chwilowe wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hasiok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 04, 2009 06:40
Lokalizacja: śląsk

chwilowe wysokie obroty

Post autor: hasiok » pn sty 11, 2010 14:41

Witam

Jestem po wymianie czujnika obrotów wału korbowego bo auto bardzo często gasło dławiło się i niekiedy było bardzo słabe raz działał dobrze raz źle zdarzało się że odpalał za 4 razem. Po wymianie tego czujnika wszystko wróciło do normy obroty się nie bujają opala za 1 razem nie dławi się itd. czyli prawie jak nowe :) Tylko teraz jet nowy problem nie wiem czy to normalne ale na starym czujniku coś takiego nie miało miejsca. Kiedy opalam na mrozie auto zapala bardzo dobrze i jak nie dodaje gazu obroty utrzymują się na 1100 i po chwili spadają trochę poniżej 900 czyli ssanie się wyłączyło. Ale kiedy dodam gazu kiedy jest na ssaniu obroty zawieszają się na 1700 i tak zostają po dłuższej chwili lub po ponownym wciśnięciu gazu obroty spadają do normalnego poziomu. W trakcie jazdy na zimnym podczas zmiany biegu obroty bardzo wolno spadają i też się zawieszają na około 1400. Ale po minucie jazdy wszystko wraca do normy i działa jak powinno. No i teraz pytanie czy wszystko jest z tym jest ok a ja jestem przewrażliwiony czy coś jest nie tak i czego to może być wina :D



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn sty 11, 2010 16:38

hasiok, Piewsza myśl to przepustnica ale wtedy doszło by do falownia.. Miałem podobnego pacjenta w A3 ten sam silnik ale za to nie chciał wkręcać sie na "ssanie" po odpaleniu zimnego silnika następstwem czego było późniejsze gaśnięcie.
O dziwo w tym przypadku pomogło czyszczenie przepustnicy co mile mnie zaskoczyło.

U Ciebie sprawa wygląda podobnie choś bez VaG-a ciężko coś stwierdzić. Podjedź do warsztatu gdzie wymieniałeś czyjnik powinni znaleźć przyczyne.

Pozdrawiam


Dziki

hasiok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 04, 2009 06:40
Lokalizacja: śląsk

Post autor: hasiok » pn sty 11, 2010 17:02

hmm czasem jak się zatrzymam dochodzi do falowania na wolnych obrotach ale teraz się to bardzo rzadko zdarza w porównani do auta przed wymiana czujnika :) czyli raczej wina przepustnicy ?
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 17:02 przez hasiok, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn sty 11, 2010 17:07

Zacznij od jej wyczyszczenia jest to "najtańszy" sposób na wykrycie przyczyny. Jak sie poprawi to masz wszystko jasne.
Niestety z własnego doświadczenia wiem, że bez późniejszej wymiany przepustnicy się nie obejdzie. Koszt wysoki (to też zależy dla kogo), ale niestety takie są bolączki grupy niektórych silniików VW.

Pozdrawiam


Dziki

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości