Silnik źle pracuje po odłączeniu akumulatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Witam!
Sprawdziłem własnie swiece- wszystkie dają iskrę, po wykręceniu wydawały sie być suche.
Poszedłem więc dalej i kręciłem rozrusznikiem, odpalałem silnik i utrzymywałem go w ruchu tak długo jak sie dawało. Trwało to ok 6 min. Przestałem go rozkręcac, bo usłyszałem pod maską "walenie w gaźnik", mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi. Takie wybuchy.
Czy macie może jakieś pomysły, co jeszcze mógłbym sprawdzić przed wezwaniem mechanika, ew kogoś z komputerem? Dodam że samochód stoi na ulicy, do dyspozycji mam pare śrubokrętów i kilka kluczy;)
Jestem laikiem samochodowym:(
Sprawdziłem kopułkę, wygląda oki, nic się nie urwało w niej, styki były troszke zasniedziałe ale je oczysciłem.
Zauważyłem że jak silnik pracuje i nagle pojawi sie ten wybuch, to spod filtra powietrza wydobywa sie dym i silnik gaśnie.
Może Koledzy podsuna jeszcze jakiś pomysł, co można sprawdzić w polowych warunkach?
Świece na pewno zmienie na nowe.
Sprawdziłem własnie swiece- wszystkie dają iskrę, po wykręceniu wydawały sie być suche.
Poszedłem więc dalej i kręciłem rozrusznikiem, odpalałem silnik i utrzymywałem go w ruchu tak długo jak sie dawało. Trwało to ok 6 min. Przestałem go rozkręcac, bo usłyszałem pod maską "walenie w gaźnik", mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi. Takie wybuchy.
Czy macie może jakieś pomysły, co jeszcze mógłbym sprawdzić przed wezwaniem mechanika, ew kogoś z komputerem? Dodam że samochód stoi na ulicy, do dyspozycji mam pare śrubokrętów i kilka kluczy;)
Jestem laikiem samochodowym:(
Sprawdziłem kopułkę, wygląda oki, nic się nie urwało w niej, styki były troszke zasniedziałe ale je oczysciłem.
Zauważyłem że jak silnik pracuje i nagle pojawi sie ten wybuch, to spod filtra powietrza wydobywa sie dym i silnik gaśnie.
Może Koledzy podsuna jeszcze jakiś pomysł, co można sprawdzić w polowych warunkach?
Świece na pewno zmienie na nowe.
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:52 przez Wojtek2532, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Witam!
Sprawdze kable na pewno, jak tylko bedzie ciemno;)
Świece zamierzam zmienić bo na tych co mam jezdze juz ok rok.
Instalacji gazowej nie mam.
[ Dodano: 10 Sty 2010 16:01 ]
Witam!
Sprawdze kable na pewno, jak tylko bedzie ciemno;)
Świece zamierzam zmienić bo na tych co mam jezdze juz ok rok.
Instalacji gazowej nie mam.
Aha, a macie Koledzy pomysły, dlaczego ta przepustnica o której pisałem może sie kołysać? Jak juz wspomniałem, po naciśnieciu pedału gazu ( czyli po naprężeniu linki która dochodzi do tej przepustnicy) ustawia sie ona w stabilnej pozycji.
Sprawdze kable na pewno, jak tylko bedzie ciemno;)
Świece zamierzam zmienić bo na tych co mam jezdze juz ok rok.
Instalacji gazowej nie mam.
[ Dodano: 10 Sty 2010 16:01 ]
Witam!
Sprawdze kable na pewno, jak tylko bedzie ciemno;)
Świece zamierzam zmienić bo na tych co mam jezdze juz ok rok.
Instalacji gazowej nie mam.
Aha, a macie Koledzy pomysły, dlaczego ta przepustnica o której pisałem może sie kołysać? Jak juz wspomniałem, po naciśnieciu pedału gazu ( czyli po naprężeniu linki która dochodzi do tej przepustnicy) ustawia sie ona w stabilnej pozycji.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
No i wszystko już jasne co do wyrobów VW versus Fiat.
A co do meritum sprawy Kolega Jhosef napisał o palcu rozdzielacza, więc niech jeszcze spróbuje Kolega nim obrócić wokół jego osi, jeśli się obraca to właśnie ten klin może być ścięty... ale to już jeden z ostatnich pomysłów. Możliwości się bardzo kurczą gdy nie ma do dyspozycji garażu, światła i czy narzędzi.
Ale nadal myślę, że to odrębna usterka, niezwiązana z wyjęciem akumulatora, taki traf po prostu! Przecież przy tych mrozach na forum pełno jest tematów: zgasiłem i już nie odpala - tu pewnie jest też tak.
A co do meritum sprawy Kolega Jhosef napisał o palcu rozdzielacza, więc niech jeszcze spróbuje Kolega nim obrócić wokół jego osi, jeśli się obraca to właśnie ten klin może być ścięty... ale to już jeden z ostatnich pomysłów. Możliwości się bardzo kurczą gdy nie ma do dyspozycji garażu, światła i czy narzędzi.
Ale nadal myślę, że to odrębna usterka, niezwiązana z wyjęciem akumulatora, taki traf po prostu! Przecież przy tych mrozach na forum pełno jest tematów: zgasiłem i już nie odpala - tu pewnie jest też tak.
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 17:02 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a sprawdź czy Ci paliwo dochodzi do wtrysku...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
zdejmij przewód paliwowy doprowadzający benzynę do wtrysku i zobacz czy oby przypadkiem nie zamarzła bo jeśli było "chrzczone" to ujemna temp mogła sprawić że przymarzło...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 303 gości