Pompa ATD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
katarzyna.83, a zerknij na to może Ci się przyda http://allegro.pl/item869592500_zestaw_ ... 19tdi.html Mnie też pompa cieknie, ale jeszcze nie zabrałem się za nią, czyli nie kupiłem jeszcze tego zestawu.
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 19:02 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
Olałbym ten zestaw naprawczy za tą kasę... Można mieć pompę nowszej generacji 038145209M albo 038145209N. Jak ubabrana vacuum od strony silnika olejem to do wymiany uszczelka , jak cieknie pod deklem to 5 śrub out i tylko silikon bo nie ma uszczelek pod to. Pierwsze pompy (bodajże z literą A) miały problem z uszczelnieniem głowica-pompa i podlegały akcji serwisowej .
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Przecież to jest silnik ATD i jest na pompo wtryskach i też ma pompę tandemową [pompa paliwa i vaku pompa] tak jak pisałem wyżej.wesol pisze:katarzyna.83, fajnie ze sie podpielas pod istniejacy temat ale chociaz podaj jaki masz silnik bo ten co jest w temacie nie ma pompy paliwa na silniku. Najlepiej to jeszcze zrob fotke problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
- Lokalizacja: Poznań
witam podłączam się pod temat ja posiadam tą 1 pompę luk 038 145 209A i cieknie mi mocno nie wiem skąd przewody są oki nie wiem czy uszczelka przy bloku czy mogę kupić gdzieś samą uszczelkę tą do silnika niektórzy jak sprzedają vacu to od razu z tą uszczelką i czy mogę kupić do siebie z oznaczeniem M jak tam kolega wyżej pisał? i czy jak jest taka uszczelka do kupienia to jaki symbol ma?
A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34
Pompa ATD
witam podepne sie do tematu mi tez cieknie z tego miejsca i mam pytanie czy moge to odkrecic normalnie i uszcelnic czy zaden plyn sie stamtad nie wyleje moze to smieszne pytanie ale jestem poczatkujacy jezeli chodzi o samochody i ich naprawe z gory dziekuje za pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34
Pompa ATD
taak silnik na pompowtrysku zamieszcza zdjecie i czy to cos powaznego czy moge to uszczelnic czy cos grubszego sie szykuje
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Pompa ATD
Wyjmij pompe, połóż na stole odkręć dekiel, odtłuść miejsce styku dekla z korpusem benzyną ekstrakcyjną (sam dekiel też), kup sobie sylikon np victor reintz i uszczelnij tym. Poskładaj i poczekaj aż zwiąże. Ja wyjąłem na noc. Aha jest jeszcze jeden figiel, ale nie jestem pewien. Możesz mieć pod deklem zwykle gumowe uszczelnienie. Były dwa rodzaje pompy tandem. Jedna miała metal jako uszczelkę, druga gumę. Z czarnym deklem miały metal na pewno, z takim złotawym nie wiem. W każdym razie jak wyjmiesz to się dowiesz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34
Pompa ATD
dziekuje wszystkim za cenne wskazowki i informacje. Niewiem czy jako poczatkujacy podejme sie proby uszczelnienia na wlasna reke tej pompy niemniej jednak na pewno sie przyda
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz sie 15, 2010 18:34
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 144 gości