luz po prawej stronie koła z przodu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

luz po prawej stronie koła z przodu

Post autor: szczepan69 » sob sty 09, 2010 14:44

Witam co to moze być czuje na kierownicy jak dam gaz albo puszcze noge z gazu to czuje na kieronicy bicie czy to cały drążek kierowniczy ,bo samą końcówke wymieniałem ????



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob sty 09, 2010 15:13

a felgi są czyste????nie ma na nich od wewnątrz i na zewnątrz błota pośniegowego lub lodu????Odważnik jest na swoim miejscu????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » sob sty 09, 2010 16:21

nie jak by było bloto lub cos pdobnego to bym czuł cały czas a to jest tylko wtedy tak jak opisuje :grin:



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » sob sty 09, 2010 16:23

Byku dobrze pisze, sprawdź koła wpierw....to raczej nie drążek, to raczej coś co się kręci



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob sty 09, 2010 16:29

nie jak by było bloto lub cos pdobnego to bym czuł cały czas a to jest tylko wtedy tak jak opisuje :grin:
ja miałem podobnie i okazało się,że lód był na feldze od wewnątrz przyklejony i nie zawsze czuć było drgania,a i przy różnych prędkościach odczuwalne to było...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » ndz sty 10, 2010 17:21

nie te objawy miałem już wczesniej jeszcze przed zimą ale jak by coś było na feldze to przy wiekszej prędkości bym czył na kierownicy taki przypadek miałem ale to czuć przy chamowaniu też takie uderzenie z prwej strony,niewiem pojade do mechanika nie zobaczy albo na szrpaki :grin:



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » ndz sty 10, 2010 17:32

mysle ze to tuleja wahacza ....


macpat1

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz sty 10, 2010 17:36

na lewarek, prawe koło w powietrzu, szarpiesz i patrzysz gdzie ma looz, możesz tez wjechać na kanał, podnieść koło to będziesz lepiej widział gdy ktoś będzie szarpał koło w różnych kierunkach....cała filozofia "przeglądu u mechanika" :bigok:



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » ndz sty 10, 2010 17:43

to na pewno tuleja albo guma co trzyma wa :bajer: hacz ale dodatkowo sprawdź mocowanie amortyzatora do dolnej piasty,mogły się śruby poluzować... :bajer:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » ndz sty 10, 2010 18:24

mozliwe ze amortyzator to jest tak jak ruszam na jedynce i tocze sie pomału do przodu i mocno zachamuje to czuć wtedy takie szarpniecie uderzenie :grin:



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn sty 11, 2010 12:42

wiec to na bank jest tuleja wahacza . niech ktos ci luka na kolo a ty ruszaj i zaraz hamuj ...kolo powinno mocno poruszac sie do przodu przy ruszaniu a przy hamowaniu cofac


objawem wylatanej koncuwki wahacza just jak slszysz stuk przy skrecaniu i kolo akurat wpadnie w nieruwnosc lecz nie koniecznie ...sprawdzic to mozesz w ten sposob ze mocno pobujasz samochodem na boki (najlepiej na laczeniu blotnika z maska nad przednim kolem ) a ktos inny niech przylozy reke na koncuwke wahacza tak aby jeden palec znajdowal sie na nakrętce tej koncuwki wahacza a drugi na wachaczu. Dodam ze jesli tam jest luzy to one nie sa przenoszone na kierownice...
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 13:09 przez macpat1, łącznie zmieniany 2 razy.


macpat1

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » pn sty 11, 2010 19:35

jedbnak tulej tylnia wahacz jutro jadęwymienic :grin: dzienki pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 315 gości