Czy jest jakiś poradnik na temat połączeń skręcanych, ściskanych i smarowania lub klejenia tych połączeń w samochodzie? Chodzi mi kiedy i gdzie stosować olej, smar, klej do gwintów. Jak skręcam amor na dole tymi śrubami to daje tam smar grafitowy na gwint, to źle czy dobrze? Przy elementach gumowych zawieszenia smar jest wskazany czy nie? Z tego co wiem to olej niszczy gume ale np. wazelina techniczna już nie. Tutaj mogę zadać sprecyzowane pytanie: Jak składam na górze w kielichu te poduszki gumowe od amortyzatora to smarować coś pomiędzy guma-kielich czy składać to na sucho? Czy jak skręcam tuleje gumowo-metalowe wachacza to smar tam wystarczy? Jak tak to jaki? Z tego co jeszcze wiem to smar miedziany stosuje się tam gdzie jest temperatura - hamulce (?). Kiedy i gdzie stosować oleje? Wiele takich pytań mnie dręczy.
Mógłby ktoś dać namiary do jakiegoś kompedium wiedzy na ten temat lub udzielić mi krótkiej lekcji? Pozdrawiam
