Olej na bloku silnika od strony kabiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Olej na bloku silnika od strony kabiny
Witam,
zauwazyłem olej na bloku silnika od strony kabiny?
Zajrzałem pod silnik i było delikatnie mokro na osłonie silnika. Po wejściu na kanał okazuje się że olej cieknie gdzieś z góry - spływa po bloku sielnika na dół.
Skąd może być ten wyciek??
zauwazyłem olej na bloku silnika od strony kabiny?
Zajrzałem pod silnik i było delikatnie mokro na osłonie silnika. Po wejściu na kanał okazuje się że olej cieknie gdzieś z góry - spływa po bloku sielnika na dół.
Skąd może być ten wyciek??
zawór EGR, zdejmij plastikową pokrywe silnika, później gąbke i po lewej stronie na górze zobaczysz wyciek z dziurki wielkości łebka od zapałki, wpisz w "szukajce" egr to będziesz wiedział o co chodzi
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 20:31 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
EGR, kolektor ssący, kolektor wydechowy, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod deklem zaworót, turbina, zasilanie turbiny, korek oleju, pękniety blok, pęknięta głowica-to tak z niektórych....możliwości jest dużo jak widzisz. zdejmij pokrywe i oglądajjawors pisze:Skąd może być ten wyciek??
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
po zdjęciu pokryy i wyjęciu gąbki, okazuje się że z otworu po lewej stronie to wyciek jest minimalny. Wyciek jest bardziej po prawej stronie, jakby pod dolotem.kulon-x pisze:zawór EGR, zdejmij plastikową pokrywe silnika, później gąbke i po lewej stronie na górze zobaczysz wyciek z dziurki wielkości łebka od zapałki, wpisz w "szukajce" egr to będziesz wiedział o co chodzi
Nie moge zobaczyć dokładniej gdzie jest źródł tego wycieku, patrząc od spodu okazuje się że jest to wysoko.
Jeżdzę tym autem od 3 miesięcy i jeszcze jedna rzecz mi do głowy przychodzi, a mianowicie, że podczas wlewania oleju mógł ktoś wylać poza korek wlewu trochę oleju.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
- Lokalizacja: Połomia
o to też bardzo prawdopodobne, u mnie też się pociło w tych okolicach po wymianie korka brak pocenia, suchutkolebiodek pisze:okazało się że to korek wlewu oleju
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Ostatnio wymieniłem uszczelkę pod pokrywą oraz przy łączniku pokrywy korka wraz z pokrywą zaworów.
Przyczyna - niby minimalny wyciek (na około 1cm), a zarzygał cały silnik, turbinę, ptzewody na rurze wydechowej kończąc...
Koszt wymiany to - uszczelka oryginał 50 PLN, robocizna - 0 PLN (sam zdziełałem)
Przyczyna - niby minimalny wyciek (na około 1cm), a zarzygał cały silnik, turbinę, ptzewody na rurze wydechowej kończąc...
Koszt wymiany to - uszczelka oryginał 50 PLN, robocizna - 0 PLN (sam zdziełałem)
Dziki
Witam wszytkich
Ja tez mam podobne objawy, silnik zarzygany od strony kabiny. Sugestie z uszczelką pokrywy zaworów oraz korka to strzał w 10-kę- pewnie u mnie to jest do wymiany, natomiast u mnie jest jeszcze mokro przy odmie (tej u góry i skierowanej tuż za filtrem do dolotu) moje pytanie jest takie czy przy okazji nie skończyły się uszczelniacze zaworów, bo tego oleju tak czy siak to chyba za dużo jest tam na górze???
Ja tez mam podobne objawy, silnik zarzygany od strony kabiny. Sugestie z uszczelką pokrywy zaworów oraz korka to strzał w 10-kę- pewnie u mnie to jest do wymiany, natomiast u mnie jest jeszcze mokro przy odmie (tej u góry i skierowanej tuż za filtrem do dolotu) moje pytanie jest takie czy przy okazji nie skończyły się uszczelniacze zaworów, bo tego oleju tak czy siak to chyba za dużo jest tam na górze???
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
tobi1111, lol temat sprzed dwóch lat a jeszcze żyje...
Może opowiem jak ja do tego doszłem.
Poczekałem na wiosne i umyłem silnik specjalnym specyfikiem dodawanym do karchera. Po umyciu DOKŁADNIE wyczyściłem do sucha cały silnik od strony kabiny.
Po około 20-25 minutach nałożyłem wilgotny ręcznik kuchenny tuż pod pokrywą zaworów i turbinką. Czekamy na wyschnięcie (papier skleił się do bloku).
Odpalamy i po 5 góra 10 minutach wszystko widać jak na dłoni.
Pomysł może szalony ale zapożyczony z warsztatu kumpla i jak na razie sprawdza się w każdym przypadku.
Uwaga - dość czasochłonne zajęcie więc 4 browary to takie minimum...
Może opowiem jak ja do tego doszłem.
Poczekałem na wiosne i umyłem silnik specjalnym specyfikiem dodawanym do karchera. Po umyciu DOKŁADNIE wyczyściłem do sucha cały silnik od strony kabiny.
Po około 20-25 minutach nałożyłem wilgotny ręcznik kuchenny tuż pod pokrywą zaworów i turbinką. Czekamy na wyschnięcie (papier skleił się do bloku).
Odpalamy i po 5 góra 10 minutach wszystko widać jak na dłoni.
Pomysł może szalony ale zapożyczony z warsztatu kumpla i jak na razie sprawdza się w każdym przypadku.
Uwaga - dość czasochłonne zajęcie więc 4 browary to takie minimum...
Dziki
skąd u ciebie ciekło ? u mnie chyba z EGR ale nie jestem pewien jak dużo ci ubywało oleju ?
trochę mnie to denerwuje bo mam dość mocno brudny blok koło turbo
robert
trochę mnie to denerwuje bo mam dość mocno brudny blok koło turbo
robert
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 20:03 przez tobi1111, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 204 gości