pomóc jak wszyscko trzeba tłumaczyć. Tematów o rorządach jest sporo, ja sam kilka razy jak nie lepiej dokładnie pisałem jak sprawdzić ustawnie.
Rorząd sprawdzasz ustawiajac go na znak na jednym z kół i kontrolując czy wszędzie indziej jest też na znak. (to tak bardzo ogólnie :) )
Zapłon sprawdzasz wzrokowo czy jest dobrze na znak (żeby odpalał) a potem lampą stroboskopową (żeby było dokładnie).
Pewnie zaraz zapytasz o jakie znaki chodzi itd, wiec najpierw zdąbądź podstawy wiedzy potrzebne do zabawy w rozrząd czyli przeczytaj rozdział o nim w jakiejś książce. Nie chcę pisać na ogólnym gdzie można zdobyć tę książkę ale jeśli nie wiesz to napisz do mnie na priw a Ci powiem.
pzdr



Wojtek2532
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Wojtek2532 » wt sty 12, 2010 20:38

Witam!
Zdobyłem książkę "Sam Naprawiam Vw Golf III i Vento".
Jednak z uwagi na to że samochodzik stoi na ulicy ,pogodę i moje nikłe doświadczenie jesli po wymianie świec dolegliwosci nie ustąpią najprawdopodobniej wezwe albo od razu mechanika, albo poprosze kogoś z komputerem z Lublina.
Po wymianie swiec napiszę i poproszę o radę;)
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » śr sty 13, 2010 15:00

Wojtek2532, to że strzela może być wina mieszanki paliwowej lub przerwach w jej dostarczaniu. Mi kiedyś silnik strzelał i wyglądało też jakby nie pracował na wszystkie gary. Okazało się, że miałem przewód paliwowy dziurawy.... Sprawdź jeszcze wszystkie przewody (z powietrzem też) czy są dociągnięte i czy nie poluźniły Ci się podczas wyciągania aku. Możesz też zobaczyć czy paliwo pompuje. Za listwą wtryskiwaczy jest czujnik ciśnienia paliwa (ale nie musi, nie znam tej jednostki). możesz zdjąć za nim przewód i zobaczyć czy idzie paliwo. Powodzenia:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości